ҚТЖ астық пен ұн тасымалдау үшін бос вагондарды бөлу бойынша жұмыс тобын құруды ұсынды

Жаңалықтар
15.10.2022, 09:14

Қазақстанның астық өңдеушілер одағының, астық трейдерлерінің, ірі экспорттаушылар мен экспедиторлардың қатысуымен «ҚТЖ» ҰК» АҚ, Ауыл шаруашылығы министрлігі мен «Атамекен» ҰКП өкілдерінің бірлескен отырысында биылғы астықты тасымалдау мәселелері талқыланды, деп хабарлайды Rail-news.kz.

Қазақстанда жабық жүк вагондары мен астық тасымалдаушылар паркі 2014 жылдан бастап бәсекелестік ортада болғаны атап өтілді. Барлығы 10 мыңнан астам астық тасымалдаушы хоппер бар, оның негізгі бөлігі «Астық Транс» АҚ басқаруында. ҚТЖ-да астық тасымалдаушылар жоқ. Жабық вагондар паркінде 17,5 мыңнан астам бірлік бар. Оның ішінде «Қазтеміртранс» АҚ (ҚТТ) меншігінде азық-түлік жүктерін тасымалдауға жарамды 2 мың ғана жабық вагон бар.

Осы жылдың қыркүйегінде Қазақстан ішінде астық тиеу өткен жылдың сәйкес кезеңіне қарағанда 13%-ке, экспортқа тиеу 14%-ке өсті. Ұнтақ өнімдерін тиеу республика бойынша 34%-ке және экспортқа 87%-ке ұлғайтылды. Ең жоғары кезеңде ҚТТ вагондарына сұраныс едәуір өсті, оларды пайдалану қызметтері нарықтық қызметтерден 30-40% төмен.

Кеңеске қатысушылар вагон паркін тиімді пайдалану туралы, вагондардың орташа айналымы уақытының 60% құрайтын станцияларда бастапқы және соңғы операцияларды жүзеге асыру кезінде вагондар айналымының уақытын қысқарту туралы айтты. Мәселен, тиеуге 6 тәулікке дейін, түсіруге 4 тәулікке дейін жұмсалады.

Астық тиеу демалыс күндері, элеваторлар қос тариф бойынша жұмыс істегенде немесе жұмыс істемей тұрғанда төмендейді. Сонымен қатар, элеваторлардың облыстық және аудандық орталықтан қашықтығына байланысты рұқсат беру және кедендік ілеспе құжаттарды ресімдеу 4 тәулікке дейін кешіктіріледі.  

Вагондардың нормативтік айналымын орындау және олардың тапшылығын болдырмау үшін ҚТЖ ірі жүк жөнелтушілермен бірлесіп астық жүктерін маршруттауды ұйымдастырады, бұл вагондарды жүру жолында қайта өңдеуді болдырмайды және тәулігіне 800 км-ге дейінгі маршруттық жылдамдықты қамтамасыз етеді.

Кеңес барысында ҚТЖ астық пен ұн тасымалдау үшін бос вагондарды бөлу бойынша елдің жетекші астық өндіруші өңірлерінде жұмыс топтарын құруды ұсынды. Олардың құрамына Ауыл шаруашылығы министрлігінің, «Атамекен» ҰКП өкілдері, вагондардың жеке операторлары мен жүк жөнелтушілер кіреді. Бұл ретте, «ҚТЖ-Жүк тасымалы» ЖШС орталық аппаратының жедел астық штабы тәулік сайын сағаттарды салыстыратын болады.

Пікірсайысқа қатысушылар логистиканы ұйымдастыру бойынша басқа да мәселелерді қарастырып, тұрақты негізде кеңестер өткізуге келісті.

 

Жүк тасымалы
18.06.2025
Қазақстан бидайы контейнерлік пойызбен Вьетнамға экспортталды
Инфрақұрылым
18.06.2025
Теміржол өткелі құрылысына бақылау қатаң
Жолаушылар тасымалы
18.06.2025
Алакөлге осы жазда 240 мың жолаушыны тасымалдау жоспарлануда
Әлемде
18.06.2025
Үндістан вагондарды жуу үшін дрондарды пайдалануда
Жаңалықтар
17.06.2025
Қазақстан Қытайға «Құрық» портында жүк терминалын бірігіп салуды ұсынды
Жаңалықтар
17.06.2025
Вокзалда бомба бар деп жалған хабар берген азамат сотталды
Аймақтар
17.06.2025
Алтынкөлді дамыту жоспары
Жаңалықтар
17.06.2025
Бектенов көлік инфрақұрылымын жаңғырту барысын пысықтады
Аймақтар
17.06.2025
Қызылсай станциясының мүмкіндігі кеңеймек
Жаңалықтар / Мұрағат
17.06.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №46 17 маусым 2025 жыл
Әлемде
16.06.2025
Еуропада түнгі жеке купелі пойыздар іске қосылады
Жаңалықтар
16.06.2025
Қазақстан мен Қытай Ақтау портын дамытпақ
Спорт
16.06.2025
Доп додасында жолшылардың жұлдызы жанды!
Әлеумет
16.06.2025
“Саламатты Қазақстан” пойызы Атырау облысында мыңдаған адамға қызмет көрсетуде
Сұхбат
16.06.2025
Статистика – сан мен сапалық көрсеткіштер ғылымы
Аймақтар
16.06.2025
Атырауда жолдар жаңарып жатыр
Жаңалықтар
13.06.2025
Алтынкөл станциясының өткізу қабілетін арттыру шараларын талқылады
Инфрақұрылым
13.06.2025
Стратегиялық маңызға ие жоба
ҚТЖ келбеті
13.06.2025
Жігітке жеті өнер де аз...
Аймақтар
13.06.2025
Теміржолда өрілген тағдыр