Астана жол дистанциясында бағыттама бұрмалары ауыстырылып жатыр

Инфрақұрылым
02.06.2023, 11:26
Суретті түсірген Александр ЖАБЧУК
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана жол дистанциясында биыл 23 бағыттама бұрманы ауыстыру жоспарланған. Өткен апта басында дистанция жұмысшылары Астана станциясы басындағы 3 бағыттама бұрмасы ауыстырылды.

«Толаскез» уақытында жөндеу жұмыстары болып жатқан Астана станциясы теміржолының бойындағы «бүкір көпір» тұсына келдік. Жұмыс барысын станцияның да, дистанцияның да басшылары қадағалап жүр екен. Дистанция директоры Дәурен Қабастың айтуынша, жөндеу жұмыстарын олар өз күштерімен жүргізуде.  

– DESEC ауыр типті жол машинасы көмегімен бағыттама бұрмаларын жаңартып жатырмыз. Бұл ағаш шпалдарын темірбетон түріне ауыстырып, жер төсемдеріне 40 см-ге дейін жаңа қиыршық тастар төсеуге жол жөндеушілердің жұмысын біраз жеңілдетеді. Көріп тұрғаныңыздай, техника 32 тонналық бағыттама бұрмасын алып, өзі салып жатыр. Жалпы күніне 6 сағаттық «техникалық толаскез» жұмыстарын алып, жөндеу жұмыстарын жүргізудеміз. Сонымен қатар ауыстырылған бұрманың үстінен УНИМАТ ауыр типті жол машинасы жүріп өтіп, жер төсемін нығыздап, деңгейіне сай сәйкестендіреміз. Екі ауыр типті жол машиналарын ПЧМ «Ағадыр» мекемесінен алдық. Осындай техникалардың арқасында жол жөндеушілеріміз бұрынғыдай жер төсемін қолмен ұрып нығыздамайды және де адам күшін азайтады, – дейді дистанция бастығы.  

Жоспардағы бұрмалардың бәрін шілде айына дейін жаңарту көзделіп отыр. Соның ішінде үшеуі Астана станциясы теміржолында болса, қалғандары Анар, Бурабай бағытындағы теміржол бойындағы станцияларда жатыр. Жалпы дистанцияға қарасты 726 бағыттама бұрмасы бар.  

– Осындай басты жолдардың бұрмаларын жаңартылғаннан кейін жөндеуден шыққан ескі шпалдарын, екінші деңгейлі жолдарға салып, оны да пайдаға асырамыз. Бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға бірекі күн кетеді. Бірінші күні дайындаймыз, екінші күні ауыстырамыз. Қазіргі таңда бір бағыттама бұрмасын ауыстыруға 18 жол жөндеуші, бір аға жол шебері мен бригадир жұмылдырылған. Жұмысты 40-50 күнде аяқтаймыз, – дейді Д. Қабас.  

Бағыттама бұрмаларының ағаш шпалдары 1995-96 жылдары салынған. Жөндеу жұмыстары кезінде қиыршық тастар Аршалы станциясынан, ал темірбетон шпалдар Екібастұз станциясынан жеткізіледі.  

ҚТЖ келбеті
01.07.2025
100 маман іріктелді
Инфрақұрылым
01.07.2025
Шымкент жолшылары асарлатып ауқымды жұмыс атқарды
Аймақтар
01.07.2025
Жұмысшыларды тасымалдайтын жаңа автобус пайдалануға берілді
Жаңалықтар
01.07.2025
Абай мұрасы насихатталды
Қауіпсіздік
01.07.2025
Теміржол нысандарындағы өрт қауіпсіздігі
Жаңалықтар / Мұрағат
01.07.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №50 01 шілде 2025 жыл
Аймақтар
30.06.2025
Күрделі жөндеу жұмыстары нәтижесін беруде
Станция тынысы
30.06.2025
Семей станциясы үздік атанды
Әлеумет
30.06.2025
Айназдың алғашқы жеңісі
Жаңалықтар
30.06.2025
"Қазақстан темір жолы" төрт жылда неге қол жеткізді?
Жаңалықтар
30.06.2025
Нұрлан Сауранбаев Көлік министрі болып тағайындалды
Жолаушылар тасымалы
30.06.2025
ҚТЖ Ақтөбе – Астана бағыты бойынша қосымша пойыз тағайындады
Жаңалықтар
30.06.2025
Түрік компаниясы елімізде логистикалық инфрақұрылымға инвестиция салмақ
Инфрақұрылым
28.06.2025
Елімізде теміржол желісіне ауқымды жаңғырту жүргізуде
Жаңалықтар
27.06.2025
Варшавада ТХКБ дамыту жөніндегі жұмыс тобының отырысы өтті
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Вагон қозғалысын реттеушілер жайлы бір үзік сыр
Инфрақұрылым
27.06.2025
Маңғыстау теміржолы күрделі жөндеуге күш салуда
ҚТЖ келбеті
27.06.2025
Қырық жыл кешіккен шындық
Әлеумет
27.06.2025
Балалар жазы көңілді
Инфрақұрылым
27.06.2025
Теміржол жөндеу жұмыстары қарқынды жүріп жатыр