Үндістанда пойыздардың соқтығысуынан 300-дей адам мерт болды

Әлемде
05.06.2023, 15:16

Үндістанның шығысындағы Одиша штатында бірнеше пойыздың соқтығысуы салдарынан қаза тапқандар саны 288 адамға дейін өсті. 900 адам түрлі жарақат алды. Бұл туралы Rail-news.kz ҚазАқпаратқа сілтеме жасап хабарлайды.

«Шалимар-Коромандель» жүрдек пойызы 2 маусымда жергілікті уақыт бойынша сағат 19:00 шамасында рельстен шықты, бұл ретте оның бірнеше вагоны «Есвантпур-Хаора» экспресі жүретін басқа жолға түсіп кетті. Қарсы бағытта жүріп келе жатқан пойыз әуелі осы вагондармен, содан кейін жолда тұрған тағы бір жүк пойызымен соқтығысқан.

Бұл - Үндістанда 1980 жылдардан бергі ең үлкен теміржол апаты. Жергілікті биліктің бағалауынша, құрбан болғандардың саны артуы мүмкін.

Апат болған жерге 200-ден астам жедел жәрдем көлігі келіп жетті, кезекшілікке қосымша 100-ден астам дәрігер жұмылдырылған.

Куәгерлердің айтуынша, тірі қалған жолаушылардың көпшілігі аударылған вагондарда қалған адамдарға көмекке келген. Құтқару жұмыстары жалғасуда.

Үндістан Премьер-Министрі Нарендра Моди қаза тапқандар мен зардап шеккендердің туыстарына көңіл айтып, апат болған жерде құтқару жұмыстары жүргізіліп жатқанын және зардап шеккендер қажетті көмек алу үшін қолдан келгеннің бәрі жасалып жатқанын хабарлады.

Үндістандағы ең үлкен теміржол апаты 1981 жылы Бихар штатындағы циклон кезінде болған. Ол кезде жолаушыларға лық толы пойыз өзенге құлап, кем дегенде 800 адам көз жұмған.

Euronews агенттігінің мәліметінше, Үндістандағы пойыздардың соғысуына электронды дабыл жүйесіндегі қателік себеп болған. Соның салдарынан пойыз жолды дұрыс ауыстырмаған.

Елдің Премьер-Министрі кінәлілер жазаға тартылатындығына уәде беріп отыр. Қазіргі уақытта тергеу пойыз апатына кінәлілерді анықтап жатыр.

 

Спорт
23.09.2023
Астанада теміржолшылар марафоны өтті
Жаңалықтар
22.09.2023
«ҚТЖ» ҰК» АҚ Шэньчжэньде өткен CILF 2023 халықаралық көліктік-логистикалық көрмесіне қатысты
Әлеумет
22.09.2023
Медпойыз Батыс Қазақстан облысында жұмыс істеуде
Жаңалықтар
22.09.2023
Гендерлік тепе-теңдік – теңдік белгісіне ұмтылу
Қауіпсіздік
22.09.2023
Қараусыз мал үшін қатаң жаза
Жаңалықтар
22.09.2023
Жас теміржолшылармыз Ресейде өтіп жатқан жастар слетіне қатысуда
Әлеумет
22.09.2023
Жұмысшылар ұсынысы ескеріледі
Жаңалықтар
22.09.2023
ҚТЖ мен ЕАДБ Аягөз — Бақты темір жол желісін салу жөніндегі жобаны іске асыру мәселесін талқылады
Әлеумет
22.09.2023
«Саламатты Қазақстан»: Бір күнде екі жүз адам қаралды
Жүк тасымалы / Инфографика
22.09.2023
Қыркүйекте темір жол желісімен 1,1 млн тонна астық тасымалданады
Жүк тасымалы
22.09.2023
Әлеуметтік маңызды жүк тасымалдау қорытындысы жарияланды
Жаңалықтар / Мұрағат
22.09.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №79 22 қыркүйек 2023 жыл
Жүк тасымалы
21.09.2023
Семейде контейнерлік тасымал әлеуеті артып келеді
Жаңалықтар
21.09.2023
Ақтөбеде теміржол кластері құрылады
Аймақтар
21.09.2023
Құлсары станциясына жаңа басшы тағайындалды
Станция тынысы
21.09.2023
Белкөлдіктер бағындырған белестер
Жүк тасымалы
20.09.2023
ҚТЖ: астық тасымалдау негізгі жоспар бойынша жүзеге асырылады
Әлемде
20.09.2023
Ирландия темір жолында сутегімен жүретін локомотив сынақтан өткізілмек
Жаңалықтар
19.09.2023
Мемлекет басшысы Wabtec компаниясының президенті және бас атқарушы директоры Рафаэль Сантананы қабылдады
Жаңалықтар
19.09.2023
Ұйымда – жаңа төраға