Цех қайта жабдықталуда
Жаңалықтар
01.11.2016, 17:38
Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнына Ақтөбеде шығарылған рельстер жеткізілгелі кәсіпорындағы рельс дәнекерлеу цехы қайта жабдықталуда.
Осы кәсіпорын ашылғалы бері еңбек етіп келе жатқан Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнының бас механигі Жанатбек Лесбаев соның арқасында мұнда жұмыс өнімділігі артып отырғанын айтады.
Қазіргі цехтағы дәнекерлеу аппараты ресейлік. Ол кәсіпорынға 2008 жылы келген. Алғашында бұл аппараттар Ресейде жасалған ұзындығы 25 метр рельстерді дәнекерлеуге ыңғайланып, цехтағы құрылғылар да солай орналастырылған болатын. Ал бүгінгі күні мұнда отандық өнім жеткізілгелі цехты қайта жабдықтадық. Өйткені, қазақстандық рельстердің ұзындығы – 70, 100, 120 метр. Автоматтандырылған қондырғы қазір жарты сағатта ұзындығы 800 метр рельсті дәнекерлейді. Дәнекерлеу аппаратында Ресей, Украинада оқып келген мамандар – Айдын Шаяхметов, Нұрәділ Масалимов, Елдар Қабибулиндер ауысым бойынша жұмыс жасайды. Аталған аппарат 24 сағат тоқтамай жұмыс істейді. Жоғарыда айтып кеткендей 25 метр рельстерді дәнекерлеуге арналған тораптардың барлығы дерлік қазір 70- 120 метр рельстерге толық ыңғайландырылды. Қазір бір ғана қанаты жұмыс жасап тұр. Алдағы бір айдың ішінде екі қанатта да жаңа рельстер дәнекерленетін болады. Дәнекерлеу апаратына ауа райы және тоқ қуатының мөлшеріне қарай арнайы бағдарламалар енгізіліп отырады. Цехта ауысым алдында «бақылау үлгісі» дәнекерленіп, келесі ауысым оны сындырып қайта дәнекерлейді. Және цехта тұрған екінші украиналық дәнекерлеу аппаратымен ескі рельстер де дәнекерленеді, – дейді аға механик.
Цехтан шыққан дайын өнім платформаларға тиелмес бұрын дефескоптық тексерістен өтеді. Дефескопист Рәтбек Қапалбаев дәнекерлеу цехынан шыққан рельстерді бақылап-тексеріп, белгі қойып отырады. Ақау табылмаған жағдайда рельстер бірден платформаға тиеуге жөнелтіледі. Рельсті соңғы тексеру осы жерде жүргізіледі. Ақау табылған жағдайда дефект картасы жасалып, рельс қайта цехқа жөнелтіледі екен. Онда арнайы кесу аппаратында кесіліп, сындырылады екен. «Әзірге өзімізде жасалған рельстерде еш ақау табылған жоқ. Жалпы, қазақстандық рельстер сапасы жағынан ресейлік рельстерден еш кем емес», – дейді Рәтбек Қапалбеков.
Арсен Байзақ, Луговой
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Пойыздар Starlink интернетіне қашан қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды