Астана жол дистанциясында бағыттама бұрмалары ауыстырылып жатыр

Инфрақұрылым
02.06.2023, 11:26
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана жол дистанциясында биыл 23 бағыттама бұрманы ауыстыру жоспарланған. Өткен апта басында дистанция жұмысшылары Астана станциясы басындағы 3 бағыттама бұрмасы ауыстырылды.

«Толаскез» уақытында жөндеу жұмыстары болып жатқан Астана станциясы теміржолының бойындағы «бүкір көпір» тұсына келдік. Жұмыс барысын станцияның да, дистанцияның да басшылары қадағалап жүр екен. Дистанция директоры Дәурен Қабастың айтуынша, жөндеу жұмыстарын олар өз күштерімен жүргізуде.  

– DESEC ауыр типті жол машинасы көмегімен бағыттама бұрмаларын жаңартып жатырмыз. Бұл ағаш шпалдарын темірбетон түріне ауыстырып, жер төсемдеріне 40 см-ге дейін жаңа қиыршық тастар төсеуге жол жөндеушілердің жұмысын біраз жеңілдетеді. Көріп тұрғаныңыздай, техника 32 тонналық бағыттама бұрмасын алып, өзі салып жатыр. Жалпы күніне 6 сағаттық «техникалық толаскез» жұмыстарын алып, жөндеу жұмыстарын жүргізудеміз. Сонымен қатар ауыстырылған бұрманың үстінен УНИМАТ ауыр типті жол машинасы жүріп өтіп, жер төсемін нығыздап, деңгейіне сай сәйкестендіреміз. Екі ауыр типті жол машиналарын ПЧМ «Ағадыр» мекемесінен алдық. Осындай техникалардың арқасында жол жөндеушілеріміз бұрынғыдай жер төсемін қолмен ұрып нығыздамайды және де адам күшін азайтады, – дейді дистанция бастығы.  

Жоспардағы бұрмалардың бәрін шілде айына дейін жаңарту көзделіп отыр. Соның ішінде үшеуі Астана станциясы теміржолында болса, қалғандары Анар, Бурабай бағытындағы теміржол бойындағы станцияларда жатыр. Жалпы дистанцияға қарасты 726 бағыттама бұрмасы бар.  

– Осындай басты жолдардың бұрмаларын жаңартылғаннан кейін жөндеуден шыққан ескі шпалдарын, екінші деңгейлі жолдарға салып, оны да пайдаға асырамыз. Бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға бірекі күн кетеді. Бірінші күні дайындаймыз, екінші күні ауыстырамыз. Қазіргі таңда бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға 18 жол жөндеуші, бір аға жол шебері мен бригадир жұмылдырылған. Жұмысты 40-50 күнде аяқтаймыз, – дейді Д. Қабас.  

Бағыттама бұрмаларының ағаш шпалдары 1995-96 жылдары салынған. Жөндеу жұмыстары кезінде қиыршық тастар Аршалы станциясынан, ал темірбетон шпалдар Екібастұз станциясынан жеткізіледі.  

Жаңалықтар / Мұрағат
24.05.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №44 24 мамыр 2024 жыл
Жолаушылар тасымалы
23.05.2024
Кондиционері бар жайлы вагондар. Ұлттық тасымалдаушы вагон паркін қалай жаңартып жатқанын айтты
Жаңалықтар
23.05.2024
ҚТЖ және PSA Қазақстанның көлік-транзиттік әлеуетін дамыту бойынша өзара іс-қимылды күшейтеді
Жаңалықтар
23.05.2024
Президент Сингапур елін Транскаспий дәлізін пайдалануға шақырды
Спорт
23.05.2024
Семейде теміржолшылар арасында волейболдан турнир өтті
Аймақтар
23.05.2024
Локомотивтер көктемгі байқаудан өтіп жатыр
Аймақтар
23.05.2024
Разъездегі ескі нысандар модульді ғимаратқа ауысып жатыр
Спорт
23.05.2024
Сұрмерген cтанция бастығы
Жаңалықтар
22.05.2024
Қазақстанның логистикалық мүмкіндіктері Қытайда өткен көрмеде таныстырылды
Жаңалықтар
22.05.2024
Ақтау мен Құрық порттарында ірі теңіз көліктік-логистикалық кластері құрылады
Жаңалықтар
22.05.2024
Жолаушылар пойызындағы багажды тасымалдау ережесі
Жаңалықтар
22.05.2024
«Қамқор Локомотив» ТЭМ2У тепловозын модернизациядан өткізді
Жаңалықтар
22.05.2024
Өзбекстанның 18 азаматы «Самара-Ташкент» пойызынан түсірілді
Әлемде
22.05.2024
Германия монорельсті жолаушылар кабиналарын әзірлеп жатыр
Жаңалықтар
21.05.2024
Алматыда айналма темір жолдың құрылысы қарқынды жүріп жатыр (Фото)
Темір жол тарихы
21.05.2024
Мұрағат – өткен өмір айнасы
Әлеумет
21.05.2024
Өмірінің 44 жылын теміржолға арнаған жан
Қауіпсіздік
21.05.2024
Конференцияда автотежегіш жүйесі жан-жақты қаралды
Жаңалықтар
21.05.2024
Балтық елдерінде ТХКБ бойынша жүк тасымалын арттыру мәселелері талқыланды
Қауіпсіздік
21.05.2024
Таразда еңбек қауіпсіздігіне арналған республикалық семинар өтті