Үндістанда сутекті пойыз сынақтан сәтті өтті

Әлемде
04.08.2025, 08:59

Үндістанда сутекпен жүретін пойыз сәтті сынақтан өтті. Бұл оқиға экологиялық таза технологияларға көшу және тұрақты көлік жүйесін дамыту стратегиясының маңызды кезеңі болды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Ченнай қаласындағы ICF зауытында мамандар Indian Railways үшін құрастырылған сутекті пойызды сынақтан өткізді. Тексеру барысында тарту және қосалқы жүйелер, сондай-ақ басқару компоненттері сыналды.

Жобаны үнділік Medha Servo Drives компаниясы басқарды. Ол канадалық Ballard Power Systems компаниясымен әріптестік орнатып, қуаттылығы 100 кВт болатын сутекті отын элементтерін жеткізді.

10 вагоннан тұратын пойыз екі моторлы секциямен жабдықталады. Жалпы қуаты – 1200 ат күші, ал жолаушылар сыйымдылығы 2600 адамнан асады.

Сынақ нәтижелері пойыздың болашақ бағыттарға техникалық дайындығын растады. Әзірге пойыз жолаушылар тасымалын бастамағанымен, билік оны жүргізетін басым маршруттарды анықтап қойды.

Үндістанның көлік министрі Ашвини Вайшнавтың айтуынша, алғашқы сутекті пойыз 2027 жылы Харьяна штатындағы Сонипат – Джинд бағыты бойынша жүреді. Бұл бағыттың ұзындығы – 89 шақырым.

Үндістан 35 сутекті пойыз жасауға 340 миллион доллар, ал жанармай құю инфрақұрылымын дамытуға 73 миллион доллар бөлді. Бір пойыздың құны 9,2 миллион доллар, ал бір маршрутты жабдықтау 8 миллион долларға түседі.

2024 жылғы қазанда GreenH Electrolysis компаниясы протоналмасу мембранасы бар электролизерді таныстырды. Бұл құрылғы тәулігіне 430 кг сутек өндіре алады, ол пойыздарды үзіліссіз жанармаймен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Үндістан билігі сутекті тартқышты көлік жүйесін жаңғыртудың маңызды бағыты деп есептейді. Сол себепті инвестициялар жалғасып жатыр, алдағы жылдары ел сутекті көлік (H2-мобильділік) саласында көшбасшы болуға ниетті.

 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті