Астана жол дистанциясында бағыттама бұрмалары ауыстырылып жатыр

Инфрақұрылым
02.06.2023, 11:26
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана жол дистанциясында биыл 23 бағыттама бұрманы ауыстыру жоспарланған. Өткен апта басында дистанция жұмысшылары Астана станциясы басындағы 3 бағыттама бұрмасы ауыстырылды.

«Толаскез» уақытында жөндеу жұмыстары болып жатқан Астана станциясы теміржолының бойындағы «бүкір көпір» тұсына келдік. Жұмыс барысын станцияның да, дистанцияның да басшылары қадағалап жүр екен. Дистанция директоры Дәурен Қабастың айтуынша, жөндеу жұмыстарын олар өз күштерімен жүргізуде.  

– DESEC ауыр типті жол машинасы көмегімен бағыттама бұрмаларын жаңартып жатырмыз. Бұл ағаш шпалдарын темірбетон түріне ауыстырып, жер төсемдеріне 40 см-ге дейін жаңа қиыршық тастар төсеуге жол жөндеушілердің жұмысын біраз жеңілдетеді. Көріп тұрғаныңыздай, техника 32 тонналық бағыттама бұрмасын алып, өзі салып жатыр. Жалпы күніне 6 сағаттық «техникалық толаскез» жұмыстарын алып, жөндеу жұмыстарын жүргізудеміз. Сонымен қатар ауыстырылған бұрманың үстінен УНИМАТ ауыр типті жол машинасы жүріп өтіп, жер төсемін нығыздап, деңгейіне сай сәйкестендіреміз. Екі ауыр типті жол машиналарын ПЧМ «Ағадыр» мекемесінен алдық. Осындай техникалардың арқасында жол жөндеушілеріміз бұрынғыдай жер төсемін қолмен ұрып нығыздамайды және де адам күшін азайтады, – дейді дистанция бастығы.  

Жоспардағы бұрмалардың бәрін шілде айына дейін жаңарту көзделіп отыр. Соның ішінде үшеуі Астана станциясы теміржолында болса, қалғандары Анар, Бурабай бағытындағы теміржол бойындағы станцияларда жатыр. Жалпы дистанцияға қарасты 726 бағыттама бұрмасы бар.  

– Осындай басты жолдардың бұрмаларын жаңартылғаннан кейін жөндеуден шыққан ескі шпалдарын, екінші деңгейлі жолдарға салып, оны да пайдаға асырамыз. Бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға бірекі күн кетеді. Бірінші күні дайындаймыз, екінші күні ауыстырамыз. Қазіргі таңда бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға 18 жол жөндеуші, бір аға жол шебері мен бригадир жұмылдырылған. Жұмысты 40-50 күнде аяқтаймыз, – дейді Д. Қабас.  

Бағыттама бұрмаларының ағаш шпалдары 1995-96 жылдары салынған. Жөндеу жұмыстары кезінде қиыршық тастар Аршалы станциясынан, ал темірбетон шпалдар Екібастұз станциясынан жеткізіледі.  

Спорт
23.09.2023
Астанада теміржолшылар марафоны өтті
Жаңалықтар
22.09.2023
«ҚТЖ» ҰК» АҚ Шэньчжэньде өткен CILF 2023 халықаралық көліктік-логистикалық көрмесіне қатысты
Әлеумет
22.09.2023
Медпойыз Батыс Қазақстан облысында жұмыс істеуде
Жаңалықтар
22.09.2023
Гендерлік тепе-теңдік – теңдік белгісіне ұмтылу
Қауіпсіздік
22.09.2023
Қараусыз мал үшін қатаң жаза
Жаңалықтар
22.09.2023
Жас теміржолшылармыз Ресейде өтіп жатқан жастар слетіне қатысуда
Әлеумет
22.09.2023
Жұмысшылар ұсынысы ескеріледі
Жаңалықтар
22.09.2023
ҚТЖ мен ЕАДБ Аягөз — Бақты темір жол желісін салу жөніндегі жобаны іске асыру мәселесін талқылады
Әлеумет
22.09.2023
«Саламатты Қазақстан»: Бір күнде екі жүз адам қаралды
Жүк тасымалы / Инфографика
22.09.2023
Қыркүйекте темір жол желісімен 1,1 млн тонна астық тасымалданады
Жүк тасымалы
22.09.2023
Әлеуметтік маңызды жүк тасымалдау қорытындысы жарияланды
Жаңалықтар / Мұрағат
22.09.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №79 22 қыркүйек 2023 жыл
Жүк тасымалы
21.09.2023
Семейде контейнерлік тасымал әлеуеті артып келеді
Жаңалықтар
21.09.2023
Ақтөбеде теміржол кластері құрылады
Аймақтар
21.09.2023
Құлсары станциясына жаңа басшы тағайындалды
Станция тынысы
21.09.2023
Белкөлдіктер бағындырған белестер
Жүк тасымалы
20.09.2023
ҚТЖ: астық тасымалдау негізгі жоспар бойынша жүзеге асырылады
Әлемде
20.09.2023
Ирландия темір жолында сутегімен жүретін локомотив сынақтан өткізілмек
Жаңалықтар
19.09.2023
Мемлекет басшысы Wabtec компаниясының президенті және бас атқарушы директоры Рафаэль Сантананы қабылдады
Жаңалықтар
19.09.2023
Ұйымда – жаңа төраға