Жетібай станциясы: мұнайдан басталған тарих

Инфрақұрылым
17.04.2019, 12:44

Маңғыстау ЖТ бөлімшесіне қарасты төртінші класты Жетібай станциясының тарихы өткен ғасырдың 60 жылдары киелі түбекте мұнай өндіріле бастаған кезеңнен бастау алады. Өзен – Маңғыстау теміржолының бойында орналасқан байырғы станция содан бері «қара алтын» мен газ өнімдерін болат жол арқылы тасымалдауды ұйымдастырып келеді.

Станция бастығы Дүйсенбай Бердімбетов былтыр ғана тағайындалса да, қолынан іс келетінін танытып үлгерген жастың бірі. Мысалы, оның басшылығымен одақ тарағалы жөндеу көрмеген станция ғимараты күрделі жөндеуден өтіпті. Ғимараттың шатыры жаңартылып, іші мен сыртына косметикалық жөндеу жүргізілген, қабырғалары қайта сыланып, линолеум төселіп, жаңа жиһаз алынған. Кабинеттерге керме төбелер жасалып, ғимараттың сыртқы ауласы цементтеліп, күрделі жөндеуден кейін тынысы ашылып, көркі келіскен кеңседе жұмыс жасаудың өзі көтеріңкі көңіл күй сыйлайтыныны жасырмайды станциялықтар. Бүгінде мұнда басшымен қоса 5 кезекші, 3 тауар кассирі, 3 жүк қабылдап, тапсырушы еңбек етеді.

– Осы жыл басынан бері Жетібай станциясына 60 вагон пойыз келіп, жүк түсірілсе, бізден 37 вагон жүк тиеліпті. Тиелетін жүктердің көбісі және негізгісі – шикі мұнай және мұнай қалдықтары, олар Ресейге бағытталады. Ал келетін жүктер мұнай құбырлары мен жем және құрылыс материалдары, – дейді станция бастығы.

Жақында көктемгі комиссиялық тексерумен Жетібайға соққан комииссия мүшелері бекеттің берекелі тірлігіне риза болған. Маңғыстау жүк тасымалы бөлімшесі директорының орынбасары Ерлан Бүркітов бар болғаны 15 адам еңбек ететін станцияда ауқымды істер тындырылғанын жеткізді.

– Бүкіл түбек темір жолының негізі осы Жетібай станциясынан басталады. 1961 жылы 5 шілдеде Жетібай кентіне жақын жерде алғашқы мұнай бұрқағы атқылаған болатын. Сөйтіп ұшқан құс, жыбырлаған жәндіктен басқа адам баласы тұрмайтын аптап өлке, маң далаға тіршілік бітіп, бұл жер өндірістік-стратегиялық аймаққа айналды. Үш жылдан кейін темір жол салынады. Мұнай мен темір жолдың арқасында Маңғыстау түбегінде қала мен жұмысшы поселкелері, теңіз жұмыс орындары, әуежайлар мен зауыттар және фабрикалар пайда болады. Станцияның бүгінгі басшысы Дүйсенбай Оспанұлының алғашқы аяқалысы көңілден шығып, бізді қуантып отыр,– дейді Ерлан Бүркітов.

Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады