Локомотивтер сенімділігін арттыру тетіктері сөз болды

Инфрақұрылым
04.10.2019, 08:09
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ Басқарма төрағасының бірінші орынбасары Қанат Әлмағамбетовтің төрағалық етуімен «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ локомотивтерінің сенімділік көрсеткіштерін арттыру тақырыбына арналған конференция өз жұмысын бастады. Алдымен шараға қатысушы делегацияларға Астана локомотив жөндеу депосының цехтарына экскурсия ұйымдастырылды.

«ҚТЖ» ҰК» АҚ орталық аппараты жетекшілерінің, қозғалыс қауіпсіздігі жөніндегі ревизорлардың, ел өңірлеріндегі локомотив пайдалану деполарының, «ЛҚЗ», «ЭҚЗ» АҚ мен «Қамқор Локомотив» ЖШС және оның филиалдарының, Транспортейшн Глоубэл ЭЛ ЭЛ СИ, Астана Дизель Сервис, Аlstom Kazakhstan, өзге де локомотив жөндеу деполарының өкілдері қатысқан конференцияда алғашқы сөз кезегін алған Қанат Әлмағамбетов бүгінгі конференцияның мақсаты – локомотивтердің сенімділік көрсеткіштерін, локомотивтерді жөндеу, сервистік қызмет көрсету қызметтерінің сапасын арттыруға байланысты өзекті мәселелер мен проблемаларды практикалық тұрғыдан талқылау, жинақталған мәселелерді шешу жолдарын қарастыру екенін жеткізді.

– Локомотив кешеніндегі қозғалыс қауіпсіздігі жағдайына келсек, биылғы 9 ай жұмысының қорытындысы өткен жылмен салыстырғанда қозғалыс қауіпсіздігін бұзу оқиғасының саны 20%-ке дейін өскенін байқауға болады. Және де локомотив кешені бойынша қозғалыс қауіпсіздігіне нұқсан келтірген оқиғаларды талдай келгенде, басым бөлігі жөндеу және сервистік кәсіпорындар еншісіне тиесілі болып отыр, – деген Қанат Есмұханұлы локомотив паркінің техникалық сенімділігінің жоғары деңгейінің қамтамасыз етілуінен пойыздардың қатынау кестесінің нақты орындалуы, қозғалыс қауіпсіздігі, теміржол көлігінің жұмыс тиімділігі байланысты болатынын атап өтті.

Ал «ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚның локомотив шаруашылығы департаменті алға тартқан дерекке сүйенсек, үстіміздегі жылдың үш тоқсанында локомотивтерге күрделі жөндеу жүргізу және техникалық қызмет көрсету бойынша бағдарлама 95% орындалған. Бүгінде ҚТЖ қарамағында жаңа сериялы локомотивтерді қосқанда, 1500-ден астам локомотив бар екен. Ал оларға жөндеу мен қызмет көрсету жұмыстарын, сондай-ақ, қажетті жинақтаушы қордың болуымен жеке меншіктегі сервистік ұйымдар қамтамасыз етеді.

«ҚТЖ-Жүк тасымалы» АҚ локомотив шаруашылығы департаментінің басшысы Мақсұт Ибраев: «Тартымдық жылжымалы құрамның техникалық жағдайын жақсартуға айрықша көңіл бөлінуде. Десе де, техниканың тиісті уақыт мерзіміне дейін істен шықпай, жұмыс істеп тұру деңгейіне қол жеткізе алмай отырмыз. Локомотивтердің істен шығуы көп жағдайда құрылымның жетілдірілмегенінен, жөндеудің технологиялық процесінің бұзылуынан, қажетті жинақтаушы қордың жоқтығынан, жекеменшіктік жөндеу базаларындағы персоналдардың біліктілігінің жеткіліксіздігінен болып жатады», – дей келе локомотивтерді қабылдап алушылар блогы мен бас инженерлердің жұмысы да сын көтермейтінін жеткізді.

Сөз орайы келгенде, пайдалану деполарының локомотивтерді қабылдап алушылардың және ПТОЛ телімі бастықтарының білімдерін жүйелі түрде арттыру үшін «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалы – «Теміржол көлігі персоналын дамыту және бағалау орталығы» базасында біліктілікті арттырудың арнайы бағдарламасы әзірленгенін атап өтер едік.

Локомотив жөндеу деполарының жетекшілері өз кезегінде тартымдық жылжымалы құрамдарға көрсетілетін қызметтер кезінде кездесетін қиындық-кедергілермен бөлісіп, оны бірлесіп шешу жолдарын осы жиында қарастыруды ұсынды. Сонымен қатар жиынға қатысушылар пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігінің жағдайын әрмен қарай жақсарту үшін адам факторының ықпалын төмендетіп, командалықинструкторлық құрам мен локомотив бригадаларының, жөндеу кәсіпорындары мамандарының жауапкершілігін мақсатты тәрбиелікпрофилактикалық жұмыс жүргізу арқылы арттыру керек деген пікірге тоқтасты. Ал тасымалдау процесін қамтамасыз ету және локомотивтердің техникалық жайкүйін жақсарту үшін жеке жөндеу кәсіпорындарына жөндеудің және қызмет көрсетудің барлық түрлерінің мерзімдері мен технологияларын нақты сақтау, жинақтаушылардың ауыспалы қорының болуын қамтамасыз ету ұсынылды.

Жаңалықтар
14.11.2025
Астанада «Пойыздар қозғалысы қауіпсіздігі бойынша үздік тәжірибелер» байқауының жеңімпаздары марапатталды
Инфрақұрылым
14.11.2025
Биыл 1400 шақырым жол жөнделді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Ірі жобалар – игі істер бастауы
Инфрақұрылым
14.11.2025
Манкент вокзалы жаңа келбетке енеді
Инфрақұрылым
14.11.2025
Құрылыс жұмыстары қызу жүруде
Аймақтар
14.11.2025
Теміржолдағы адал еңбек иесіне құрмет көрсетілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Заңдағы жаңа нормалар түсіндірілді
Жаңалықтар
14.11.2025
Таразда теміржолды кесіп өтпек болған скутер жүргізушісі оқиға орнынан қашып кетті
Жаңалықтар / Мұрағат
14.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №95 14 қараша 2025 жыл
Жаңалықтар
13.11.2025
Жетісуға тәулігіне орта есеппен 38 вагон көмір жеткізілуде
Аймақтар
13.11.2025
Таразда болашақ теміржолшыларға арналған ашық сабақ өтті
Аймақтар
13.11.2025
Таза Қазақстан: Ерікті жастардың елеулі еңбегі
Қауіпсіздік
13.11.2025
Химиялық төгілу: Атырау станциясында оқу-жаттығу өтті
Аймақтар
13.11.2025
Байланыстың сенімді кепілі
Жаңалықтар
13.11.2025
«ҚТЖ» мен «РЖД» 2030 жылға дейін түйіспе бекеттерін дамыту туралы келісімге қол қойды
Жаңалықтар
13.11.2025
Қазақстан мен Ресей көлік саласындағы әріптестікті дамыту жөнінде келісімдерге қол қойды
Жолаушылар тасымалы
13.11.2025
«Астана – Жезқазған» бағытындағы Тальго пойызы Қызылордаға дейін ұзартылады
Жүк тасымалы
12.11.2025
Қазақстан Арменияға ай сайын 20 мың тоннаға дейін астық жөнелтпек
Жаңалықтар
12.11.2025
ҚТЖ энергия тиімділігі және цифрлық басқару жүйелері бойынша дәріс өткізуде
Әлемде
12.11.2025
Siemens Мысыр елі үшін жасалған жоғары жылдамдықты пойызды таныстырды