Орда бұзар отызда...
Жаңалықтар
04.08.2017, 16:35
Өткен жылы желтоқсанның соңында, жаңа жылға санаулы күндер қалғанда маңғыстаулық аға вагон қараушы Ерлан Ереков қауіпті ақауды анықтап, болуы мүмкін апаттың алдын алды. Қырағылығы көпке үлгі болғаны үшін теміржолшыны басшылық марапатқа ұсынды.
Маңғыстау вагон пайдалану депосының техникалық қызмет көрсету бөлімінде он бес жылдан астам еңбек етіп келе жатқан аға вагон қараушы сол күні станцияға келіп аялдаған пойыздың №74875758/271 жүк вагонының бүйірлік рамасынан ұзындығы 120 миллиметрлік сынықты анықтаған. Бұл оның жұмыс тәжірибесінде анықтаған аса қауіпті ақау, бұған дейін де жеңіл желпі кемшіліктерді тауып, кейбірін жедел қалпына келтіруге атсалысқан.
Кейіпкеріміздің осындай жауапты мамандықтан нәпақа тауып, өмірін темір жолмен байланыстырғанына 16 жылға жуықтапты. Осы уақыт ішінде міндетіне адал, кәсіби борышына берік вагон қараушы болып танылған. Өзі Оңтүстіктегі Жетісайдың тумасы. 1996 жылы мектеп бітірген соң батысқа қоныс аударған жас жігіт Маңғыстаудағы политехникалық колледжін бітіріп жергілікті депоға слесарь болып орналасып, еңбек жолын бастайды. Арасында әскерге барып келеді. 2006 жылы, компрессор ашылған тұста сығымдағыш қондырғысының машинисі болады. Соңғы 5-6 жылдан бері VII разрядты аға вагон қараушы. Өмірлік серігі Бағдагүл де теміржолшы. Станцияда жүк қабылдап-жөнелтуші. Шаңырақ көтергендерне 11 жыл. Бүгінде ұл-қыз өсіріп отырған бақытты жанұя.
–Темір жолдан алыс ауылда өскендіктен сала жұмысынан бейхабар болдым. «Ұстазы мықтының –ұстанымы мықты», демекші, жұмысқа келген соң Жәнібек Мұқашев, Берік Имашев, Қайрат Асанов деген вагон қараушылардың қасында жүріп тәжірибе жинадым. Менің бағым да осы, ұстаздарым деп білемін,- деп ағынан жарылды Ерлан Ереков.
Айтуынша, «көре, көре көсем боласың» демекші, кейде интуиция деген кез-келген құралдан артық болады екен. Айсыз түнде қолшамның жарығына сүйеніп келе жатқанда доңғалақтардан шыққан дыбыстан-ақ ақауды анықтайтын сезім интуиция емей не? Яғни балғамен ұрғанда қай ақаудың қандай дыбыс беретінін санаға сіңірудің өзі тек вагоншыға тән қасиет болса керек, деп санайды еңбегі жанған Ерлан.
Шахида Жұман
Жүк тасымалы
02.12.2025
ҚТЖ желісі бойынша жүк тасымалдау 287,8 млн тоннаға жетті
Жаңалықтар
02.12.2025
Өзара сенім мен ынтымақтастық жолында
Сұхбат
02.12.2025
Басты міндет – қауіпсіз еңбек жағдайын қалыптастыру
Жүк тасымалы
02.12.2025
Аустрия әлеуетті әріптеске айналады
Қауіпсіздік
02.12.2025
Айыппұлмен шектелу жеткіліксіз
Жаңалықтар
02.12.2025
Ақтау порты Еуропалық Одақтың қаржылық қолдауына ие болды
Қауіпсіздік
02.12.2025
«Өртке оранған» тепловоз
Жаңалықтар / Мұрағат
02.12.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №100 02 желтоқсан 2025 жыл
Жаңалықтар
01.12.2025
«Жыл машинисі» байқауы мәреге жетті
Жаңалықтар
01.12.2025
Теміржолшылар еңбекті қорғауды бизнес-процестерге интеграциялау мәселелерін талқылады
Әлеумет
01.12.2025
Жастардың жанды бастамасы
Аймақтар
01.12.2025
Болашақ теміржолшылармен кездесті
Жаңалықтар
01.12.2025
ҚТЖ-да «е-Өтініш» жүйесінде азаматтардың өтініштерімен жұмыс бойынша оқыту өтті
Жолаушылар тасымалы
30.11.2025
ҚТЖ «Алматы – Новосибирск» бағытына жаңа вагондарды жолға шығарды
Жүк тасымалы / Апта саны
28.11.2025
Достық - Мойынты екінші жолдарымен 1,2 мыңнан астам пойыз өтті
Жаңалықтар
28.11.2025
Қазақстан–Швейцария іскерлік кеңесіне 25-тен аса швейцариялық компания қатысты
Жүк тасымалы
28.11.2025
Қостанайда астықты теміржол көлігімен тасымалдау 20% өсті
Жаңалықтар
28.11.2025
Достық және Алтынкөл станцияларының қызметкерлері ҚХР-да өткен семинарға қатысты
Сұхбат
28.11.2025
Қауіпсіздікті күшейтуге күш салудамыз
Аймақтар
28.11.2025
Қостанай өңірінде контейнерлік пойыздарды ресімдеудің ашық тәртібі енгізілді