Күрделі жөндеу жылдамдықты арттырады

Аймақтар
05.06.2019, 16:08

Биыл Маңғыстау магистральдық желісі бойынша 56,6 шақырым жол күрделі жөндеуден және 21 шақырым жолға ескі жарамды материалдарды пайдалана отырып, орташа күшейтілген жөндеуден өтеді деп жоспарлануда.

Қазіргі таңда 15,2 шақырым күрделі жөндеу жүргізіліп, 14 бекет – Шетпе аралығын маусым айының ортасында аяқтау жоспарланып отыр. Күрделі жөндеу барысында ағаш шпалдардың орнын темірбетонды шпалдар ауыстырмақ. Жол саласы мамандары, темірбетонды шпалдардың қызмет көрсету мерзімі ағаш шпалға қарағанда 3-4 есе жоғары әрі экологиялық таза болып келетінін айтып отыр. Түйіспесіз жолдың буынды жолдан ерекшелігі, түйіспелерге жұмсалған бекітпелер үнемді болады, қоршаған ортаға деген шу азаяды. Жалпы күрделі жөндеуді жүргізудегі мақсат – жаңа материалдарды төсеу есебінен жол жағдайын жақсартып, жылдамдықты жоғарылату. Айта кететін жайт, өткен жылы 3 аралықта күрделі жөндеу жасалып, пойыздар жылдамдығы 60шқ/ сағаттан 100 шқ/сағатқа дейін көтерілді.

Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты ұзындығы 115 шақырымды құрайтын жолдың бір бөлігі Өзбекстанмен, екінші бөлігі Түркіменстан сияқты шет елдер шекарасымен түйіседі. Ағымдағы жылдың бес айында бөлімше бойынша пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірген жағдай тіркелмеген. ПС-058 жол өлшегіш вагонының бақылау тексерісі қорытындысы бойынша жол күтімі бөлімшеде 51 бірлікке орындалып, жоспар 130 пайызды құраған. Бес ай ішінде МКТ, ПРСМ секілді ауыр жол машиналары жұмыс істеп, жоспарлы міндеттерді мінсіз орындаған. Қазір өңірде күннің ысуына байланысты рельстік бунақтарда температуралық кернеуді ретке келтіру жұмыстары жүргізілуде.

Еске сала кетсек, 2018 жылдың қорытындысы бойынша магистральдық желі бөлімшелері арасынан Маңғыстау магистральдық желі бөлімшесі үздік деп танылып, 1 орынға ие болған еді. Биыл да бөлімше ұжымы осы нәтиже үдесінен шығуға барын салып бағуда. Бөлімше еңбеккерлерінің ұстанымы – ұйымшылдық. Ауызбіршілік бар жерде жақсы нәтиже ауылы да алыс емес дейді олар. 

Жаңалықтар / Мұрағат
17.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №42 17 мамыр 2024 жыл
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстан мен Латвия Транскаспий дәлізін дамыту туралы меморандумға қол қойды
Жолаушылар тасымалы
16.05.2024
ҚТЖ жазда 4,2 млн-нан астам жолаушыны тасымалдамақ
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстанның iшкi су жолдарында жүк кемелері жүре бастады
Жаңалықтар
16.05.2024
Қазақстаннан Үрімшіге алғашқы жүк көліктері жөнелтілді
Спорт
16.05.2024
Үздік ойыншылар анықталды
Цифрландыру
16.05.2024
Теміржол көлігін цифрландыру мәселесі сөз болды
Спорт
16.05.2024
Ақтөбеде теміржолшылар арасында жеңіл атлетикадан жарыс өтті
Инфрақұрылым
15.05.2024
«Достық-Мойынты» желісінің құрылысы қалай жүріп жатыр?
Темір жол тарихы
15.05.2024
Қазақ теміржолының тарихы жайлы бейнематериалдар сериясы шығады
Спорт
15.05.2024
Үш бірдей жүлдеге ие болды
Жаңалықтар
15.05.2024
Темір жолда қоғамдық тәртіпті сақтау және тасымалдау процесінің қауіпсіздігі жөніндегі шаралар күшейтілді
Аймақтар
15.05.2024
Арыста ауқымды жұмыс атқарылды
Қауіпсіздік
15.05.2024
Пойыз қаққан малға иесі жауапты
Әлемде
15.05.2024
Венгриядағы екі теміржол құрылысын Қытай қаржыландырмақ
Жолаушылар тасымалы / Апта саны
15.05.2024
ҚТЖ мамырдағы мереке күндері 317 мыңнан астам жолаушыны тасымалдады
Жаңалықтар
14.05.2024
Пойыз жолсеріктері жазғы тасымалға дайындалуда
Жаңалықтар
14.05.2024
Ардагерге автокөлік сыйлады
ҚТЖ келбеті
14.05.2024
Теміржолды сапалы байланыспен қамтамасыз ету маңызды
ҚТЖ келбеті
14.05.2024
Қызылордалық жас теміржолшылар өз жобаларын жетілдіруде