Мың шақырым магистраль желісі жаңартылады

Инфрақұрылым
06.09.2022, 09:29
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Жыл сайын магистральдық желіні жаңартып-жаңғырту – жоспарлы түрде жүзеге асырылатын шара. Темір жолдың қауіпсіздігі мен сенімділігін арттыратын жөндеу жұмыстары биыл да кестеге сай жүріп жатыр. Үстіміздегі жылдың жеті айында күрделі жөндеу жұмыстары үшін 1,4 мыңға жуық технологиялық «толаскез» берілген.

 «Толаскездің» ұзақтығы 8,7 мың сағаттан асады. Қазір жүк тасымалы жоғары телімдерде жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Межеленген көлемді мейлінше орындау үшін «толаскезге» жол машиналары мен механизмдер жұмылдырылған. Мамандардың айтуынша, «толаскез» кезінде жолдар, байланыс желісі, белгі беру, орталықтандыру және блоктау құрылғыларына жөндеу жүргізілуде екен. Биыл 551 км жолды күрделі жөндеуден өткізіп, жаңа келбетке келтіру жоспарланған. Бұдан бөлек, үстіміздегі жылы шаруашылық тәсілмен 70 км жолға күшейтілген орта жөндеу жұмыстары жүргізілуде. Бүгінде бұл жұмыс көлемі кестеге сай орындалып, аяқталуға жақын.  

Сонымен қатар 75 км жолда жаңа материалдармен тұтастай рельс тіреуішін, 164,470 км жолда тұтастай рельс табанын алмастыру межеленген. Ал 133,5 км жол орташа және күшейтілген орташа жөндеу түрлерінен өтпек. Жөндеу жұмыстарының басым бөлігі Қарағанды, Жамбыл магистральдық желі бөлімшелерінің телімдерінде өтуде. Осы ретте, 2022 жылға арналған жол жұмыстарының барлығы Компанияның өндірістік бағдарламасы шеңберінде атқарылып жатқанын айтар едік. Жалпы жылдың соңына дейін 1054 км магистраль желісін жаңғырту көзделіп отыр.  

Осы ретте, күрделі жөндеу жолдың сенімділігін ғана емес, сыртқы әсерлерге төзімділігін, сондай-ақ, пойыздардың қозғалыс жылдамдығын арттырып, пойыздардың жұмсақ жүрісін қамтамасыз ететінін атар едік. Магистральдық желі дирекциясының мамандары жөндеу жұмыстары барысында басымдық транзиттік телімдерге беріліп отырғанын айтады. Күрделі жөндеу кезінде темірбетонды шпалдар мен ақтөбелік зауыттан шығатын Р-65 маркалы рельстер кеңінен қолданылып келеді. Сонымен қатар жол күтіміне кететін шығындарды азайту мақсатында ресурсжинақтаушы технологияларды, яғни қайта пайдалануға жарамды ескі материалдар да пайдаланылуда.  

 

Инфрақұрылым
18.07.2025
Сырдария арқылы өтетін жарты шақырымдық теміржол көпірі салынады
Инфрақұрылым
18.07.2025
Елімізде темір жолды жөндеу науқанының жартысы аяқталды
Жүк тасымалы
18.07.2025
Әлеуметтік жүк тасымалы ұлғаюда
Станция тынысы
18.07.2025
Әйтеке би станциясы жартыжылдықты табысты аяқтады
ҚТЖ келбеті
18.07.2025
Қауіпсіздік мәдениетін қалыптастырған инженер
Аймақтар
18.07.2025
Маңғыстау теміржолшыларына біржолғы сыйақы берілді
Қауіпсіздік
18.07.2025
Дала өртімен күрес: Семей теміржолшылары қауіпсіздік шараларын күшейтті
Жаңалықтар / Мұрағат
18.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №54 18 шілде 2025 жыл
Жүк тасымалы
17.07.2025
Ақтау мен Құрық порттарында жүк айналымы өсті
Спорт
17.07.2025
Астанада өткен сайыста теміржолшылар жеңімпаз атанды
Жаңалықтар
17.07.2025
"Тобыл" логистикалық хабының құрылысы бастау алды
Жаңалықтар
17.07.2025
Елімізде теміржол машиналарын жасау 7,1%-ға артты
Жүк тасымалы
17.07.2025
Атырауда мұнай өнімдерінің тасымалы өсті
Инфрақұрылым
17.07.2025
Мойынты – Қызылжар теміржол желісінің құрылысына 10 мердігер ұйым қатысуда
Жаңалықтар
17.07.2025
ҚТЖ локомотив бригадаларының 16 демалыс үйіне күрделі жөндеу жүргізуде
Жаңалықтар / Жолаушылар тасымалы
16.07.2025
Комиссия туристік пойыздардағы заң бұзушылықтарды анықтады
Аймақтар
16.07.2025
Қандыағашта теміржол вокзалы жөнделіп жатыр
Әлемде
16.07.2025
Қытай жүрдек пойыздар желісінің жылдамдығы мен ұзындығын арттыруда
Жүк тасымалы
16.07.2025
Қазақстан бидайы Қытай арқылы Вьетнамға темір жол көлігімен жөнелтілді
Жүк тасымалы
15.07.2025
Қытайдан Әзербайжанға аттанған алғашқы жүк пойызы Қазақстан арқылы өтеді