Қырағылықты серік еткен сарбаздар

Жаңалықтар
20.09.2016, 16:36
 Бір өзінде 28 жолы бар, үлкен сұрыптау станциясының қатарына жататын Қазығұртта жұмыс қашан да қарбалас. Сондықтан, негізінен мұнай тасымалы сұрыпталып, жөнелтілетін бекетті күзету зор жауапкершілікті талап етеді. «ӘТЖК» АҚ Шымкент филиалына қарасты Текесу атқыштар командасының сегіз жігіті Қазығұрттағы үш қосын мен «Солтүстік» және «Оңтүстік» алқымда өз жұмыстарын атқарады. Қазақстандағы үш зауытың біріне жататын Шымкент мұнай өңдеу зауытының өнімдері Текесу бекетінде вагондарға толып келген соң, қайсысы қай өңірге кететіні Қазығұртта сұрыпталады. Одан бөлек, бекет маңында кірме жолдары бар кәсіпорындар жүк артады. Тәулігіне келетін 15-16 пойыздағы әр вагонның пломбасын тексерумен қатар, қай кірме жолға қанша вагон кіріп-шыққанына дейін басшылықтарына хабарлап отырады екен. Бір құрамды тексеруге 30-40 минут кететіндіктен, шапшаң қимылдайтын күзеттегі жігіттер төбеде 37,500 вольтті электр тоғынан өздері мен өзгелерді де сақтандырып жүреді.    Ауысымдағы аға күзетші Нұрдәулет Смановтың айтуынша, жігіттер күзетке берілген вагондарды қабылдағаннан кейін, маңайына бөгде адамдарды жақындатпай, кететін жағына кемшіліксіз жеткізуді көздейді. Болмаса келесі ауысымның күзетіне ақаусыз өткізеді. Құрам арасын жиі тексеріп жүріп, техникалық және өрт қауіпсіздігін сақтауды да ұмытпайды. Себебі, мұнда тек жанар жағар май, солярка сынды қауіпті жүктер жөнелту кезегін күтіп тұрады.  Бекеттегі 1-10 жолдың арасына екі күзетші бекітілген. Қалған жолдарда да осылай. Қазығұртпен қатар, осы жолдың бойындағы Сайрам, Леңгер станцияларына келетін пойыздардың қауіпсіздігін аталған мамандар  қамтамасыз етеді. – Өндіріс аумағына кірген-шыққан бөтен адамға дейін, олардың қайда, кімге келе жатқанын сұрау – біздің міндетіміз. Теміржолшылардың өздері жүрсе, үстінде сары жейдесі болу керек. Онда да бүгін темір жолда кезекшілікте ме, не үшін жиі өтіп жатқанын анықтап тұрамыз. «Солтүстік» алқымдағы күзетшілердің өзі қай тепловоз не әкетіп жатыр, қандай вагон ішке кіргенін келесі посттағы жігіттерге хабарлап тұрады. Келген вагондарды да құжатпен тексеріп, дұрыс болған жағдайда ғана жібереміз. Ал, қалғанын жүк қабылдап жөнелтушілер өздері бақылауға алады. Қысқасы, осы жерде қыбырлаған адам да, іркес-тіркес вагондар да ауысым кезінде біздің назарымызда болады, - дейді аға күзетші Нұрдәулет Әбілқасымұлы.  

Бекәли АЛТЫН,  Шымкент

Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
Қытай пойызбен жолаушы тасымалдауда рекорд орнатты
Әлемде
19.11.2025
Иран Түркиямен теміржол келісімін ратификациялады
Жолаушылар тасымалы
19.11.2025
«Алматы – Петропавл» (Talgo) пойызы күнара қатынайды
Инфрақұрылым
19.11.2025
Дархан Сатыбалды «Алматы–1» вокзалының жаңғыртылу барысын тексерді
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ Қазақстанның Қытай мен Еуропа арасындағы негізгі транзиттік хаб ретіндегі ұстанымын күшейтуде
Жаңалықтар
18.11.2025
ҚТЖ мен Эстония ынтымақтастықты дамыту мен Орта дәліздің перспективаларын талқылады
Жүк тасымалы
18.11.2025
Астық тасымалы талқыланды
Аймақтар
18.11.2025
Шуда тәулігіне 6 мыңнан астам вагон тексеріледі
Инфрақұрылым
18.11.2025
Қандыағаш станциясында күрделі жөндеу жоспары толық аяқталды
Қауіпсіздік
18.11.2025
Қауіпті аймақта қатер көп
Аймақтар
18.11.2025
Таразда болашақ мамандарға электр және автоматтандырудың маңызы түсіндірілді
Жаңалықтар / Мұрағат
18.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №96 18 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
17.11.2025
Болашақ машинистер ҚТЖ мұражайында болды
Аймақтар
17.11.2025
Құқықтық сауаттылық артуда
ҚТЖ келбеті
17.11.2025
Өнерге әркімнің-ақ бар таласы