Арыста тозған рельстер ауыстырылды

Аймақтар
10.09.2019, 11:15
Жансая Сыдықбай

Шымкент қаласы бойынша меншікті тілшісі

Еліміздің оңтүстік өңіріндегі ірі торапты станцияның бірі Арысқа келіп кететін пойыздар ағыны бір сәт толастаған емес. Сондықтан теміржол көліктерінің қалтқысыз қызметін және қауіпсіз қозғалысын қамтамасыз етуде жолшылардың рөлі орасан зор. Олай дейтініміз, болат жол бабында болғанда ғана қозғалыс қауіпсіздігі сақталмақ.

Осы ретте, Арыс жол дистанциясы еңбеккерлерінің өткен жеті айда атқарған жұмысына жіті көңіл бөлсек. Сонымен, дистанция басшылығы алға тартқан дерекке сүйенсек, жыл басынан бері жолға жүргізілген жөндеу жұмыстары жоспар үдесінен шығып, 100 пайызға орындалған. Жолдың техникалық жағдайын бағамдайтын баллдық көрсеткіш 65 бірлікті құрап, бұл бағыттағы меже де ойдағыдай орындалған. Десе де, дистанция ма мандары 23 шақырымдай жолдың жағдайы көңіл көншітпей отырғанын айтады. Қазір осы олқылықтардың орнын толтыру бағытында жұмыстар жүргізіліп жатқан көрінеді. Бұдан бөлек, жыл басынан бері жеті ай ішінде жол шаруашылығына қатысты түйіспе жолдардың 5,1 шақырымдай жолындағы жарамсыз рельстер жаңасымен ауыстырылған. Арыс ПЧ54 бастығы Махмуд Рысбеков бүгінгі күндегі басты проблема, ол қараусыз жайылып жүрген малдың жолға шығып кетіп, пойыз қозғалысына кедергі келтіруі екенін атап өтті. Осыған байланысты жол бойына жыл сайын жаңадан қоршаулар орнатылып, ескілері жөнделіп отырады екен. Биыл да теміржолға қараусыз жайылып жүрген малдың шығып кетіп, жол апатына әкелмеуі үшін 2,3 шақырымдай жол бойына қоршау орнатылған. Ал жолдарға орта жөндеу жұмыстарын жүргізу кезінде 1,03 шақырымдай жерге ұзын ағаш бұрмалары төселсе, 3 дана Р50 бағыттама бұрмалары Р65 типіне алмастырылған. Сонымен қатар, 1,1 шақырымдай желінген рельстер де алмастырылған. Сондай-ақ, жолдың үстіңгі қабатындағы айқастырма және өзге де жиынтықтар жаңа түрлерімен алмастырылып, дистанцияға қарасты жолдар бір тыңайып қалыпты. 

Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр
Станция тынысы
13.06.2025
Станция бастығының дәрісі
Жаңалықтар
13.06.2025
ҚТЖ: Қаржылық тұрақтылық сақталуда
Аймақтар
13.06.2025
Ақтөбеде тағы бір рельс зауыты салынады
Жаңалықтар / Мұрағат
13.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №45 13 маусым 2025 жыл
Жүк тасымалы
12.06.2025
Қытай мен Қазақстан арасындағы тасымалдау көлемі өсуде
ҚТЖ келбеті
12.06.2025
Машинист екі бірдей апаттың алдын алды
Әлемде
12.06.2025
Aventra маркалы жаңа пойыз жолға шықты
Станция тынысы
12.06.2025
Белкөл станциясы: Жауапкершілік пен кәсібилік биігінде
Қауіпсіздік
12.06.2025
Қауіпсіздікке қойылар талап қатаң
Жаңалықтар
11.06.2025
Душанбеде ТМД елдері теміржол көлігі кеңесінің 82-ші отырысы өтті
Жолаушылар тасымалы
11.06.2025
Comfort+ санатындағы жаңа электропойыз «Астана – Қарағанды» бағытына жолға шықты
Жаңалықтар
11.06.2025
Қазақстанға алғашқы экологиялық тепловоздар әкелінді
Жаңалықтар
11.06.2025
Тоқаев пен Словакия Премьер-министрі Транскаспий дәлізінің әлеуетін бірге пайдалану жайын талқылады
Жүк тасымалы
11.06.2025
Орта дәліздің өзегі: Қазақстан Еуразия логистикасының орталығына айналуда
Әлемде
11.06.2025
Иран мен Ауғанстан арасында алғашқы жолаушылар пойызы жолға шығады
Жаңалықтар
10.06.2025
Алматыда халықаралық логистикалық хаб ашылды