Вагон паркі: кезең-кезеңмен жаңаруда (+ФОТО)

Жаңалықтар
24.01.2020, 10:46
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Бүгінгі таңда «Жолаушылар тасымалы» АҚ-на қарасты жарамдылық мерзімі жеткен ескі вагондар Беларусь Республикасының Гомель қаласындағы зауытта күрделі жөндеуден өткізілуде. Сәрсенбі күні сол күрделі жөндеуден өтіп келген алғашқы екі вагонды «Жолаушылар тасымалы» АҚ Бас директоры Михаэль Кортюм БАҚ өкілдеріне үлгілік нұсқа ретінде таныстырды.

Ұлттық тасымалдаушы еліміз бойынша 48 бағытта жолаушы пойыздарын жүргізеді, вагон паркі 2200 бірлікті құрайды. Компания басшысының айтуынша, әр вагон 25 жылдан кейін ережеге сай жөндеуге жіберіледі, сөйтіп олардың жарамдылығы тағы 16 жылға созылады.

Міне, сондай қалпына келтіру, жөндеу жұмыстары Еуроодаққа кіретін Гомель зауытында жылдам, сапалы және арзан бағаға жасалуда.

Ширек ғасыр қызмет етіп, тозығы жеткен ескі вагондарды жөндеу кезінде олардың тек қаңқасы ғана қалады екен да, басқа бөлшектері толықтай қайта жасалып, түгел жаңартылады екен.

Аталған зауытта жөнделіп келген екі жолаушы вагоны да 50 күн ішінде жаңартылып, купе вагоннан плацкартқа қайта жасақталыпты. Зауытта тағы 35 вагон жөнделіп жатса, биылғы жылы және 50 вагон ды жөндеу жоспарланып отырған көрінеді.

– Компанияның Даму Стратегиясының маңызды бағыттарының бірі – жолаушылар вагондарының тапшылығын жою. Бұл құжатта вагондар санына ғана емес, сапасына да көңіл бөлінеді. Қазіргі уақытта бізде ескі вагондарды жөндеу кестесі әзірленген. Вагон паркін кезең-кезеңімен жаңарту жұмыстары жүргізілуде.

Осылайша жыл сайын 100 вагонға дейін жаңарта отырып, барлығы шамамен 1400-ден астам ескі вагондарды жаңартуды жоспарлап отырмыз. Теміржол көлігімен жолға шыққан жолаушылардың жайлылығы мен қолайлылығы үшін бәрін жасаймыз, – дейді қоғамның бас директоры.

Жаңа вагондарды аралап көрген БАҚ өкілдері олардың ішінің толықтай жаңарғанынан бөлек бейнебақылау, кондиционер жүйесі, әрбір жолаушы орнында 220В тоқ көзі, жолсерікті шақыруға арналған белгі беру түймешігі, таза су кулері, тоңазытқыш пен қысқатолқынды пештің бар екеніне куә болды. 54 жатын орын, 81 отыратын орынға есептелген.


Көмірмен де, электр жүйесімен де жылыту мүмкіндігі қарастырылған. Сонау 1980-1990 жылдары жасалған ескі вагондар су жаңаға айналып, халыққа қызмет етуге дайын. Қоғам өкілдерінің айтуынша, жөндеуден шыққан вагондар елімізде жолаушылар тасымалы ағыны тығыз бағыттарға бөлінетін болады. Жалпы аталған зауытта әр вагонды жөндеуге 90 күн уақыт кетеді. Компания мақсаты – ол процесті жылдамдату.


Вагон паркі ескілерін жөндеу арқылы ғана емес, жаңаларын сатып алу арқылы да жаңартылып жатқаны мәлім. Жалпы 2016-2019 жылдар аралығында 269 вагон сатып алынған. Оның ішінде өткен жылы «Тұлпар» ЖШС вагон жасау зауытының ресейлік технологиясы бойынша құрастырылған 91 жаңа вагон бар. Осы жылы аталған серіктестіктен 118 вагон сатып алу көзделуде.



18 вагон биыл бірінші тоқсанда, қалған 100 бірлігі жылдың төртінші тоқсанында алынбақ. Компания мамандарының берген мәліметінше, бір вагонды күрделі жөндеуден өткізу құны 148 млн теңге тұрады. Ал жаңадан вагон алу бағасы – 400 млн теңге.

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл