Теміржол жөндеушінің міндеті қандай?

Жаңалықтар
08.08.2019, 10:05
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Бүгінде Қазақстан темір жолы – ірі тасымалдаушы ғана емес, қазіргі заман талабына сай дамып келе жатқан көшбасшы компания. Жолаушылардың қауіпсіздігі, қозғалыс жылдамдығы, тіптен жолдағы адамдардың көңіл күйі тасымалдаушылардың жұмысымен тікелей байланысты десек, қателеспейміз.

Осындай жауапкершілік жүгін арқалаған теміржолшылардың кәсіби мерекесі қарсаңында бір сәтке сары жолақты күртешені кидік. Рельс-шпалды жолды жағалап, темір бекітпелерді қолмен бұраған монтерлер жұмысын жанымызбен ұғынып, жауапкершілігін сезінуге тырыстық. Басымызға қорғаныш каскасы мен күртешені киген соң жол жөндеушінің міндетін арқалап жол шебері Жұмағазы Сәдуақасовқа ердік.

Теміржолдағы еңбегін 1995 жылы бастаған Жұмағазы Сәдуақасов 2004 жылдан бері жол шебері. Ол маған үлкен отбасының қамқор әкесіндей көрінді. Әр жолшының ісін тексеріп, пысықтап, қадағалап, тиісті жерінде ақыл-кеңесін айтып жүреді екен. Мені де тиісті «инструкциядан» өткізіп алған соң бүгінгі күнге белгіленген жұмысқа кірістік.

Зілдей ауыр сом балға мен бұрғыштарды көтеріп, жалғанған рельстердің беріткігін тексеріп, қаттырақ бекітіп жатқан жолшылар тірлігі екі сағатқа созылды. Рельс бойынан әр 25 метр сайын екі жағынан төрт-төрттен қойылған түйіспе болттарды қатайтасың. Төрт адам төрт жерден ыждаһаттап кран қозғалысына ілесуге тиіс. Осылайша бір күнде бірнеше шақырымды игеруің керек. Әр маман өз қызметін үнсіз жасап жүр. Сөйлесуге, әңгіме айтуға ешкімнің уақыты жоқ. Әркім өзіне бекітілген жұмысты атқаруда. Мен де соларға ілесіп, көмектескен болып, шындығында кедергі келтіріп жүрген сияқтымын ба қалай...

Бір сәтке жол жөндеуші қызметін атқарып, мамандықты сезінуге мүмкіндік берген теміржолшыларға алғыс айтып, жұмыстарына сәттілік тілеп, қош айтыстық. Себебі көп кедергі келтіруге рұқсат жоқ.

Темір жол десе көз алдымызға екі иығынан демалған алып тепловоздар мен үйдей вагондар, цистерналар келеді. Көбіміз онымен тек жолаушы ретінде ғана таныспыз. Ал бүгінгідей күннің 40 градустан асқан аптап ыстығында аңызақ мидай далада асай-мүсейін сүйреп жол жамап жүрген жолшылар жұмысының ауырлығы мен азабын кім біліпті? Осыны сезген сәтте кеудемді оларға деген мақтаныш сезімі кернеді... Мың алғыс саған, қымбатты теміржолшы!

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр