АЛМАТЫ – ШУ: екінші  жолмен алғашқы пойыз  өтті...

Жаңалықтар
28.10.2016, 11:26
Алматы-1 – Шу темір жол желісінде екінші жол салу бойынша құрылыс-монтаждау жұмыстары аяқталған телімдер кезең-кезеңімен пайдалануға беріле бастады. 26 қазанда технологиялық «толаскез» кезінде құрылысшылар жалпы ұзындығы 10 км болатын №20 және №21 телімдерінде іске қосу, реттеу жұмыстарын жүргізіп, су жаңа телім бойымен алғашқы пойыз жүріп өтті... Бұл – Жыңғылды – Құрқұдық және Құрқұдық – Шамалған аралығындағы желі. Енді ол толыққанды қос жолды телімге айналды. Салынған темір жол желісімен алғашқы болып №42-ші Атырау – Алматы жолаушылар пойызы жүргізілді. Оның артынан басқа да жолаушы және жүк пойыздары жаңа желі бойымен зулай бастады...  Бұл тарихи күні, яғни, 26 қазанда 2008 блок-қосынына жұмысшылар мен мамандар көп жиналды, алып темір жол құрылыс техникалары әкелінді. 9 сағат 15 минутта құрылысшылар өз істеріне кірісіп, 8 сағаттық ұзақ технологиялық «толаскез» ашылды. Осы үзілісте олар жанданған магистральде көп нәрсені үлгеріп істеп қалуға тиіс болды. Атап айтқанда, бірінші кезекте тақ жолдағы ендігі керек болмай қалған бағыттама бұрмаларын тазалау жұмысын DESEC атты  алып техника еңсеріп тастады, аз ғана минуттардың ішінде барлық бағыттамаларды «жылы орнынан» жұлып алып, оларды әрі қарай тасып алып кету үшін бөлек орынға қойып шықты. Бағыттама бұрмаларын бөлшектеу жұмыстары бар болғаны 30 минутта аяқталды. Одан әрі әдеттегі сызба бойынша: бульдозермен жерді ою, жер төсемдерін грейдермен дайындау, рельс шпал торын төсеу жұмыстары жүргізілді. Сол жерде-ақ хоппер-мөлшерлеуіш те жол төсемдеріне қиыршық тас төсеп үлгерді. Бұдан кейін Duomatic жолды түзеу және нығыздау жұмыстарын атқарып, жолды біржолата жобада белгіленгендей өз орнына қойды. Ең соңында жол шаблонмен тексеріліп, жоспарланған мерзімнен біршама ертерек, тура 11 сағат 15 минутта  темір жол желісінің тақ бойымен қозғалысты ашуға бұйрық берілді. Жаңа жолмен  жолаушылар және жүк пойыздар жүріп өтпес бұрын жолдың беріктігі мен сенімділігі 3 локомотивті жүргізу арқылы  тағы да тексерілді. Осыдан кейін барып №42 Атырау – Алматы пойызының  жаңа ғана төселген теліммен жүріп өтті. Осынау тарихи сәтті бастан кешірген құрылысшылар мәз-майрам,  терезеден өздеріне  таңырқай қарап бара жатқан пойыз жолаушыларына қол бұлғап, қуаныштарымен бөлісуде...   Алайда жұмыс мұнымен тоқтаған жоқ. Енді жаңа жолдағы энергетика, белгі беру жүйесі, орталықтандыру және (СОБ) блокировкалаумен байланысты жұмыстарды аяқтау керек болатын. Сағат 17-лерге жуық жоспарланған жұмыс                 толық аяқталды. Ескі байланыс желісінің соңғы тіреулері бөлшектеніп, оның орнына жаңалары қойылды. Қоректендіретін тоқ сым дәнекерленіп, электр жарығы берілді. Желімен жол өлшегіш вагон жүргізілді. Тақ жолмен орташа балдық көрсеткіш 64 болды. Бұл «жақсы» деген толық бағаға ие болғандығын көрсетеді. – Бұл Алматы-1 – Шу екінші жолдары нысанындағы бірінші жеңісіміз, – деді Алматы жүк тасымалы бөлімшесі магистральдық желі басшысы  Асқар Кукузов қуанышын жасырмай. Оның айтуынша, Жыңғылдыдан Шамалғанға дейінгі жаңа жолда қазіргі таңда жылдамдық сағатына 40 км болса, ол біртіндеп жоғарылатылатын болады. Пайдалануға берілген алғашқы түннің ішінде жаңа телімнен 8 жүк пойызы жүріп өткен. – «Нұрлы жол» бағдарламасы бойынша «Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ жүзеге асырып жатқан маңызды жобаны орындау міне, осылай  мәреге жетуде. Жаңа ғана салынып біткен жолмен алғашқы жолаушылар және жүк пойыздары жүріп бастады. Ертең осы тарихи сәтке куә болғанымызды мақтан ететін боламыз, – деді көптің қуанышын бөліскен ардагер-теміржолшы Қалтай Сәмбетов. – Құрылысшылар жобаны өз уақытында орындауға дайын. Жамбыл және Алматы  жол бөлімшелері бойынша телімдерді іске қосуды аяқтау кестесі жасалды. Екінші жолдардың барлық 58 км осы жылы қараша айында-ақ пайдалануға беріледі деп жоспарлап отырмыз. Адам, техника, қажетті  ресурстарымыз жеткілікті, – дейді ұлттық компанияның ірі жобаларды жүзеге асыру бойынша дирекциясының Алматы-1 – Шу теліміндегі екінші жолдар құрылысы бойынша басқарма бастығы Рүстем Молдағұлов. Бүгінгі таңда жаңа теліммен 24 жұп жолаушы пойызы мен 18 жұп жүк пойызы жүріп жатыр.

Ирина Бектиярова, Алматы-1 – Шу

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті