ҚТЖ жолаушыларына арналған ТОП-5 қолайлы сервис

«Жолаушылар тасымалы» АҚ жолаушыларға қызмет көрсетудің сапасы мен қолайлылығын арттыру мақсатында цифрлық және сервистік шешімдерді жүйелі түрде дамытып келеді. Бүгінде Ұлттық тасымалдаушы күн сайын мыңдаған жолаушы қолданатын ең қажетті ТОП-5 сервисті ұсынады, деп хабарлайды Rail-news.kz.

1. Пойыз қозғалысының онлайн-таблосы — tablo.railways.kz

Онлайн-табло арқылы жолаушылар пойыздардың қозғалысын нақты уақыт режимінде бақылап отыра алады. Мұнда пойыздың кестесі, орналасқан жері, келу және жүру уақыты, сондай-ақ, мүмкін болатын кідірістер туралы ақпарат қолжетімді. Бұл сервис жолаушыларға сапарын тиімді жоспарлауға мүмкіндік береді.

2. Билеттерді сату сайты — bilet.railways.kz

Бұл – теміржол билеттерін онлайн сатып алуға арналған компанияның ресми сайты. Қызмет тәулік бойы жұмыс істейді және сайт арқылы билет сатып алған жағдайда ешқандай комиссия ұсталмайды. Жолаушылар өзіне ыңғайлы бағытты, отыратын орындарын таңдап, электронды билет сатып ала алады. Бұл сервис кассаға бару қажеттілігін болдырмай, уақытты үнемдеуге жағдай жасайды.

3. Бірыңғай байланыс орталығы — 1433

Тәулік бойы тегін қызмет көрсететін байланыс орталығы жолаушылардың барлық сұрақтарына жедел жауап береді. Орталық мамандары пойыз кестесі, багаж тасымалдау ережелері, билетті қайтару тәртібі және басқа да қызмет көрсету мәселелері бойынша кеңес береді.

4. WhatsApp арқылы шағымдар мен ұсыныстар жолдау — +7 776 714 5686

Қызмет сапасын жақсарту және жолаушылармен тікелей кері байланыс орнату мақсатында WhatsApp-чат іске қосылған. Жолаушылар бұл чатқа өз шағымын, ұсынысын немесе пікірін жолдай алады. Сонымен қатар, пойыздардың ішінде орналастырылған QR-кодтарды сканерлеу арқылы бірден WhatsApp-қа өтіп, хабарлама қалдыруға болады. Бұл жүйе жолаушылардың өтініштеріне жедел жауап беруге және олардың пікірін ескере отырып, қызмет сапасын жетілдіруге мүмкіндік береді.

5. Darmen — жол жағдайы мен ауа райын бақылау жүйесі

Darmen қосымшасы жолаушыларға ауа райы мен жол жағдайын бақылап отыруға көмектеседі. Бұл сервис сапарды жоспарлау кезінде қауіпсіздік пен жайлылықты арттыруға ықпал етеді.

 

Жүк тасымалы
05.12.2025
«Достық – Алашаңқай» түйіспесі арқылы тасымалдау 6% өсті
Қауіпсіздік
05.12.2025
Мақсат – қауіпсіздік мәдениетін арттыру
Аймақтар
05.12.2025
Қызылордада теміржол автоматикасын жетілдіру жолдары қаралды
Жүк тасымалы
05.12.2025
Транскаспий дәлізі бойынша Қытайдан келетін транзит 12%-ға артты
Аймақтар
05.12.2025
Қандыағашта «Үздік вагон қараушы» анықталды
Жаңалықтар
05.12.2025
ҚТЖ-да WorldSkills Kazakhstan 2025 аясында локомотивті басқару конкурсы басталды
Жаңалықтар / Мұрағат
05.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №101 05 желтоқсан 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру