Вагон тазалау қызмет қосылды

Аймақтар
03.06.2019, 20:06
Ардақ Ерубаева

Ақтөбе облысы бойынша меншікті тілші

Тау-кен байыту комбинатына күнара 50-60 вагон тазартып беретін Дөң станциясының жұмыс көлемі бүгінде 10 есеге ұлғайған. 2020 жылы станция Хромтау өндірісті ауданынан күніне 200 вагон хром рудасын тиеуді жоспарлап отыр.

Хромтау ауданының іргесінде орналасқан Дөң станциясы – өңірдегі жұмыс көлемі ауқымды бірден-бір станция. Қазақстан теміржолы бюджетіне қомақты кіріс әкеліп отырған өндірісті аумақ болашақта жұмыс көлемін ұлғайтпақ. Мекемеде 70-тен аса адам жұмыс жасайды, оның 30 пайызын жастар құрап отыр.

«Негізінен хром тиеу жұмысымен айналысамыз. Күніне 150-200 вагон руда тиеледі. Ақпан айынан бастап вагон тазарту жұмыстарымен айналысатын қызметкерлеріміздің санын көбейтік. Бұрын штатта 9 адам болатын. Қазір «Қазтеміртранс» вагондары көбейді. Жұмыс көлемі ұлғайды. Сол себепті штатқа тағы да 12 адам қостық. Барлығы 21 адам вагон тазарту жұмыстарында жүр. Штатта 72 қызметкер бар. Олардың қатарында пойыз құрастырушы, станция кезекшісі және вагон тазалаушылар бар», – дейді Дөң станциясының басшысы Әнуар Иштаев.

Білгеніміздей, жүк тиелмес бұрын, сатылап вагон тазарту жұмыстары жүргізіледі екен. Осыған дейін тиелген көмір, тас қалдықтар тазартылып, Дөң тау-кен байыту комбинатына беріледі. Тазалықшылар күні-түні жұмыс жасайды. Әр кезекте 5 адамнан. Бес адамның өзі бір кезекте 50-60 вагон тазалап шығады. Келген жүктің тазалығына байланысты 90 вагонға дейін тазартатын кездер болады. Сондықтан вагон тазалау жұмысының өз қиындығы мен жауапкершілігі бар. Ал станциядағы жұмыс жылдан-жылға көбейіп келеді. 

«Бұрын зауыттың өз вагондарына тиеп, тек тасымал қызметін атқаратын едік. Қазір Қазтеміртранс вагондарымен жұмысқа көшкеннен кейін вагондарды өзіміз тазалап беріп отырамыз», – дейді басшы.


Станцияда айына 4500 вагонға жүк тиеледі. Негізінен тасымал қазір үш бағытта, Павлодардағы Ақсу бөлімшесі, Россияның Оносова станциясы және Жіңішке бөлімшесіне жөнелтіледі. Себебі бұл өңірлерде хром қорыту зауыттары бар. Дөң станциясы 2020 жылға қарай жүк тасымалын бірнеше есеге көбейтуді жоспарлап отыр. Күніге 200 вагон жүкті жіберу үшін жол кеңейту жұмыстары да күн тәртібінде тұрған көрінеді.

«Жүк көлемі 8-10 есеге артады деп жоспарлануда. Осы талапқа дайын болуымыз керек. Қазір қабылдаужөнелтуге арналған алты жолымыз бар. Күніге 200 вагон жүк жіберу үшін кемі 8 жол болу керек», – дейді өткен жылы облыс бойынша үздік станция бастығы атанған Әнуар Иштаев.

Жаңалықтар
05.09.2025
ҚТЖ ескі вагондарды жаңартуды жалғастыруда
Аймақтар
05.09.2025
Қамыстыбас станциясында жаңа күзетілетін теміржол өткелі ашылды (Фото)
Аймақтар
05.09.2025
Жалағаштықтардың жауапкершілігі жоғары
Инфрақұрылым
05.09.2025
Қызылорда облысында бес вокзал жаңа кейіпке енеді
Инфрақұрылым
05.09.2025
Ердәуіт станциясына алғашқы бағыттағыш бұрма орнатылды
Жаңалықтар
05.09.2025
Quiz ойыны руханиятқа арналды
Цифрландыру
05.09.2025
ҚТЖ-да қағазсыз құжат айналымына қадам: QR-код тәжірибеге енгізілуде
Аймақтар
05.09.2025
Мемлекеттік марапат табысталды
Аймақтар
05.09.2025
Қалпына келтіру пойызы – теміржол жұмыстарының сенімді серігі
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Еңбек елеусіз қалмайды
ҚТЖ келбеті
05.09.2025
Бесік жырын жырлаған нелля әже
Қауіпсіздік
05.09.2025
Абайлаңыз, балалар!
Жаңалықтар / Мұрағат
05.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №71-72 05 қыркүйек 2025 жыл
Қауіпсіздік
04.09.2025
Локомотивтерге бейнетіркегіштер орнатылуда
Әлеумет
04.09.2025
Зейінің ашылсын, балақай!
Жолаушылар тасымалы
04.09.2025
Жолаушылар пойыздарында багажды тасымалдау ережелері
Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде