Жаңа технологияның «тілін» тапқан теміржолшы

ҚТЖ келбеті
25.10.2024, 11:00
Суретті түсірген автор
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Шу белгі беру және байланыс дистанциясында ағайынды электромеханиктер Ерланбек пен Ермек Исмайылбековтер жұмыс істейді. Оларды әріптестері электромеханика жүйесінің білгірлері деп атайды. Олай деп айтуға негіз де жоқ емес.

Жалпы ШЧ-35 Шу белгі беру және байланыс дистанциясында 26 аға электромеханик, 14 инженер, 148 электромеханик, 38 монтер жұмыс істейді. Барлық қызметкерге жүктелетін негізгі міндет – өз ісіне деген жауапкершілік пен үздіксіз ізденіс. Себебі жыл өткен сайын өндіріске жаңа технологиялар енгізіліп жатыр. Электр жүйесін орталықтандыруды меңгеріп, автоматты блоктауды білуі, жалпы диспетчерлік орталықтандыру құрылғыларының «тілін» түсіну – уақыт талабы. Әсіресе электромеханиктердің жұмыста аса мұқият болуы абзал.  

Шу белгі беру және байланыс дистанциясы кадр бөлімінің маманы Қуат Орманқұловтың айтуынша, дистанцияға жаңадан жұмысқа келген жас мамандарға теориялық білімді практикамен ұштастыра білуді үйрететін тәлімгерлер бекітіледі екен. Бұдан бөлек, талай жылдан бері еңбек тәжірибесі қалыптасқан білікті мамандар да іс-тәжірибесімен бөлісіп тұратын көрінеді. Солардың қатарында ағайынды Исмайылбековтер бар. Жас болса да талапшылдығымен, ізденгіштігімен көзге түсіп жүрген Ермек Исмайылбеков жақында Астанада өткен ҚТЖ бойынша «Жас үздік маман» кәсіби байқауының IV республикалық кезеңінде топ жарған екен. Ал ағасы еңбек жолын электромонтерден бастап, біраз жыл осы дистанция бастығының орынбасары болып қызмет еткен білікті кадр. Қазір дистанцияның электромеханигі.  

– Жалпы бұл отбасында бәрі дерлік осы саланың тілін жетік біледі. Ермек пен Ерланбектің әкесі Аманқұл Исмайылбеков те саналы ғұмырын теміржолға арнаған. Бірлік станциясында аға электромеханик болып жұмыс істеген. Анасы да теміржолда еңбек етті. Тағы бір ағалары Нұрланқұл Алматы белгі беру және байланыс дистанциясында қызмет етеді, – дейді Қуат Орманқұлов.  

Шу белгі беру және байланыс дистанциясының электр орталықтандыру, автоматты блоктау, диспетчерлік орталықтандыру құрылғыларына қызмет көрсету бригадасында электромеханик болып жұмыс істеп жүрген Ермек Аманқұлұлының осы салада 14 жылдық тәжірибесі бар. Бірлік станциясында бағыттама бұрмаларына, бағдаршамдарға, автоматика, телемеханика құрылғыларына техникалық қызмет көрсетеді. Әріптестері Ермектің ізденгіштігіне дән риза. Жаңа технологиялардың жұмыс жүйесін зерттеп, үйреніп, оны өндіріске енгізуге ұмтылып жүреді дейді. Жас маманның еңбекке деген құлшынысын басшылар да жоғары бағалайды.  

 

Аймақтар
20.10.2025
Ақмола теміржолшылары 7,2 млн тонна жүк тиеді
Әлемде
20.10.2025
Үндістан 7000 км жоғары жылдамдықты теміржол желісін салмақ
Жүк тасымалы
20.10.2025
Темір жолдағы серпін: 9 айда 339 млн тонна жүк тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
20.10.2025
Арқалық-Державинская бағытында жаңа қала маңы пойызы іске қосылды
Аймақтар
19.10.2025
Орал қаласының вокзалын қайта жаңарту тұрақты бақылауда
Жаңалықтар
18.10.2025
ҚТЖ: балалармен бірге табиғат үшін!
Жаңалықтар
17.10.2025
«Таза Қазақстан: теміржолшылар 90 мыңнан астам ағаш отырғызды
Жаңалықтар
17.10.2025
Оқытушылар құрамы ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
17.10.2025
ШҚО теміржолшылары көмір қорын тексерді
Жаңалықтар
17.10.2025
Теміржолшы «Ерен еңбегі үшін» медалімен марапатталды
Жаңалықтар
17.10.2025
ҚТЖ электрмен жабдықтау шаруашылығында телемеханика жүйесін жаңғыртуда
Аймақтар
17.10.2025
Әлеуметтік ахуал – ерекше назарда
Аймақтар
17.10.2025
Теміржолшылардың отбасына алғыс хат табысталды
Аймақтар
17.10.2025
Атырауда теміржолшылар кәсіподақтың 120 жылдығын атап өтті
Әлеумет
17.10.2025
100 теміржолшы донор болды
Жаңалықтар / Мұрағат
17.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №86 17 қазан 2025 жыл
Жүк тасымалы
16.10.2025
ҚТЖ Шығыс Қазақстанға көмірдің үздіксіз теміржолдық жеткізілімін қамтамасыз етеді
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ-да жапондық Riken KOGYO компаниясы өкілдерімен кездесу өтті
Аймақтар
16.10.2025
Жамбылда экологиялық акция жалғасуда
Трансформация
16.10.2025
Тепловоздарды автоматтандыру процесі үздіксіз жүруде