Stadler жаңа FLIRT пойыздың дизайнын таныстырды

Әлемде
24.09.2025, 12:17
Сурет: Stadler
Қазақстан теміржолшысы

Stadler компаниясы австрия-венгриялық жолаушылар тасымалдаушысы Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GySEV) үшін FLIRT пойызының жобасын аяқтады. Бұл Сольноктегі (Венгрия) зауытта пойыз вагондарының шанақтарын өндіруді бастауға мүмкіндік берді. Пойыздың дизайнын жасауда Stadler мен GySEV-ке қоса немістің Innova Design Team компаниясы да қатысқан, деп хабарлайды Rail-news.kz.

2024 жылдың наурыз айының соңында GySEV пен Stadler тоғыз екіжүйелі FLIRT электр пойызын жеткізу жөнінде келісімшартқа қол қойды, сонымен бірге тағы төрт пойыз сатып алу мүмкіндігі қарастырылған. Пойыздар 25 кВ, 50 Гц және 15 кВ, 16,7 Гц айнымалы тоқпен электрлендірілген желілерде жұмыс істеуге бейімделген. Қазір 11 пойызға тапсырыс берілді. 15 кВ, 16,7 Гц желісінде жұмыс істеу мүмкіндігі олардың Австрияда да пайдаланылуына жол ашады.

Күтілгендей, пойыздар Шопрон — Будапешт және Сомбатхей — Будапешт бағыттарында жолаушылар тасымалын 2027 жылдың соңғы тоқсанында бастайды, толық іске қосу 2028 жылдың бірінші тоқсанына жоспарланған.

Жылдамдығы 160 км/сағ дейін жететін бес вагонды пойыздар қазіргі заманғы халықаралық стандарттарға сәйкес келеді. Жолаушылар салоны икемді жоспарланған: бірінші және екінші сынып орындары қарастырылған. Қыста отыратын орындар саны көп болады, жазда велосипедтерге арналған орындар саны 18-ге дейін көбейтіледі.

Төмен еденді пойыздар ауа баптағыштармен, жолаушыларға арналған заманауи ақпараттандыру жүйесімен, көлемді жүк сөрелерімен, сауда автоматтары бар бистро аймағымен жабдықталған. Интернетке Wi-Fi арқылы қосылу мүмкіндігі бар, вагондарда тоқ көздері, әр орындықта USB порттар және ноутбук пен смартфондарға арналған қосымша тіреулер орнатылған.

FLIRT пойыздары GySEV жолаушыларына бұрыннан таныс. 2013–2018 жылдары компания осы маркадағы 20 пойызды сатып алған болатын. Ал жаңа пойыздар бұрынғыларға қарағанда ұзақ қашықтыққа қатынауға арналған.

 

Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
14.10.2025
Теміржолшыға шұғыл көкмек қажет
Спорт
14.10.2025
Дәстүрлі турнир жалғасын тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
14.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №84-85 14 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр