Атыраудағы жолдардың 60 пайызы темірбетон шпалдарға ауыстырылған

Инфрақұрылым
18.03.2022, 09:46
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау жүк тасымалы бөлімшесі өндірісті аймақта орналасқандықтан мұнда жұмыс көлемі де жоғары. Соған сәйкес, жол табаны да тез тозады. Бүгінде өңір темір жолдарының 60 пайызы темірбетон шпалдарға ауыстырылып, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі артқан.

– Бөлімшеде жол қауіпсіздігі мен еңбек қорғауға айрықша мән беріліп отыр. Исатай-Ақсарай учаскесінің Ганюшкино-рзд. №7- де бөлек пункт ашылғалы бері телімде тәулігіне 24-тен 28 жұпқа дейін пойыз өткізу қабілетіне жетті. Атыраудың мұнайлы аймақ болуына байланысты мұнай және мұнай өнімдерін жіберушілер негізінен «Теңізшевройл», «Ба- тыстрансгрупп», «Парк хранения сжиженного газа», «Тенгизская Транспортная Компания» сынды компаниялар. Сондай-ақ өлкедегі Қарабатан елді мекенінде газ өңдейтін үлкен зауыт құрылысы салынып жатқандығына орай, көптеген мекемелермен, соның ішінде «АМӨЗ» ЖШС, «Теміржол Құрылыс Атырау» сынды кәсіп- орындарда вагондарды эстакадаға жеткізу үшін жолдарды ұзарту бағытында ұсыныстар енгізіліп, іске асуда. Жүк тасымалы өткен 2 айда 100 пайызға орындалды.

– Бөлімшеде өткен жылдың қорытындысы бойынша қозғалыс қауіпсіздігі ережелерін бұзушылық орын алған жоқ. Әрине, ең бірінші жол сапасы- на басымдық беріледі. Қазіргі уақытта жолдың балдық көрсеткіш жоспары 70 балл болса, орындалуы 55 балды құрады, яғни жол күтімі 15 балдық көрсеткішке жақсартылды. Бөлімше бойынша былтырғы жылы 55,53 шақырым жол күрделі жөндеуден өткізілді. Мұндағы жол аралықтарының ескі темір жолы түгел алынып, орнына жаңа темірбетонды шпалдармен, түйіспесіз жолдар салынды. Бұл дегеніміз болтқа, қапсырмаға, ағаш шпалдарға деген шығынды азайтады. Қазірде жолаушылар пойызының жылдамдығы 60 км/сағ – 120 км/сағатқа, жүк тасымалы пойызының жылдамдығы 50 км/сағаттан 100 км/сағатқа артты, – дейді бас инженер Б.Картан.

– Өткен жылдары Атырау – Мақат аралығында 24,7 км, Исатай – Д.Нұрпейісова аралығында 24,3 км жол жаңа материалдармен күрделі жөндеуден өтіп, сол арқылы учаскелерде жүк қозғалысының жылдамдығы 70-тен 90 км/сағатқа, жолаушы пойызы қозғалысының жылдамдығы 80- нен 100 км/сағатқа артты. Жүк айналымы көлемін 5 пайызға өсіру арқылы еңбек өнімділігін арттыру, электр энергиясын үнемдеу, қозғалыс құрамын тиімді пайдалану, пойыздардың салмағы мен ұзындығын арттыру арқылы локомотив-сағаттарды қысқарту, жол шаруашылығында озық механизмдерді пайдалану сынды жұмыстар табысты жүргізіліп келеді. Бірақ, тепловоздарды шұғыл тежеу мен мал басу саны азаймай отыр, өйткені темір жол бойында иесіз жүрген мал көп. Бөлімше бойынша өткен жылы 100-ге жуық мал басу оқиғасы, ал локомотивті шұғыл тежеудің екі жүзден астам жағдайы тіркелген. 2021 жылы қараусыз малдың теміржолға шығып кетпеуі үшін Атырау және Құлсары жол дистанциялары 100 шақырым көлемінде қоршау салып, ол жұмыс желтоқсан айына дейін жалғасты. Бұл бағыттағы жұмыстар, жалпы жол табанын сауықтыру биыл да жалғасатын болады.

Жаңалықтар
19.04.2024
“БКЛК” АҚ серіктестігі: ынтымақтастықты нығайту, теміржол логистикасын дамыту
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстау вокзалы үлкеюі мүмкін
Жаңалықтар
19.04.2024
ҚТЖ өкілдері ТЖЫҰ басқарушы органының отырысына қатысты
Жаңалықтар
19.04.2024
Қазақстан мен Түркия аралас жүк тасымалын дамыту жөніндегі бірлескен комитет құрады
Аймақтар
19.04.2024
Маңғыстаулық өрт сөндіру пойызы дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
19.04.2024
Су тасқынынан зардап шеккен теміржолшылар отбасы назардан тыс қалмайды
Жаңалықтар
19.04.2024
Теміржолшылар мемлекеттік тілден тест тапсыруда
ҚТЖ келбеті
19.04.2024
Мемлекеттік тілге деген сұраныс артып келеді – тренер
Инфрақұрылым
19.04.2024
Қызылордада бағыттамалы бұрма ауыстырылды
Жүк тасымалы
19.04.2024
Елімізде тасымалды контейнерлендіру бағдарламасы әзірленіп жатыр
Аймақтар
19.04.2024
Атырау облысында су тасқынымен күрес жалғасып жатыр
Жаңалықтар / Мұрағат
19.04.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №34 19 сәуір 2024 жыл
Цифрландыру
18.04.2024
Көлік министрлігі мен ҚТЖ цифрлық теміржол платформасын құрмақ
Жаңалықтар
18.04.2024
ҚТЖ Алматы-Атырау бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
17.04.2024
"Самұрық-Қазына" тобы су тасқынына қарсы күреске 15 млрд теңге бөледі
Әлемде
17.04.2024
Alstom Венгриядағы зауытын модернизацияламақ
Инфрақұрылым
17.04.2024
Теміржолда жоспарлы тексеру жүріп жатыр
Әлемде
17.04.2024
Локомотивтер эволюциясы: паровоз алыптарынан қазіргі жүрдек пойыздарға дейін
Жүк тасымалы
17.04.2024
Теміржол көлігімен жүк тасымалдау көлемі 70,7 млн тоннаны құрады
Жүк тасымалы
17.04.2024
ҚХР-ға теміржол арқылы жүк экспорты өсті