ҚТЖ пойыз қауіпсіздігін арттыру үшін цифрлық технологияны енгізді

Жаңалықтар
04.06.2024, 14:27
Фото из свободных источников

ҚТЖ қозғалыс қауіпсіздігі департаменті және ҚТЖ  - “Бас есептеу орталығы" филиалы "Қозғалыс қауіпсіздігі" автоматтандырылған жүйесін және "Инфо – орталық" ақпараттық кешенін әзірледі, деп хабарлайды Rail-news.kz.

"Қозғалыс қауіпсіздігі" автоматтандырылған жүйесі (ҚҚ АЖ) екі модульден тұрады: "Қозғалыс қауіпсіздігі бойынша ревизор" автоматтандырылған жүйесі (ҚР  АЖ) және "Қозғалыс қауіпсіздігі тәуекелдерін талдау" автоматтандырылған жүйесі (ТТ АЖ).

ҚР АЖ 2016 жылы тұрақты пайдалануға енгізілді және "Ревизор” автоматтандырылған жұмыс орны" жүйесінің орнына келді. Осының арқасында соңғы 10 жылдағы ҚТЖ желісіндегі қозғалыс қауіпсіздігі туралы ақпарат сақталды. "Қозғалыс қауіпсіздігі тәуекелдерін талдау" автоматтандырылған жүйесі биыл әзірленді. Ол қабылданған ауытқулар бойынша статистикалық мәліметтер негізінде тәуекелдерді талдайды және бағалайды.

ҚҚ АЖ адами факторды, қағазбастылықты жоюға, мамандардың жұмысын оңтайландыруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, жүйе еліміздің әртүрлі аймақтарынан алынған ақпаратты жедел өңдейді, пойыздар қозғалысының қауіпсіздігі үшін туындайтын тәуекел дәрежесін объективті бағалайды. Нақты уақыт режимінде ҚТЖ басшылығы жол бөлімшелері мен басқарудың барлық деңгейлеріндегі жекелеген бөлімшелер бойынша қозғалыс қауіпсіздігінің жай-күйі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

"Инфо-орталық" ақпараттық кешені ҚТЖ және жол бөлімшелері басшыларын пайдалану жұмысы, жылжымалы құрамның жай-күйі, инфрақұрылым және қозғалыс қауіпсіздігі бойынша өзекті деректермен хабардар етуге арналған.

Кешен нақты уақыт режимінде жол бөлімшесі учаскелерін визуализациялауды қамтамасыз етеді, барлық жүйелердің деректерін интерактивті бақылау тақталары түрінде көрсетеді. Ақпаратты қабылдаудың ыңғайлылығы үшін жоспардың орындалуы/орындалмауы, қозғалыс қауіпсіздігінің бұзылуының төмендеуі/өсуі туралы түсті индикация қарастырылған.

Бүгінгі таңда Қызылорда, Ақтөбе, Шымкент, Қостанай жүк тасымалдау бөлімшелерінде кешенді тәжірибелік пайдалану аяқталды. Қалған бөлімшелерге және ҚТЖ корпоративтік деңгейіне тарату бойынша жұмыстар жүргізілуде.

 

Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет