Арыста тозған рельстер ауыстырылды

Аймақтар
10.09.2019, 11:15
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Еліміздің оңтүстік өңіріндегі ірі торапты станцияның бірі Арысқа келіп кететін пойыздар ағыны бір сәт толастаған емес. Сондықтан теміржол көліктерінің қалтқысыз қызметін және қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етуде жолшылардың рөлі орасан зор. Олай дейтініміз, болат жол бабында болғанда ғана қозғалыс қауіпсіздігі сақталмақ.

Осы ретте, Арыс жол дистанциясы еңбеккерлерінің өткен жеті айда атқарған жұмысына жіті көңіл бөлсек. Сонымен, дистанция басшылығы алға тартқан дерекке сүйенсек, жыл басынан бері жолға жүргізілген жөндеу жұмыстары жоспар үдесінен шығып, 100 пайызға орындалған. Жолдың техникалық жағдайын бағамдайтын баллдық көрсеткіш 65 бірлікті құрап, бұл бағыттағы меже де ойдағыдай орындалған. Десе де, дистанция ма мандары 23 шақырымдай жолдың жағдайы көңіл көншітпей отырғанын айтады. Қазір осы олқылықтардың орнын толтыру бағытында жұмыстар жүргізіліп жатқан көрінеді. Бұдан бөлек, жыл басынан бері жеті ай ішінде жол шаруашылығына қатысты түйіспе жолдардың 5,1 шақырымдай жолындағы жарамсыз рельстер жаңасымен ауыстырылған. Арыс ПЧ54 бастығы Махмуд Рысбеков бүгінгі күндегі басты проблема, ол қараусыз жайылып жүрген малдың жолға шығып кетіп, пойыз қозғалысына кедергі келтіруі екенін атап өтті. Осыған байланысты жол бойына жыл сайын жаңадан қоршаулар орнатылып, ескілері жөнделіп отырады екен. Биыл да теміржолға қараусыз жайылып жүрген малдың шығып кетіп, жол апатына әкелмеуі үшін 2,3 шақырымдай жол бойына қоршау орнатылған. Ал жолдарға орта жөндеу жұмыстарын жүргізу кезінде 1,03 шақырымдай жерге ұзын ағаш бұрмалары төселсе, 3 дана Р50 бағыттама бұрмалары Р65 типіне алмастырылған. Сонымен қатар, 1,1 шақырымдай желінген рельстер де алмастырылған. Сондай-ақ, жолдың үстіңгі қабатындағы айқастырма және өзге де жиынтықтар жаңа түрлерімен алмастырылып, дистанцияға қарасты жолдар бір тыңайып қалыпты. 

Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды