Жолшыларға жеңілдіктер жасалуда

Жаңалықтар
27.09.2016, 17:41
Семей жол дистанциясының теміржолшылары биылғы жазда бір тыным таппай еңбек етсе, қазір қоңыр күзде жол күтімімен қоса алдағы қатал қысқа даярлықты пысықтап, кем-кетіктерін түгендеп әлек.    Локоть – Семей, Дегелең – Семей телімі бойынша қызмет көрсететін ПЧ-39 мекемесі ағымдағы жылы 21,5 шақырымдық желі бойына орташа жөндеу жұмыстарын жүргізуді межелеген болатын. Қазіргі сол жұмыстарын тәмамдауға жақын. Қажетті материалдар мерзімінде келіп түсуде. Сонымен қатар, аталмыш жұмыстар аясында 9 бағыттамалы бұрмалар ауыстырылып, орнына темір-бетонды түрлері салынып жатыр. Бұл жолдың балдық сапасын арттыратыны анық. Жалпы, жылжымалы құрамның телімнен кідіріссіз өткізілуі үшін жолдардың техникалық талапқа сай болуы басты міндет. Сол себептен де, станциялық жолдарда ағымдық жұмыстар іркіліссіз жүргізілуде. Жол сапасын ойдағыдай ұстау үшін алдағы үш жылға да жоспар жасалынған. Соның ішінде бір айта кетері, 1929 жылы Түрксіб құрылысы кезінде Ертіс өзені үстінен салынған ұзындығы 643 метр болатын темір жол көпіріне күрделі жөндеу жүргізу көзделуде. Аталмыш нысанға ел Тәуелсіздігі жылдары кең көлемді жұмыс жүргізілмепті. Қазіргі күні тиісті техникалық зерттемелер жасалуда. Егер  департамент тарапынан бекітілер болса, 2018 жылы аталмыш көпірді ПЧ-39 теміржолшылары өз күштерімен жаңалап алмақ. Ал әзірге мүмкіндігіне қарай жамап-жасқап, әрлеп-сырлап қоюда.  Жолшыларға жеңілдік те жасалуда. Мәселен, бүгінде «ЖЕЙСМАР» кешенді машинасының берері мол болып тұр. Сол себептен де жолшылар шпалдарды қолмен ауыстырудан арылды. Жалпы қазіргі күні аталмыш дистанция бойынша жол сауықтыру ісінде техникадан қажеттілік жоқ. Техника дегеннен шығады. Биылғы жылдың тағы бір ерекше жаңалығы – аталмыш дистанцияның игілігіне 4 бірдей жол талғамайтын ауыр жүк көлігі – будкалы КаМАЗ машиналары беріліпті. Жасыратыны жоқ, осыған дейін қажеттіліктердің туындауы себепті жолшылар «Газ-53» көлігінің үстіне будка қойып, желі бойына сонымен қатынайтын-ды. Ендігі аралықта мұндай қолайсыздықтар жойылды.     –Әлбетте, жол қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін еңбекті қорғау мен технологиялық процесс тәртібін сақтау аса қажетті мәселе. Бұл міндеттемелер аясында жоспарлы шаралар бар. Оның бір данасына, қысқа даярлық та кіреді. Жол сапасын арттырумен қатар қатал маусымға әзірлікті де күшейттік. Соның нәтижесінде, дәл қазіргі күні алдағы қысқа 85 пайыз даярлық жұмыстарын жасадық,– дейді ПЧ-39 мекемесінің директоры Рахат Ботаспаев. Қазіргі күні аталмыш дистанция қауіпсіздікті сақтау және еңбекті қорғау ісі бойынша да үздік көрсеткіштерге қол жеткізіпті.

Қуаныш ҚОЖАЕВ, Семей

Аймақтар
26.12.2024
«Еңбекті қорғау жылы» қорытындыланды
Әлемде
26.12.2024
Қытай темір жолдары 11 айда 4 миллиардтан астам жолаушы тасымалдады
Жаңалықтар
25.12.2024
Бейжіңде Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран бағыты бойынша сарапшылар кеңесі өтті
Жаңалықтар
25.12.2024
Ақтөбе жүк тасымалдау бөлімшесінде жүктерді тиеу 9,2%-ға артты
Жаңалықтар
25.12.2024
Биылғы маңызды оқиғалар
Аймақтар
25.12.2024
Жамбыл облысында электровоз жөндеу депосы салынып жатыр
Жүк тасымалы
25.12.2024
Қарағанды жүк тасымалдау бөлімшесінде қара метал тиеу 39%-ға өсті
Жүк тасымалы
24.12.2024
Бейжіңде ТХКБ-ның 2024 жылғы жұмысы қорытындыланды
Жаңалықтар
24.12.2024
ҚТЖ-да қызметкерлердің әлеуметтік-экономикалық әл-ауқатын жақсарту мәселесі айтылды
Жүк тасымалы
24.12.2024
Көлік-логистика әлеуетін дамыту сөз болды
Жолаушылар тасымалы
24.12.2024
Елордадан Атбасар мен Көкшетау бағытында жаңа жылдық электропойыз жолға шықты
Спорт
24.12.2024
Қурорттық аймақта қысқы спорттық ойындар өтті
Әлеумет
24.12.2024
Жаңа жылға тарту
Әлеумет
24.12.2024
Өзін мойындатқан жан
ҚТЖ келбеті
24.12.2024
Маңғыстаулық теміржолшылар Жастар сыйлығына ие болды
Аймақтар
24.12.2024
Кәсіподақ жетекшілері бас қосты
Аймақтар
24.12.2024
Арыс қаласының әкімі теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
24.12.2024
Мемлекеттік тіл мәртебесі ұлықталды
Аймақтар
24.12.2024
Тәжірибе алмасты
Инфрақұрылым
24.12.2024
Негізгі меже – пойыз жылдамдығын 120-140 км/сағатқа дейін жеткізу