Сандық технологияның артықшылығы

Цифрландыру
05.08.2020, 15:02
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Соңғы жылдары заманауи технологиямен жарақтануға көшкен салада жетістік көп. Қызылорда магистральдық желі бөлімшесіне қарасты Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясы осындай заманауи технологияның жемісін көріп отыр.

Дистанция бастығы Ғани Ысқақовтың айтуынша, Ресейде дайындалған сандық технологиялық өнім – DX-500 байланыс құрылғысы бұған дейін қолданыста болған К-60 байланыс құрылғысының орнын алмастырған бірегей технология. Оперативті-технологиялық байланыстың сапалы жүргізілуіне негізделген жаңа DX-500 байланыс құрылғысы диспетчерлердің, станция кезекшілерінің, машинистерді, пойыз құрастырушылардың, жалпы алғанда, бүкіл теміржолшының түрлі көлемдегі байланыс құрылғыларының көмегімен орындалатын өзара байланысының сапалы атқарылуына қызмет етеді.

Бүгінде Қазалы белгі беру және байланыс дистанциясында заманауи үлгідегі сандық технологиялы DX-500 байланыс құрылғысы пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтауды арттыруға жұмыс жасап тұр. Ғани Ысқақов жаңа технологияларды әріптестерінің толық игергенін айтады.

Сандық технология үлгісіндегі DX-500 байланыс құрылғысы мекеменің ЛАЗ бөлімінде орналастырылған, бөлім басшысы Нұрболат Қалниязов әріптестері Кенжетай Азишова, Ерік Шоқаманов және Бекмұрат Көшербаевтармен бірге құрылғының сапалы жұмыс жасауын компьютер арқылы бақылауға алған.

– Талшықты-оптикалық байланыс жүйесімен жұмыс жасайтын ДХ-500 сандық құрылғысы бұған дейін қолданыста болған К-60-тан тиімділігі жоғары. Сандық жүйе негізінде жұмыс жасайтындықтан бұл ДХ-500 құрылғысында байланысқа кедергі болатын ешнәрсе жоқ. Осыған дейін дистанцияда болған құрылғыларда жұмыс кезінде ептеп болса да шу, гуіл, дыбыстың жаңғырып немесе қосарланып естілмей қалуы, белгілі диапозондағы, ауа толқынындағы тербелістің кедергіге ұшырауы, құбылуы секілді байланыстың құбылмалы болуы сезілетін. Ал жаңа құрылғыда мұндай кедергінің ешқайсысы әзірге орын алған емес, – деді ЛАЗ бөлімінің аға электромеханигі Нұрболат Қалниязов. 

Жаңалықтар
30.07.2025
"ҚТЖ" ҰК" АҚ және TCDD Taşimacilik A.Ş. Орта дәлізді дамыту жөнінде келісті
Инфрақұрылым / Әлеумет
30.07.2025
Ірі құрылыс жобалары 12,8 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтып, өңірлер экономикасына серпін беруде
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Ерлік емей, немене?!
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Әке жолын жалғаған ұл
ҚТЖ келбеті
30.07.2025
Талабыңа нұр жаусын, Ержан!
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ жүк тасымалының өсуіне байланысты машинист көмекшілерін қабылдауды ұлғайтты
Жолаушылар тасымалы
30.07.2025
«Астана – Бурабай курорты» бағыты бойынша қосымша электр пойызы іске қосылды
Жаңалықтар
30.07.2025
ҚТЖ мен Мерсин халықаралық порты Орта дәлізді дамыту аясындағы ынтымақтастықты талқылады
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
“Алматы-3” теміржол вокзалының құрылысы: Жоба қай кезеңде?
Жаңалықтар / Апта саны
29.07.2025
ҚТЖ-да қозғалыс қауіпсіздігін бұзу 4% қысқарды
Жолаушылар тасымалы
29.07.2025
Жолаушылар тасымалы жартыжылдық жұмысын қорытындылады
Сұхбат
29.07.2025
Қырықбай ӘЛСЕЙІТҰЛЫ: Теміржол саласында тағы бір жарқын кезең басталды
Станция тынысы
29.07.2025
Сағыз станциясы – құрылыс жүктерінің күретамыры
Инфрақұрылым
29.07.2025
Ақтөбе облысында жеті вокзал жөнделіп жатыр
Аймақтар
29.07.2025
Қырағылық – кәсібилік белгісі
Аймақтар
29.07.2025
Маңғыстау магистральдық желісінде 17 нысанға жөндеу жұмыстары жүргізілуде
Әлеумет
29.07.2025
Елордаға саяхат
Жаңалықтар / Мұрағат
29.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №57-58 29 шілде 2025 жыл
Спорт
28.07.2025
ҚТЖ-ның «Railways team» командасы «Summer Relay 2025» жарысында жүлдегер атанды
ҚТЖ келбеті
28.07.2025
Сайыс өте қызық әрі қиын болды – Жасұлан Смағұл