Темір жолға кедергі жасама...

Жаңалықтар
27.12.2019, 12:31
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

«Темір жол – өте қауіпті аймақ» деп жазыла-жазыла жауыр болса да қайталап айтудан теміржолшылар да жалығар емес. Өйткені, мамандардың пікірінше, егер жергілікті тұрғындар пойыздар қозғалысына сырттан қауіп төндірмесе, теміржолда апаттар азаяр еді.

Теміржолдың төңірегіндегі халық қауіпқатерді қанша ескертсе де құлақ асар емес, өз өмірлерімен қатар-қатар пойыздар қозғалысына да айтарлықтай қауіп төндіруде. Қаншама адам жылжымалы құрамның астына түсіп, өлім құшуда. Мәселен, жыл басынан бері Шымкент жүк тасымалы бойынша аймақта 13 оқиға орын алған. Оның екеуі – суицид, қалғаны абайсызда болған жол апаттары. Яғни, адамдардың өз өміріне немқұрайлы қарап, теміржолдың қауіпті екендігін әлі де жете аңғара бермейтінін көрсетеді.

«Егер адамдар мұнша жауапсыздық танытпаса, осы аталған жағдайларды болдырмауға болар еді. Біз станция қызметкерлері және жол полициясымен бірігіп түсінік жұмыстарын жүргізудегі мақсатымыз да осы. Қозғалыс қауіпсіздігін сақтау бағытындағы түйінді мәселелерді бірлесе шешіп, оңтайлы жолдарын топтаса іздестіруге тырысамыз. Осы ретте, әр адам өз өміріне өзі жауапты болса және жайылымда жүрген малына ие болса, әсіресе, шағын станциялар мен разъездерде тұратын адамдар, әрбір көлік жүргізушісі «асықпаған алысқа жетеді» деген қағиданы ұстанып, жолда мұқият болса, кез келген жол-көлік оқиғасының алдын алуға бола ма? Әрине, болады! Ата-аналар мен мектеп мұғалімдері теміржолдың бойы ойын алаңы емес екенін балаларға айта-айта құлағына сіңіруі керек. Одан қалды мектептерде жол қауіпсіздігі тақырыбына арналған тәрбие сағаттары, семинарлар қашан балалар санасына сіңіргенше өткізіле бергені жөн. Қысқасы, темір жолға кедергі жасамаса», – дейді Шымкент станциясының еңбек қорғау жөніндегі жетекші инженері Гүлжайна Талғатқызы.

Теміржол саласының мамандары, сонымен қатар темір жолдың бойына төрт түлігін қараусыз жайып жіберетіндерден де үлкен қауіп төніп тұрғанын жоққа шығармайды. Оларға теміржол бойына 200 метрге дейін жақын жерге малды тек арқандап жаюға болатыны, ал 200 метрге таяу болса, міндетті түрде қасында малды қарап жүрген бағушысы болуы тиіс екені талай рет айтып түсіндірілсе де осы талапты орындамай, теміржол қауіпсіздігіне қасақана қауіп төндіреді. Ондайлар міндетті түрде қылмыстық жауапқа тартылады. Өйткені, осындай жауапсыздықтар кесірі әртүрлі жол апаттарына, тіпті пойыздардың аударылып кетуіне соқтыруы әбден мүмкін. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды