ТҚК-2 сервистік қызметінің шеберлері электровоздарды 1 жарым сағатта тексеріп шығады

Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Локомотив шаруашылығында тепловоздарды тексеру мен техникалық қызмет көрсетудің бірнеше түрі бар. Соның ішінде ТҚК-2 сервистік қызметтің орны бөлек. Астана локомотив пайдалану депосында бұл қызметті тәжірибелі слесарлар атқарады, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Депода ТҚК-2 қызметі барлық локомотивтерге жаппай көрсетіледі. Бір ауысымда 10-12 слесарь жұмыс істейді. Цехтың аға шебері Мейіржан Бапаевтың айтуынша, олардың басты міндеті – тепловоздардың жүріс бөлігін, тежегіш жүйесін, тартпа қозғалтқыштарын, көмекші агрегаттарын, трансформаторын және электр аппараттарын қарап, тексеру, егер ұсақ-түйек ақау анықталса, сол жерде жөндеп жібереді. Яғни, косметикалық жеңіл-желпі, сонымен қатар негізгі жүріс бөліктердің күтімін жасау болмақ. Қаз-қатар тізілген тепловоздар мен электровоздарды мұнда тексеріп қараудың шектеулі уақыты бар. Мәселен, бір электровозды қарауға 1 сағат 20 минут берілсе, тепловоз 1 сағатта қаралады. Аға шебер Мейіржан бізді арнайы шұңқыр үстінде тұрған тепловозға алып барып, оның астында да, үстінде де, тіпті ішінде де слесарьлардың қызу жұмысын жасап жатқанын көрсетті.

– Бізде барлығы 4 ауысым бар, сонда жалпы 48 адам жұмыс істейді. Слесарьлар өз қызмет саласына қарай бірнеше циклға бөлінеді. Мәселен, аппарат жөндеуші, автомат жөндеуші, аккумулятор жөндеуші, жүріс бөлшегін жөндеуші, асты-үстін қарайтын механиктер, мотористер, төбе жөндеуші, кранды тексеруші деген сияқты түрлі саладағы слесарьлар әр ауысымда таңғы 9.00-ден кешкі 21.00-ге дейін және одан әрі таңға дейін бөлініп жұмыс атқарады. Егер осы визуалды қарау кезінде ақау табылса, акт жазылып, «Қамқор локомотивке» жөндеуге жібереміз, – дейді М.Бапаев.

Цехқа кірген бетте қолқаны қапқан шаң мен майдың иісі болмаса, барлық жерде тазалық пен тәртіп сақталған. Иіс – локомотивтерде жиі ауыстырылатын май мен құмның салдары екені белгілі. Бастарына каска, қолдарына қолғап және басқа да арнайы киімдерін киіп жұмыс істеп жатқан жұмысшылар үшін мұның бәрі қалыпты жағдай екені көрініп тұр, тепловоздардан жұққан майға да, иіске де қарамай өз жұмыстарын мұқият атқарып жатыр. Ауысым шебері Марат Нұрмағамбетовтің айтуынша, олар зиянды еңбек жағдайына байланысты берілетін сүт өнімдерін алады, емдеу-сауықтыру орындарына жолдама беріледі.

– Әр жүк электровозы 36-48 сағат сайын осы тексеруден өтіп тұруы керек. Ал жолаушылар электровозы қанша жүргеніне қарамастан, жиі тексеруден өтеді. Маневрлік тепловоздар аптасына бір рет қаралады. Олардың майының деңгейін қараймыз, тежегіш бұғауын ауыстырамыз, керек болса құмын салып береміз. Толық тексеруден өткен соң тепловоздарға арнайы штамп қоямыз, сервис сапасы слесарьлар біліктілігіне сын болғандықтан, біздің жігіттер жұмысты тыңғылықты атқарып үйренген, оның үстіне мұндағы слесарьлардың дені – 30-40 жыл тәжірибесі бар нағыз темірден түйін түйгендер, – дейді ауысым шебері.
Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру