Ақтауда ақаулы вагондар көбейген

Аймақтар
17.01.2020, 09:27

Өткен жылы 23 желтоқсанда басталған «Бүйірлік рамаларға бақылау» айлығы аясында Маңғыстауда вагондардың бүйірлік рамаларына қадағалау бұрыңғыдан да күшейтілген. Соның нәтижесінде вагон қараушылар түбекке келіп жеткен вагондардың бүйір рамаларынан түрлі ақаулықтарды анықтап жатыр.

Ақаудың дер кезінде табылғаны, әрине, жақсы. Дегенмен неге мұндай жайттар жиілеп кетті, осы мәселе ойлантады? Жуырда Маңғыстау вагондарға техникалық қызмет көрсету пунктінің вагон қараушы-жөндеушісі Жанарбек Якупбаев күндізгі жұмыс ауысымында №4 жолда №3601 тақ пойызына техникалық қызмет көрсету барысында №68010404 (28) бүйір рамасының жарылғанын анықтады. Сондай-ақ ол №6 жолда тұрған №2108 жұп пойызында өз міндетін атқару кезінде №95402103 жүріс бағытынан оң жағынан екінші арбашық, үшінші жұп доңғалағының букс торабының 15 мм жылжығанын да көреді. Яғни ешқандай қызбаған, салқын күйінде осындай жағдай болған. Егер қызып кеткен күйде болғанында КТС-тен өту кезінде кемшілікті құрылғы көрсетуі әбден мүмкін еді. Бұл да 4 қаңтар күні кездескен жағдай. Сонымен қатар осы күні №4 жолда №3601 тақ пойызына техникалық қызмет көрсету кезінде вагон қараушы-жөндеуші Берік Дүйсенбаев №68171503 вагонның жүріс бағытынан сол жағынан, бүйір рамасындағы «Б» аймағынан тереңдігі 25 мм ақаулықты анықтады. ТҚКП-нің тағы бір вагон қараушысы Есет Камалов 6 қаңтар күні түнгі жұмыс ауысымында «Барда» паромынан түсірілген вагоннан да кемшілік тапты. Ол түсірілген вагондарға қызмет көрсетіп, қабылдау барысында №65315483 жүріс бағытынан, сол жағы бүйір рамасындағы «Б» аймағынан диаметрі 10 мм саңылау тапты.

− Барлық ақаулықтар комиссия шешімімен расталып, вагон қараушылар қозғалыс қауіпсіздігінің алдын алғаны үшін марапатқа ұсынылды. Төрт вагон да Грузиянікі. Бізге Құрық порты арқылы Батумидан келіп тұр. Жүк вагондарының баратын жері Ақтау портына бағытталған. Соңғы деполық жөндеуден өткеніне бір жыл толмаған. Яғни, деполық кепілдік мерзімі бітпеген. Негізінде мұндай мерзімде аталғандай ақаулар шықпауы тиіс. Демек Грузиядағы ВЧД Батуми, басқа да орындарда жасаған деполық жөндеуде сапасыз қызмет көрсетілген деген сөз, – дейді Маңғыстау вагондарға техникалық қызмет көрсету бөлімінің бастығы Ерболат Саулебаев. 

Жаңалықтар
22.11.2024
ҚТЖ Бескөл депосында дизель отынының ұрланғанын анықтады
Жаңалықтар
22.11.2024
Ақмола бөлімшесі инфрақұрылымды жаңартуды және инновацияларды енгізуді жалғастыруда
Жүк тасымалы
22.11.2024
Қостанай ЖТ бөлімшесі қараша айында 2 359 вагон астық тиеді
ҚТЖ келбеті
22.11.2024
Жол монтерлерінің бір күні
Қауіпсіздік
22.11.2024
Жамбыл өңірінде қыста да қараусыз мал тиылмайды
Аймақтар
22.11.2024
«Syrmaq Fest»: Маңғыстаулық теміржолшы қолөнер көрмесін ұйымдастырды
Қауіпсіздік
22.11.2024
Шымкент станциясында өндіріс жарақатының алдын алу шарасы өтті
Әлеумет
22.11.2024
Күзет қызметкерлеріне көрсетілетін қолдау көп
Жаңалықтар
22.11.2024
Кәсіподақ сарапшылары құзыретін арттырды
Цифрландыру
22.11.2024
ІТ тақырыбына арналған білім сайысы өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
22.11.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №99 22 қараша 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
21.11.2024
№42 «Атырау-Алматы» жолаушылар пойызының қозғалысы уақытша тоқтатылады
Жаңалықтар
21.11.2024
Құрық портының түбін тереңдету жұмыстары мерзімінен бұрын аяқталды
Спорт
21.11.2024
Теміржолшылар арасында спартакиада өтті
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ жол диагностикасының инновациялық технологияларын енгізуде
Жаңалықтар
21.11.2024
ҚТЖ Еуропадағы терминалдық желіні кеңейтуде
Жолаушылар тасымалы
20.11.2024
Семейде қаламаңы тасымалында тиімді бағдарлар көбейеді
Жүк тасымалы
20.11.2024
Ақмола бөлімшесі 307 мың тоннадан астам астық тиеді
Жаңалықтар
20.11.2024
Қазақстан көлік-транзит дәліздерін ТМД + форматында дамытпақ
Әлемде
20.11.2024
Қытай – Қырғызстан – Өзбекстан темір жол құрылысы бойынша келіссөздің соңғы сатысы жүріп жатыр