Отын-энергетикалық ресурстағы оң өзгеріс
Жаңалықтар
30.01.2018, 12:21

Пойыздар тартымына бірінші кезекте ықпал ететін жайт – отын-энергетикалық ресурс екені белгілі. Бұл тарапта Семей ЖТ бөлімшесі бойынша өткен жылғы жанармай қолданысына жүргізілген сараптама қорытындысына сүйенсек, біршама елеулі жаңалықтар бар екен.
Ерекше тоқталатын жайт, өткен жыл бойынша дизельдік шығынның салыстырмалы нормасы 26,75 кг/10 мың.т.шқ. брутто болса, орындалуы 27,52 кг/10 мың. т.шқ. бруттоны құраған. Бұл дегеніміз, қомақты қаржы саналатын 1332 тонна жанармай артық жұмсалды деген сөз.
Мамандар сөзіне сүйенсек, отын шығынының асып кетуіне бірқатар позитивті факторлар себеп болған. Оның ең бастысы – бруттодағы жүк айналымының 101,7%-ға өсуі болып отыр. Сонымен қатар, қосымша факторлар да айтарлықтай ықпал еткен. Мәселен, қозғалыстың шаруашылық түрі біршама ұлғайған. Яғни, локомотивтер жол техникасымен жұмыс істеуге тартылып, шығыс 790,6 тоннаға өсіпті. Сондай-ақ, жолаушылар қозғалысының артуы да жанармай қолданысына елеулі түрде әсер еткен. Бұл ретте, күнделікті айналымға қосымша жолаушылар пойыздары - №67/68, №69/70 пойыздар қосылып, жанармай шығынының көлемі 397,6 тоннаға көбейгені анықталып отыр.
Жалпы, мұндай оң сипаттағы мысалдарға көптеп тоқталуға болады. Атап айтсақ, бөлімше бойынша жүк айналымының артуына байланысты 1,2-ші класты тораптық станциялардағы маневрлік локомотивтер саны да артқан. Осы ретте 209,5 тоннаның жанармайы артық қолданылыпты.
Тоқтала кетер тағы бір жайт, отын-энергетикалық ресурс бойынша бұл көрсеткіштерден басы артық шығындарға орын берілген жоқ. Сол тәрізді қол сұғу мәселесі де тіркелмеген. Қауіпсіздік шаралары мақсатында барлық тепловоздар дерлік энергетикалық отын тартымын автоматтандырылған басқару жүйесі сынды жаңашыл аспаппен жабдықталған. Локомотивтердегі энергодиспечерлік тартымды анықтайтын АСУ ЭДТ құралдары да жанармай жұмсаудың есебіне адамның рұқсатсыз кірісуіне жол бермейтін бірегей мүмкіндік.
Өткен 2017 жылдың жалпы көрсеткіші бойынша отын-энергетикалық ресурстың жұмсалуына жүргізілген сараптама жұмыстары осы тәрізді бірқатар жайттарды анықтап, қосымша фактілерді нақтылап берді. «Шығынсыз кіріс жоқ» деген халық нақылын берік тұтқан семейлік теміржолшылар бұл көрсеткіштерден тек оң нәтижелер ғана анықталғанына қуанышты. Атап өтерлігі сол, жұмсалатын шығындар бойынша мұндай ерекшелік соңғы жылдары орын алмаған болатын.
Қуаныш Қожаев, Семей
Жаңалықтар
06.07.2025
КТЖ басшылығы «Нұрлы жол» вокзал кешенінің жұмысымен танысты
Жаңалықтар
04.07.2025
ҚТЖ жол жөндеу техникасын жаңартуда
Жүк тасымалы
04.07.2025
Жаңа маусымға – жаңа вагондармен
Аймақтар
04.07.2025
Депутаттар контейнерлік аэрохаб жұмысымен танысты
Аймақтар
04.07.2025
Абай әлеміне саяхат
Цифрландыру
04.07.2025
Цифрлық технология: Зияткерлік білім сайысы
Аймақтар
04.07.2025
Құлсары дистанциясында жол жөндеу қарқын алды
Аймақтар
04.07.2025
Болашақ станциясы арқылы Түрікменстанмен жүк алмасу тұрақты жалғасуда
Жаңалықтар
04.07.2025
Қазақ-моңғол қатынасы сөз болды
Жаңалықтар / Мұрағат
04.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №51 04 шілде 2025 жыл
Жаңалықтар
03.07.2025
Мемлекет басшысы Көлік министрі Нұрлан Сауранбаевты қабылдады
Қауіпсіздік
03.07.2025
Өрт сөндірудің заманауи әдістері талқыланды
Жаңалықтар
03.07.2025
ҚТЖ Басқарма төрағасы тағайындалды
ҚТЖ келбеті
03.07.2025
Астанада тоғысқан тағдырлар
Жолаушылар тасымалы
03.07.2025
Маусым айында ҚТЖ пойыздарымен 1,2 миллионнан астам жолаушы тасымалданды
Аймақтар
02.07.2025
«Таза Қазақстан»: Семей теміржолшылары санитарлық тазалықты күшейтуде
Жүк тасымалы
02.07.2025
Бірінші жартыжылдықта ҚТЖ желісінде экспорттық тасымалдың өсуі тіркелді
Әлемде
02.07.2025
Трансауған теміржол магистралі іске аса ма?
Жаңалықтар
02.07.2025
Түркістан станциясында жас жігіт суицид жасамақ болды
Жүк тасымалы / Апта саны
01.07.2025
ҚТЖ желісі бойынша астық тасымалы 53%-ға өсті