Ортақ жобаларды дамытуды көздейді
Жаңалықтар
17.08.2016, 18:52
Таяуда «Қорғас – Шығыс қақпасы» арнайы экономикалық аймағы нысандарын «China COSCO Shipping Corporation ltd» бас директорының орынбасары Хуан Сяовэн жетекшілік ететін делегация келіп көрді. Қонақтар Алтынкөл станциясын, құрғақ порттың инфрақұрылымын, аталған арнайы экономикалық аймақтың логистикалық және индустриалдық аймағын аралады.
Бұған қоса олар құрғақ порттағы контейнерлерді қытайлық тар теміржол табанынан (1435 мм) қазақстандық жалпақ жолтабанға (1520мм) ауыстыру үдерісімен танысты. «Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА – біздің елдердің және компаниялардың экономикалық даму драйвері болып табылатын, қарқынды дамып жатқан аумақ, – деп атап өтті «ҚТЖ» ҰК» АҚ вице-президенті Қанат Алпысбаев.
«China COSCO Shipping Corporation ltd» өкілдері «ҚТЖ» акционерлік қоғамымен стратегиялық ынтымақтастықтың маңыздылығына тоқталды. «Біздің компанияларымыздың Еуразия континентінде логистикалық орталықтарды дамыту жөнінен мүдделері бірдей. Сондықтан біз тоғысу нүктесін тауып, ортақ жобаларымызды дамытуымыз қажет», – деді «China COSCO Shipping Corporation ltd» бас директорының орынбасары Хуан Сяовэн.
«Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА» ЖШС бас директорының орынбасары Хишам Белмаши көліктік-логистикалық хабтың таныстырылымын өткізді. Соның ішінде Алашанькоу – Достық және Алакөл – Қорғас екі Қазақстан – Қытай шекара өткелдерінде пойыздардың өңделу мерзімі айтарлықтай қысқарғандығы атап айтылды, сонымен қатар жаңа теміржол желілерін іске қосудың арқасында қазақстандық магистральдар бойынша транзиттік құрамның жүру жылдамдығы артқан.
«China COSCO Shipping Corporation Limited» ірі мультимодальды компания және көліктік-логистикалық саладағы әлемдік көшбасшылардың бірі болып табылады, қуаттылығы 85 млн-нан астам DWT болатын 1114 кемесі, әлемнің ірі порттарында контейнерлік терминалдары бар.
Hewlett Packard (HP) компаниясының жобаларды басқару және ғаламдық логистиканы оңтайландыру жөніндегі директоры Рональд Клейвиттің айтуынша, қазақстандық көліктік-логистикалық хаб баламалы технологиялар және сценарий бойынша дамытылуда.
Мұнда көргенімнің бәріне көңіл толады. Жобаның қалай дамып жатқаны мені қызықтырды. Былтыр ақпан айында ричстакерлер қолдану арқылы түрлі контейнерлерді қайта тиеу сыналған. Қазір бәрі өзгерген. Темір жолда алып крандармен кәсіби тұрғыда жұмыстар жүргізілуде. Тар жолтабаннан жалпағына қайта тиеу үдерісі бар болғаны 47 минут уақытты алады. Бұл тамаша жетістік. Қазірдің өзінде мұнда Қытайдан Еуропаға бағыт алған жүктердің өте ауқымды көлемі келуде. Болашақта пойыздар саны одан сайын арта түсеріне сенім мол. Қазақстан осындай жобаның Қорғаста дамытылып жатқанына мақтануы керек, – дейді ол.
Оның айтуынша, Қорғас құрғақ портының ерекшелігі – бизнестегі жеделділік пен қарапайымдылығында, сонымен қатар кедендік рәсімдер де біршама роль ойнайды. Бүгінде құрғақ порт мемлекет пен, ҚТЖ және KTZ Express тарапынан үлкен қолдауға ие болып отыр. Осы бағытпен порттың болашағы бұдан да зорая түспек.
Қорғас – ауқымы үлкен арнайы экономикалық аймақ, келешекте ол бүтін бір экожүйеге, ірі көліктік-логистикалық хабке айналмақ. Бұл жерден орасан зор теміржол жүк ағымы өріс алып, пойыздар сан алуан нүктелерден келіп, әлемнің барлық нүктесіне аттанатын болады. Мұндағы ең басты ерекшелік, Қорғаста тек теміржол көлігінің келіп, кетуімен қатысты қызметтерді ғана емес, сонымен бірге жүкті сақтау және клиенттерге қызмет көрсетудің басқа да көптеген түрлерін дамытуға болады. Әлемдегі ең ірі жүк терминалдарының бірі болып табылатын DPW (Dubai Port World) сияқты, Қорғас та – болашақта алып логистикалық орталыққа айналады. НР өкілі ҚТЖ және KTZ Express-пен арадағы тығыз қарым-қатынасты дамыту кезеңінде екендіктерін алға тартты. Бүгінде олар бүкіл әлемге «Қорғас – Шығыс қақпасы» АЭА құрғақ порты жобасының маңызды әрі перспективалы екенін айтуға дайын екендіктерін жеткізді.
Қорыта айтқанда, «ҚТЖ» және «China COSCO Shipping Corporation ltd» -ның даму стратегиясы Еуразия континентінде тоғысады деп болжам жасауға әбден болады.
Ирина Бектиярова
Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру