Инфрақұрылымды сауықтыру жоспарға сай

Инфрақұрылым
18.02.2020, 18:18
Сұлугүл Бакесова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі


Компанияның инфрақұрылым жөніндегі басқарушы директоры «ҚТЖ» ҰК» АҚ филиалы Магистральдық желі дирекциясының директоры Бауыржан Орынбасаров өндірістік бағдарлама шеңберінде былтыр атқарылған жұмыстар легіне тоқталды.

Оның айтуынша, былтыр 952 км жолдың үстіңгі құрылымы сауықтырылып, соның ішінде, 403 км жол күрделі жөндеуден өткен. 249 км транзиттік бағдарлар жолы күрделі жөндеу көрген. Сонымен қатар 9 000 км жолға ауыр типті жол машиналары кешенімен жұмыстар жүргізілген.

Бұл жұмыстар инфрақұрылымды сауықтыру жоспарына сай, нәтижесінде жолаушылар пойыздарының қозғалыс жылдамдығын 1105 км арттыруға, соның ішінде «Тұлпар-Тальго» пойыздарының жылдамдығын 596 шақырымда, ал контейнерлік пойыздар жылдамдығын 1873 км арттыруға мүмкіндік берген. Және жол жағдайына байланысты жылдамдықты шектеуге қатысты 1955 ұзақ уақыт қолданыстағы ескертуді алып тастауға ықпал еткен.

Контейнерлік пойыздардың жылдамдығын тәулігіне 1150 шақырымға дейін жеткізу туралы тапсырмаға орай, Магистральдық желі дирекциясында ағымдағы жылы ауқымды жұмыстар жүргізу жоспарланып отыр. Оның бірі – Достық-Қарталы, Достық-Илецк, Алтынкөл-Илецк бағыттарында 338 км жолға күрделі жөндеу жүргізіп, бір аралықта орнатылған жылдамдықтардың ауытқуын азайту, – деді Бауыржан Пазылбекұлы.

Дирекция басшысы «Цифрлы трансформация» бағдарламасымен қарастырылған «Қозғалысты басқару орталығы» аясында 2019 жылы Орал жол бөлімшесі телімдері мен Илецк теміржол торабына микропроцессорлық диспетчерлік орталықтандыру енгізілгенін атап өтті.

Сонымен қатар барлық белгі берубайланыс дистанцияларына енгізілген жылжымалы құрамды бақылаудың автоматтандырылған жүйесі КТСМ бақылау пункттерінен келіп түскен ақпараттарды автоматтандырылған жұмыс орталықтарындағы мониторға жинау, өңдеу, шығару, жылжымалы құрам жағдайына орталықтан бақылау жүргізу мүмкіндігін береді.

Бұл жүйелер еңбек өнімділігін арттырады және 2025 жылға қарай қозғалысшылар мен вагон қараушылардың штатын 340 адамға оңтайландыруға ықпал етпек. «Цифрлы трансформация» командасымен бірлесе іске асырылып жатқан келесі бір жоба – «Жабдықтарды жөндеу және техникалық қызмет көрсетудің автоматтандырылған басқару жүйесі («ТҚжәнеЖ» АБЖ). Өткен жылы «ТҚжәнеЖ» АБЖ Павлодар магистральдық желі бөлімшесі шекарасына тәжірибелік пайдалануға енгізілді. Осы жүйеге МТЖ объектілеріне техникалық қызмет көрсету мен жөндеуге шамамен 52 мың тапсырыс енгізіліп және орындалған. 2020 жылы «ТОиР» АБЖ-сінің екінші және үшінші кезеңдерін барлық магистральдық желі бөлімшелерінде көбейтіп енгізу жоспарлануда екен.

Вокзал шаруашылығының жұмысына да тоқтала кеткен Бауыржан Орынбасаров, Қарағанды теміржол вокзалын қайта құру аяқталғанын, ал биыл Жалаңашкөл станциясының жолаушылар платформасында қалқа салу және тағы төрт жолаушылар платформаларын жөндеу жоспарланып отырғанын жеткізді.

Ал ағымдағы жылы Дирекция алдына қойып отырған жоспар-міндеттер қатарында «Нөлдік жарақаттану» стратегиясы шеңберінде өндірістік қауіпсіздікті басқарудың корпоративтік жүйесін жетілдіру бойынша Жол картасын іске асыру; жолдың жоғарғы құрылысының материалдарын қайта қолдануға мүмкіндік беретін алдыңғы қатарлы ресурс үнемдеуші технологияларды енгізуді жалғастыру; жолды сауықтыру бойынша өндірістік бағдарламаны орындау, соның ішінде жол машиналары кешенін қолдану, жасанды құрылыстарға ағымдағы және күрделі жөндеу жүргізу; Батыс аймағы бойынша пойыздар қозғалысын басқару орталығының пилоттық жобасын құру; «Цифрлы трансформация» бағдарламасының жобаларын одан әрі іске асыру міндеттері бар. 

Аймақтар
04.09.2025
Рельс дәнекерлеу цехында өткен бір күн
Әлеумет
04.09.2025
Қызылорда теміржолшылары балаларға қуаныш сыйлады
Әлеумет
04.09.2025
Медициналық пойызы Павлодар облысының тұрғындарын қабылдауда
Инфрақұрылым
04.09.2025
Астана-1 вокзалында ауқымды күрделі жөндеу жүргізілуде
Инфрақұрылым
03.09.2025
Транзиттік әлеуетті дамыту – басымдықта
Әлемде
03.09.2025
Зәңгезүр дәлізі Түркия арқылы жалғасады
Жаңалықтар
03.09.2025
«Таза Қазақстан» акциясы аясында жәрмеңке өтті
Жүк тасымалы / Инфографика
03.09.2025
Қазақстан–Қытай теміржол тасымалы 23,2 млн тоннаға жетті
Инфрақұрылым
03.09.2025
Вокзал – тарихи нысан
Жолаушылар тасымалы
03.09.2025
«Пойыз+Пойыз» қызметі арқылы 20 мыңнан астам билет рәсімделді
Жаңалықтар
02.09.2025
Бейжіңде Қазақстан мен Қытай логистика мен өндірістік тізбектерді дамыту жолдарын талқылады
ҚТЖ келбеті
02.09.2025
Салауатты өмірді серік еткен отбасы
Аймақтар
02.09.2025
Жидебай жеріне саяхат
Жаңалықтар
02.09.2025
Тоқаев: «Қазақстан арқылы өтетін «Қытай – Еуропа» транзит дәлізінің жүк өткізу мүмкіндігі 5 есе артады»
Жаңалықтар
02.09.2025
ҚТЖ Қытайға өсімдік майын тасымалдаудың жаңа форматын іске қосты
Жаңалықтар
01.09.2025
«ҚТЖ» мен «Қытай темір жолдары» тасымал және инфрақұрылым жайын талқылады
Жүк тасымалы
01.09.2025
ШЫҰ саммитінде Тоқаев «ТрансАлтай диалогына» қолдау білдірді
Жаңалықтар
01.09.2025
«Мектепке жол»: ҚТЖ-да теміржолшылар отбасыларын құттықтады
Жаңалықтар
31.08.2025
ҚТЖ мен Қытай компаниясы «Бақты – Аягөз» теміржолын талқылады
Жаңалықтар
30.08.2025
ҚТЖ мен China COSCO Shipping стратегиялық ынтымақтастықты кеңейтуде