Қытай жүрдек пойыздар желісінің жылдамдығы мен ұзындығын арттыруда

Әлемде
16.07.2025, 12:26
Фото: Xinhua
Қазақстан теміржолшысы

Қытай теміржол саласындағы көшбасшылығын нығайта отырып, жоғары жылдамдықты теміржол (ЖЖТ) желісін кеңейтіп, 2035 жылға қарай пойыздардың қозғалыс жылдамдығын 400 км/сағ-қа дейін арттыруды жоспарлап отыр, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бұл туралы China Railway президенті Сидэ Сун Бейжіңде өткен ЖЖТ жөніндегі Дүниежүзілік конгресс барысында мәлімдеді.

2024 жылдың өзінде Қытайдағы ЖЖТ желісінің жалпы ұзындығы 48 000 шақырымға жетті, бұл – әлемдегі барлық жүрдек теміржолдардың 70 пайызына тең.

Жыл соңына дейін бұл көрсеткіш 50 000 шақырымға жетпек, ал 2035 жылға қарай тағы 40 пайызға ұлғаяды.

Жүрдек теміржол маршруттары халық саны 500 мыңнан асатын қалалардың 97 пайызын қамтиды.

Күніне 10 000-нан астам пойыз 16 миллион жолаушыны тасымалдайды.

Жылдамдықты арттыру мақсатында 2024 жылғы желтоқсанда CR450AF Fuxing атты жаңа прототип таныстырылды. Сынақ барысында бұл пойыз 420 км/сағ жылдамдыққа жетіп, қазіргі шектеуден 70 км/сағ-қа асып түсті.

CRRC компаниясы Қытайдың Теміржол ғылым академиясымен бірлесіп жұмыс істеп, қозғалысты басқару жүйесіне цифрлық технологияларды белсенді енгізуде.

Мұндай инновациялар сапар уақытын қысқартып, желідегі қауіпсіздікті арттыруға мүмкіндік береді.

Қытай халықаралық теміржол ықпалын да арттырып келеді

Қытай өз технологияларын шетелге экспорттап, Лаос, Индонезия, Венгрия және Сербиядағы жобаларға қатысып отыр.

Бұл бастамалар елдің теміржол көлігі саласындағы жаһандық көшбасшылық ұстанымын күшейтуде.

Конгресс ашылуында Моңғолия, Қырғызстан, Лаос және Өзбекстан делегациялары сөз сөйлеп, Қытаймен бірлесіп халықаралық жобаларды дамытуға дайын екендерін білдірді.

Қытай вице-премьері Гоцин Чжанның айтуынша, 2000-жылдардың басында ел шетелдік технологияларға тәуелді болған.

Ал бүгінде Қытай ЖЖТ-ға арналған негізгі компоненттерді өзі жасап шығара алады.

«Біз қазір тек әлемдік көшбасшыларға жетіп қана қойған жоқпыз, оларды басып озуға да дайынбыз», — деп атап өтті Чжан.

Бұл өршіл стратегия Қытайды технологиялық көшбасшылықтың жаңа деңгейіне шығаруда.

 

Жаңалықтар / Мұрағат
19.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №76 19 қыркүйек 2025 жыл
Аймақтар
18.09.2025
Көкшетауда Құрметті теміржолшы Мұратбек Тілеуленовпен кездесу өтті
Жаңалықтар
18.09.2025
Теміржолшылар экологиялық акцияны белсенді қолдады
Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды