Мың шақырым магистраль желісі жаңартылады

Инфрақұрылым
06.09.2022, 09:29
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жыл сайын магистральдық желіні жаңартып-жаңғырту – жоспарлы түрде жүзеге асырылатын шара. Темір жолдың қауіпсіздігі мен сенімділігін арттыратын жөндеу жұмыстары биыл да кестеге сай жүріп жатыр. Үстіміздегі жылдың жеті айында күрделі жөндеу жұмыстары үшін 1,4 мыңға жуық технологиялық «толаскез» берілген.

 «Толаскездің» ұзақтығы 8,7 мың сағаттан асады. Қазір жүк тасымалы жоғары телімдерде жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Межеленген көлемді мейлінше орындау үшін «толаскезге» жол машиналары мен механизмдер жұмылдырылған. Мамандардың айтуынша, «толаскез» кезінде жолдар, байланыс желісі, белгі беру, орталықтандыру және блоктау құрылғыларына жөндеу жүргізілуде екен. Биыл 551 км жолды күрделі жөндеуден өткізіп, жаңа келбетке келтіру жоспарланған. Бұдан бөлек, үстіміздегі жылы шаруашылық тәсілмен 70 км жолға күшейтілген орта жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Бүгінде бұл жұмыс көлемі кестеге сай орындалып, аяқталуға жақын.  

Сонымен қатар 75 км жолда жаңа материалдармен тұтастай рельс тіреуішін, 164,470 км жолда тұтастай рельс табанын алмастыру межеленген. Ал 133,5 км жол орташа және күшейтілген орташа жөндеу түрлерінен өтпек. Жөндеу жұмыстарының басым бөлігі Қарағанды, Жамбыл магистральдық желі бөлімшелерінің телімдерінде өтуде. Осы ретте, 2022 жылға арналған жол жұмыстарының барлығы Компанияның өндірістік бағдарламасы шеңберінде атқарылып жатқанын айтар едік. Жалпы жылдың соңына дейін 1054 км магистраль желісін жаңғырту көзделіп отыр.  

Осы ретте, күрделі жөндеу жолдың сенімділігін ғана емес, сыртқы әсерлерге төзімділігін, сондай-ақ, пойыздардың қозғалыс жылдамдығын арттырып, пойыздардың жұмсақ жүрісін қамтамасыз ететінін атар едік. Магистральдық желі дирекциясының мамандары жөндеу жұмыстары барысында басымдық транзиттік телімдерге беріліп отырғанын айтады. Күрделі жөндеу кезінде темірбетонды шпалдар мен ақтөбелік зауыттан шығатын Р-65 маркалы рельстер кеңінен қолданылып келеді. Сонымен қатар жол күтіміне кететін шығындарды азайту мақсатында ресурсжинақтаушы технологияларды, яғни қайта пайдалануға жарамды ескі материалдар да пайдаланылуда.  

 

Қауіпсіздік
04.12.2025
Жамбылда зілзала кезіндегі іс-қимыл пысықталды
Жүк тасымалы
04.12.2025
Журналистерге өзбек шекарасындағы астық экспортының логистикасы көрсетілді
Қауіпсіздік
04.12.2025
Өрт кезіндегі әрекет
Спорт
04.12.2025
Үздік үштік анықталды
Жаңалықтар
04.12.2025
Пойызда төбелес шығарған азамат қоғамдық жұмысқа тартылды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Чунцин – Будапешт бағыты бойынша тұрақты жүк тасымалы басталды
Жүк тасымалы
03.12.2025
Жаңа бағыттар іске қосылады
Жолаушылар тасымалы
03.12.2025
14 желтоқсаннан бастап «Астана – Омбы» бағыты бойынша пойыз қатынайды
Инфрақұрылым
03.12.2025
2025 жылға арналған жолдарды жөндеу жоспары асыра орындалды
Жаңалықтар
02.12.2025
Цифрлық кешен бригадалардың өндірістік қауіпсіздігін және пойыздар қозғалысы қауіпсіздігін арттырады
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады