«Тұлпар-Тальго» зауытына – 10 жыл

Жаңалықтар
28.12.2021, 10:05
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл елордада ТМД бойынша баламасы жоқ «Тұлпар-Тальго» зауытының ашылғанына – 10 жыл. Жүрдек жолаушылар пойызының вагондарын шығаратын зауыт құрылысы «ҚТЖ» ҰК» АҚ мен испандық «Patentes Talgo» компаниясының бірлескен жобасы нәтижесінде жүзеге асырылған еді, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Бүгінде Қазақстан темір жолындағы жолаушы тасымалының жүрдек пойыздар легін құрап отырған отандық өндірістен шыққан вагондар еліміздің барлық аймақтарына қатынайды. Үдемелі инновациялық-индустриалды даму мемлекеттік бағдарламасы аясында «Қазақстан темір жолы» компаниясы салған зауыттың жобалық қуаты жылына 150 вагон өндіруге қабілетті. «Тұлпар» вагондары сонымен қатар, жыл өткен сайын жетілдіріліп отыр. Бірінші кезекте, вагондардың барлық түрлерінің интерьерлік дизайнына өзгерістер енгізілді. «Турист» вагондарының отыруға арналған орындықтары бар мүлдем жаңа түрлері әзірленді. Ал Бизнес-класс және Гранд-класс вагондары барлық қолайлылық қажеттіліктерімен қамтылған. Вагондар Қазақстанның климаттық жағдайына бейімделген, жылдамдығы сағатына 350 шақырымға дейін есептелген. Таяуда зауытқа барған сапарында «ҚТЖ» ҰК» АҚ басқарма төрағасының орынбасары Қанат Әлмағамбетов пен «Ремлокомотив» АҚ басшысы Талғат Лесов оның жұмысына жоғары баға берді. Сондай-ақ, өндіріс орнының бұдан арғы жұмысын оның жаңа инвесторы – швейцариялық компания қолға алатыны белгілі болды. Олармен алдағы 10 жылға келісімшарт жасалыпты. Айта кетейік, Қазақстандағы машинажасау саласының дамуында үлкен маңызға ие зауытта осы он жылда 845 вагон шығарылған. Оның ішінде 674 вагон «Patentes Talgo» технологиясымен жасалса, қалғаны Тверь вагон құрастыру зауытының технологиясы бойынша өндірістен шыққан.

Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті