800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын

Аймақтар
21.08.2025, 09:03
Суретті түсірген автор
Ардақ Үсейінова

"Қазақстан теміржолшысы" газетінің Жамбыл облысындағы меншікті тілшісі

Аптаның соңы, сағат тілі кешкі 18.00-ге жақындап қалғанына қарамастан, біз барғанда Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнында жұмыс толастамаған. Кәсіпорын директоры Бахтияр Түлеков цех басшыларымен бірге жұмыс жоспарын талқылап жатыр екен.

Бахтияр Жұмабекұлының айтуынша, кәсіпорын жылдық жоспарға сәйкес, биыл 229 шақырым, 7 айда 149 шақырымдық рельсті дәнекерлеп, қайта өңдеп шығаруы тиіс. Өткен 7 айдың ішінде мамандар міндеттемені асырып орындап, 187 шақырымға жететін өнімді құрылыс жұмыстары жүргізіліп жатқан темір жол учаскелеріне жеткізіп берген.  

Жалпы 18,0796 гектар аумақты алып жатқан Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорны 1988 жылдан бері 25 метрлік ескі рельстерді егеп, кесіп, қайта өңдеп, жаңасынан ұзындығы 800 метрге дейінгі ұзын өлшемді түйіспесіз плеттерді дәнекерлеп дайындап келеді. Оны жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатқан темір жол учаскесіне дейін жеткізіп беретін арнайы жылжымалы құрам да жасақталған.  

– Республика бойынша жылына 600-ден 1100 шақырымға дейінгі жолдарға күрделі және күшейтілген жөндеу жұмыстары жүргізіліп жатыр. Біздің кәсіпорын бүгінге дейін Семей, Алматы, Жамбыл, Шымкент, Қызылорда бөлімшелерін рельспен қамтамасыз етіп келді. Енді тағы екеуін – Ақтөбе мен Маңғыстау облыстарын қосты.

Біз құрылыс жұмыстары жүріп жатқан темір жол учаскелеріне 800 метрлік рельс плетін дәнекерлеп, жеткізіп береміз. ПРСМ маркалы 6 жылжымалы дәнекерлеуші машинамыз бар, олар екі сегіз жүздікті бір-біріне жалғап, 1600 метрліктерін тағы қосып, дәнекерлеп кете береді. Бір учаскеден екіншісіне дейін жететін түйіспесіз плеттер осылай жасалады. Сондай-ақ жарылған, ақаулы ұзын өлшемді плеттерді осы машина кесіп өтпей қалпына келтіріп береді, - дейді кәсіпорын директоры Бахтияр Түлеков.

ҚазАТК-ны жол және жол шаруашылығы мамандығы бойынша бітіріп келген күннен бастап, ПЧ – 61 Луговой жол дистанциясында жол монтері болып еңбек жолын бастаған Бахтияр Жұмабекұлы 2017 жылдан бері рельс дәнекерлеу кәсіпорнын басқарып келеді. Директордың айтуынша, 37 жылдың ішінде шойын жолдың арғы және бергі бетіндегі ауылдардың тұрғындарын жұмыспен қамтып келе жатқан өндіріс орны – құландықтар үшін тұрақты табыс көзіне айналған. Оған 286 жұмысшының 186-сы 10, 20, 30 жыл үздіксіз еңбек еткені үшін арнайы төсбелгілерімен марапатталып, бірреттік ынталандыру сыйақысын алғаны – айқын дәлел.

Кәсіпорын мамандарының 50 пайыздан астамы бір жерде табан аудармай, тұрақты жұмыс істеуіне, әрине, темір жол саласында жұмысшылар құқығының әлеуметтік тұрғыда қорғалуы әсер ететіні сөзсіз. Теміржолшыларды тегін медициналық тексерулерден өткізу, тісін емдету, дәрі-дәрмектер алып, ем-шараларын алуы, тіпті шипажайға жолдама беру жолдары қарастырылған. Оған қоса мектеп жасындағы балаларын да кезекпен жазғы демалысқа лагерьге ақысыз жібереді.

– Кәсіпорында дәнекерлеуші, ПРСМ, РВС – рельс тасымалдау құрылымы, балқыту колоннасы, машиналарды және механикаларды жөндеу, жалпы 5 цех жұмыс істейді. 286 қызметкердің 87-сі КСМ-де, 84-і вахталық жұмысқа жіберіледі, 84 егеуші, кесуші, дәнекерлеуші, машинистер ауысыммен еңбек етеді. Қазір 100-ден астам адам вахтада жүр. Жұмысшылардың орташа жалақысы 410 мың теңгені құрайды. Биыл республика бойынша теміржол саласында үздіксіз жұмыс істеп келе жатқан қызметкерлерге 10, 20, 30 жылдан асқандар арнайы төсбелгімен марапатталып, бірреттік ынталандыру сыйақысын алды.

Әр үш жыл сайын барлық жұмысшы біліктілікті арттыру курстарына жіберіліп отырады. Биыл 50-60 адам оқуға барады. Келесі жылы 80-90 маманды қамтуды жоспарлап отырмыз, – деп түсіндірді Бахтияр Түлеков.

Темір жол саласы – еңбегі ауыр болғанына қарамастан, тұрақтылықтың негізі екенін Луговой рельс дәнекерлеу кәсіпорнына келгенде тағы бір мәрте көзім жетті. Құрылғанына 37 жыл толған өндіріс орнында ашылған күннен бастап жұмыс істеп, зейнетке шыққандар бар екен.  

Дәнекерлеуші цехында егеуші ретінде еңбек етіп келе жатқанына 31 жылдан асқан Оңдасын Алпанов жақында зейнеттік демалысқа шығатынын айтты. Темір жол саласындағы еңбек жолын Луговой жол дистанциясында жолшы, жол монтері болып бастаған маман «табан аудармай, табандылық танытқанымның жемісін көрдім, 30 жыл еңбек еткені үшін төсбелгісімен марапатталдым», – деп қуанды. Рельс егеушісі тұрақты жұмыс пен табыс осында дей жүріп, ұлының да осы салаға келуіне ықпал етіпті. Қазір баласы – кәсіпорынның темір ұстасы.

 

Жаңалықтар
24.11.2025
Юрий Лавриненко 80 жылдық мерейтойын атап өтуде
Жаңалықтар
24.11.2025
25 жыл қызмет еткен қызметкерді ұжым ерекше құрметпен шығарып салды
Әлеумет
24.11.2025
Медициналық пойыз 48 станцияны қамтыды
Әлемде
24.11.2025
Өзбекстан жүрдек пойыздарды сатып алуды арттырды
Спорт
24.11.2025
Таразда теміржолшылар арасында бильярдтан турнир өтті
Әлеумет
24.11.2025
Достық станциясындағы локомотив бригадаларының демалыс үйі жөнделді
Әлеумет
24.11.2025
Зорлық-зомбылыққа жол жоқ
Әлемде
24.11.2025
Грузияда Орта дәліздің артықшылықтары айтылды
Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды