Оңтүстіктегі қалпына келтіру пойызының мамандары дайындықтарын пысықтады

Аймақтар
12.04.2022, 10:43
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Пойыздар қозғалысы күндіз-түні бір тынбайтын темір жол бойында, өкінішке орай, апатты жағдайлар болмай тұрмайды. Жылжымалы құрамның жолдан шығып кетіп, вагондардың аударылып қалуы, соқтығысуы, құлап кетуі сынды қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтіретін жағдайлар аз емес.

Шымкент-Арыс-Түркістан-Сарыағаш аралығында теміржолдың «жедел жәрдемі» қызметін атқаратын №39 қалпына келтіру пойызының құрылғанына биыл 86 жыл. Демек, темір жолдағы апатты оқиғалардың зардабын жойып, қозғалыс қауіпсіздігіне қызмет етіп келе жатқанына да сонша жыл. ВП-39 – аймақтағы пойыз апатын жоюмен қатар облыс көлемінде орын алған төтенше жағдайлар мен табиғи апаттар кезінде де көмекке келетін сенімді кәсіпорын. Техникалық базасына келсек, германиялық екі жүк көтергіш кранның жүк және жолаушы вагондарын көтеретін қауқары бар. Қуаты көтергіш краннан бір мысқыл да кем емес ауыр техника – Т-330 тракторлары да қираған, бүлінген шпалдар мен рельстерді жинап, жолды тазалап, апат зардабын жоюға қабілетті, хэш гидроқұрылғысы тағы бар. Қалпына келтіру пойызының штатында бүгінде 18 адам жұмыс істейді. Олардың бәрі – он-жиырма, одан да көп жыл төтенше жағдайда жұмыс істеп шыңдалған тәжірибелі мамандар.

Жуырда ВП-39-да жылжымалы тіректерге ЕДК- 500/1 және ЕДК-300/2 крандарын орнату бойынша іс-қимылдарды пысықтау, көтергіш гидравликалық қондырғының жұмысын талдаған оқу-жаттығу өтті. Онда жұмысшы-қызметкерлердің жұмыс істеу дағдысы мен шеберлігі сыналып, ХЭШ көтергіш гидравликалық қондырғымен жұмыс бойынша практикалық сабақтар да өткізілді. Мұндай оқу-жаттығулар қалпына келтіру пойызының жұмысын шыңдап, төтенше жағдайларға дайын болуға септігін тигізері сөзсіз.

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды