ТҚК-2 сервистік қызметінің шеберлері электровоздарды 1 жарым сағатта тексеріп шығады

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Локомотив шаруашылығында тепловоздарды тексеру мен техникалық қызмет көрсетудің бірнеше түрі бар. Соның ішінде ТҚК-2 сервистік қызметтің орны бөлек. Астана локомотив пайдалану депосында бұл қызметті тәжірибелі слесарлар атқарады, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Депода ТҚК-2 қызметі барлық локомотивтерге жаппай көрсетіледі. Бір ауысымда 10-12 слесарь жұмыс істейді. Цехтың аға шебері Мейіржан Бапаевтың айтуынша, олардың басты міндеті – тепловоздардың жүріс бөлігін, тежегіш жүйесін, тартпа қозғалтқыштарын, көмекші агрегаттарын, трансформаторын және электр аппараттарын қарап, тексеру, егер ұсақ-түйек ақау анықталса, сол жерде жөндеп жібереді. Яғни, косметикалық жеңіл-желпі, сонымен қатар негізгі жүріс бөліктердің күтімін жасау болмақ. Қаз-қатар тізілген тепловоздар мен электровоздарды мұнда тексеріп қараудың шектеулі уақыты бар. Мәселен, бір электровозды қарауға 1 сағат 20 минут берілсе, тепловоз 1 сағатта қаралады. Аға шебер Мейіржан бізді арнайы шұңқыр үстінде тұрған тепловозға алып барып, оның астында да, үстінде де, тіпті ішінде де слесарьлардың қызу жұмысын жасап жатқанын көрсетті.

– Бізде барлығы 4 ауысым бар, сонда жалпы 48 адам жұмыс істейді. Слесарьлар өз қызмет саласына қарай бірнеше циклға бөлінеді. Мәселен, аппарат жөндеуші, автомат жөндеуші, аккумулятор жөндеуші, жүріс бөлшегін жөндеуші, асты-үстін қарайтын механиктер, мотористер, төбе жөндеуші, кранды тексеруші деген сияқты түрлі саладағы слесарьлар әр ауысымда таңғы 9.00-ден кешкі 21.00-ге дейін және одан әрі таңға дейін бөлініп жұмыс атқарады. Егер осы визуалды қарау кезінде ақау табылса, акт жазылып, «Қамқор локомотивке» жөндеуге жібереміз, – дейді М.Бапаев.

Цехқа кірген бетте қолқаны қапқан шаң мен майдың иісі болмаса, барлық жерде тазалық пен тәртіп сақталған. Иіс – локомотивтерде жиі ауыстырылатын май мен құмның салдары екені белгілі. Бастарына каска, қолдарына қолғап және басқа да арнайы киімдерін киіп жұмыс істеп жатқан жұмысшылар үшін мұның бәрі қалыпты жағдай екені көрініп тұр, тепловоздардан жұққан майға да, иіске де қарамай өз жұмыстарын мұқият атқарып жатыр. Ауысым шебері Марат Нұрмағамбетовтің айтуынша, олар зиянды еңбек жағдайына байланысты берілетін сүт өнімдерін алады, емдеу-сауықтыру орындарына жолдама беріледі.

– Әр жүк электровозы 36-48 сағат сайын осы тексеруден өтіп тұруы керек. Ал жолаушылар электровозы қанша жүргеніне қарамастан, жиі тексеруден өтеді. Маневрлік тепловоздар аптасына бір рет қаралады. Олардың майының деңгейін қараймыз, тежегіш бұғауын ауыстырамыз, керек болса құмын салып береміз. Толық тексеруден өткен соң тепловоздарға арнайы штамп қоямыз, сервис сапасы слесарьлар біліктілігіне сын болғандықтан, біздің жігіттер жұмысты тыңғылықты атқарып үйренген, оның үстіне мұндағы слесарьлардың дені – 30-40 жыл тәжірибесі бар нағыз темірден түйін түйгендер, – дейді ауысым шебері.
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Пойыздар Starlink интернетіне қашан қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды