Үндістанда сутекті пойыз сынақтан сәтті өтті

Әлемде
04.08.2025, 08:59

Үндістанда сутекпен жүретін пойыз сәтті сынақтан өтті. Бұл оқиға экологиялық таза технологияларға көшу және тұрақты көлік жүйесін дамыту стратегиясының маңызды кезеңі болды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Ченнай қаласындағы ICF зауытында мамандар Indian Railways үшін құрастырылған сутекті пойызды сынақтан өткізді. Тексеру барысында тарту және қосалқы жүйелер, сондай-ақ басқару компоненттері сыналды.

Жобаны үнділік Medha Servo Drives компаниясы басқарды. Ол канадалық Ballard Power Systems компаниясымен әріптестік орнатып, қуаттылығы 100 кВт болатын сутекті отын элементтерін жеткізді.

10 вагоннан тұратын пойыз екі моторлы секциямен жабдықталады. Жалпы қуаты – 1200 ат күші, ал жолаушылар сыйымдылығы 2600 адамнан асады.

Сынақ нәтижелері пойыздың болашақ бағыттарға техникалық дайындығын растады. Әзірге пойыз жолаушылар тасымалын бастамағанымен, билік оны жүргізетін басым маршруттарды анықтап қойды.

Үндістанның көлік министрі Ашвини Вайшнавтың айтуынша, алғашқы сутекті пойыз 2027 жылы Харьяна штатындағы Сонипат – Джинд бағыты бойынша жүреді. Бұл бағыттың ұзындығы – 89 шақырым.

Үндістан 35 сутекті пойыз жасауға 340 миллион доллар, ал жанармай құю инфрақұрылымын дамытуға 73 миллион доллар бөлді. Бір пойыздың құны 9,2 миллион доллар, ал бір маршрутты жабдықтау 8 миллион долларға түседі.

2024 жылғы қазанда GreenH Electrolysis компаниясы протоналмасу мембранасы бар электролизерді таныстырды. Бұл құрылғы тәулігіне 430 кг сутек өндіре алады, ол пойыздарды үзіліссіз жанармаймен қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

Үндістан билігі сутекті тартқышты көлік жүйесін жаңғыртудың маңызды бағыты деп есептейді. Сол себепті инвестициялар жалғасып жатыр, алдағы жылдары ел сутекті көлік (H2-мобильділік) саласында көшбасшы болуға ниетті.

 

Жолаушылар тасымалы
26.08.2025
«Keruen Express» турпойызымен 130-дан астам жолаушы сапарға аттанды
Жаңалықтар
26.08.2025
ҚТЖ және CRRC басшылығы кездесті
Инфрақұрылым
26.08.2025
Сексеуіл кентіндегі теміржол вокзалында күрделі жөндеу жүріп жатыр
Цифрландыру
26.08.2025
ҚТЖ мен Huawei стратегиялық әріптестікті нығайтады
Әлеумет
26.08.2025
«Жастарға жұмыс» жәрмеңкесі өтті
Жүк тасымалы
26.08.2025
Меже – транзиттік хабқа айналу
Аймақтар
26.08.2025
Теміржол торабы Шымкенттің даму қарқынын арттыруда
Қауіпсіздік
26.08.2025
Жіңішке станциясында кезекті рейд өтті
Әлеумет
26.08.2025
Берсең – балаға бер
Жаңалықтар / Мұрағат
26.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №69 26 тамыз 2025 жыл
ҚТЖ келбеті
25.08.2025
Теміржолшы Мақсат Абатов «Самұрық-Қазына» спартакиадасынан алтын және күміс жүлдемен оралды
Әлемде
25.08.2025
Сауд Арабиясына арналған пойыздарға Rolls-Royce қозғалтқыштары салынбақ
Аймақтар
25.08.2025
Маңғыстау теміржол өткелдерінде биыл бірде-бір жол апаты тіркелмеді
Әлеумет
25.08.2025
Мектепке жол: оқу құралдары сыйға тартылды
Аймақтар
25.08.2025
Ең арзан пойыз – оңтүстікте
Инфрақұрылым
25.08.2025
Қызылорда жол дистанциясында теміржол күтімі қарқынды жүріп жатыр
Жолаушылар тасымалы
25.08.2025
ҚТЖ-ның жолаушылар пойыздарында 140 ереже бұзушылық анықталды
Жаңалықтар
22.08.2025
ҚТЖ бүкіл ел бойынша вокзалдарды ауқымды жаңғыртуды жүргізуде
Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті