Жүк тасымалдауға арналған аккумуляторлы электровоз жасау қолға алынды

Әлемде
27.09.2024, 13:35
Қазақстан теміржолшысы

Қазір әлем бойынша ауаны ластамайтын, зиянды қалдықтар аз бөлетін теміржол көліктерін шығару белсенді жүріп жатыр. Жақында Австралия инновациялық,  аккумулятормен жүретін электровоз жасауды қолға алғандарын мәлімдеді. Бұл жүк тасымалы саласындағы экологиялық таза жобалардың алғашқысы болып отыр.

Fortescue мен Downer компаниялары Берлинде өтіп жатқан InnoTrans 2024 көрмесінде зиянды қалдықтарды бөлу жағынан нөлдік эмиссияға тең электровоз жасауға бағытталған бірлескен жобаларын жариялады.

Локомотив ауыр жүктерді тасымалдауға арналған және 2030 жылға қарай көміртегі қалдықтарды азайтуды мақсат тұтқан Fortescue компаниясы үшін үлкен маңызға ие.

Компания болашақта жолаушылар тасымалы үшін де  осындай үлгідегі локомотивтер жасауды жоспарлап отыр.  

Fortescue, әлемдегі ең ірі тау-кен өндіруші компаниялардың бірі, Батыс Австралиядағы темір рудасын өндіруге және тасымалдауға машықтанған.

Оның 260 шақырымдық теміржол желісі Ньюман мен Порт-Хедландтағы шахталарды байланыстырады, ал компанияның 45 локомотив және 3200-ден астам жүк вагоннан тұратын паркі бар.

Компания үшін тасымал барысындағы жұмыстың қоршаған ортаға тигізетін әсерін азайту маңызды және жаңа аккумуляторлық локомотив оның декарбонизация стратегиясының маңызды элементі болуы мүмкін.

Австралиялық Downer инженерлік тобы, атап айтқанда оның Downer Rail бөлімшесі жылжымалы құрамды өндіру және оларға техникалық қызмет көрсетуде үлкен тәжірибеге ие.

Компания электр пойыздары мен локомотивтеріне арналған технологияларды белсенді түрде дамытуда, бұл оны теміржол көлігі саласындағы инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін тамаша серіктес етеді.

Жаңа жоба темір жолдардың экологиялық көрсеткіштерін жақсартып қана қоймай, сонымен қатар Австралияны нөлдік эмиссиялық технологиялардың жаһандық сахнасында алға жылжытуға мүмкіндік береді.

 

Жүк тасымалы
27.09.2024
Ақмола жүк тасымалдау бөлімшесінде астық өнімдерін тиеу 300 мың тоннаға дейін өсті
Жаңалықтар
27.09.2024
Достық – Мойынты учаскесінің екінші жолдарының құрылысы бойынша 340 шақырым жол төселді
Аймақтар
27.09.2024
Мұнайлы астана төрінде
Әлемде
27.09.2024
Жүк тасымалдауға арналған аккумуляторлы электровоз жасау қолға алынды
Жаңалықтар
27.09.2024
Қаныштың қазыналы әлемі
Аймақтар
27.09.2024
ҚТЖ басшылығы Маңғыстау облысына барды
Жаңалықтар / Мұрағат
27.09.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №82 27 қыркүйек 2024 жыл
Аймақтар
26.09.2024
ҚТЖ басшысы Бейнеу станциясына барды
Қауіпсіздік
26.09.2024
Қараусыз мал пойыз қозғалысына қауіп төндіруде
Қауіпсіздік
26.09.2024
Биыл теміржол бойында 479 ескерту белгісі ауыстырылды
Аймақтар
26.09.2024
Толаскез: бағыттамалық бұрмалар ауыстырылуда (Фото)
Аймақтар
26.09.2024
Дегелеңнен Жаңа-Семейге дейінгі барлық станциялар тексерістен өтті (Фото)
Жүк тасымалы
26.09.2024
Ақтөбе бөлімшесі 800-ден аса вагон көмір тасымалдады
Жаңалықтар
26.09.2024
Қазақстан арқылы Еуропаға өтетін транзиттік пойыздар санын арттыруға қол жеткізілді
Жүк тасымалы / Апта саны
26.09.2024
ҚТЖ биыл 550-ден астам астықтың экспорттық маршрутын жөнелтті
Жаңалықтар
25.09.2024
Олжас Бектенов Құрық және Ақтау теңіз порттарының дамуымен танысты
Әлемде
25.09.2024
Қытай темір жолы 8 айда жолаушы тасымалдау бойынша рекорд орнатты
Әлемде
25.09.2024
Берлинде InnoTrans теміржол техникасының 14-ші көрмесі ашылды
Жаңалықтар
25.09.2024
“Таза Қазақстан” акциясына 84 мыңға жуық теміржолшы қатысты
Жүк тасымалы
24.09.2024
Қостанайда ауыл шаруашылығы жүктерін теміржол көлігімен тасымалдау жайы талқыланды