Экономикалық тиімділік еселенген

Жаңалықтар
18.08.2017, 10:47
Семей жүк тасымалы бөлімшесі бойынша ағымдағы жылы алға қойылған  басты межелердің бірі – өндірістегі шығынды азайту арқылы экономикалық тиімділікті еселеу болып табылады.  Бұл ретте, әсіресе қызмет барысын мейлінше ширатуды талап ететін локомотив шаруашылығындағы жетістіктерді бірінші кезекте атап өтуге болады. Семей теміржолының жалпы ұзындығы 724 шақырымды құрайтынын ескерсек,  ондағы жүйткитін локомотивтер шығыны да қомақты болатыны белгілі. Осы ретте аталмыш бағытқа басты назар аударылып, жыл басында бірқатар ілкімді шаралар қабылданған болатын. Нәтижесінде, ағымдағы жартыжылдықта жылжымалы құрамдарды тиімді қолдану арқылы локомотивтерді пайдалану бойынша барлық көрсеткіштер толықтай орындалды. Атап айтқанда, локомотивтердің тәуліктік орташа өнімділігі 101,8 пайыз болса, жол жүруі 100,2 пайызға жетті. Жалпы, локомотив өнімділігін арттыруға бірінші кезекте негізгі және айналым деполарындағы бос тұрыстарды 0,12 сағатқа азайту себеп болыпты. Соның есебінен локомотивтер паркі тиісінше 0,1 бірлікке кеміген. Бір бұл емес, Локоть станциясынан Ақтоғай станциясына дейінгі аралықтағы жүк пойыздары салмағын 4500 тоннаға жеткізу есебінен локомотив паркі 0,44 бірлікке кемітілді. Бұдан келер тиімділік аса жоғары болып тұр. Нәтижесінде әр бағыт бойынша ауыр салмақты пойыздарды жөнелту саны 4946-ға дейін өсіп, бұл көрсеткіш күллі бөлімше бойынша жалпы жөнелтудің 79,3 пайызын құрады. Аталмыш шаруашылық сан қырлы. Соның ішінде локомотивтер мен локомотив бригадаларын ұтымды пайдалану – локомотивтерді орындалған жұмыс көлеміне қарай 0,44 бірлікке немесе 1944 сағатқа қысқартуға мүмкіндік беріп, шартты экономикалық тиімділікті миллиондап арттырды. Десекте, алдағы уақыттарда назар аударатын мәселелер де бар. Мәселен, телімдік жылдамдық пен техникалық жылдамдықты әлі де арттыра түсу, пойыздардың жол жүру жылдамдығына шектеу қоймау шаралары межеленіп отыр. -Жартыжылдық көрсеткіш үшін бұл жетістіктер қанағаттанарлық деуге болады. Меже толықтай орындалды. Әйтседе, жылдың соңына дейін локомотив шаруашылығы бойынша жоспарланған бірқатар тапсырмаларды орындауымыз қажет, - дейді бөлімше басшысы Марлен Көкірекбаев.

Қуаныш Қожаев, Семей

Аймақтар
26.07.2024
Таразда кәсіподақтың ұйытқы болуымен футбол алаңы ашылды
Жолаушылар тасымалы
26.07.2024
Жолаушылар пойызындағы бір күн
ҚТЖ келбеті
26.07.2024
Тілдей таспада талай сыр бар
Темір жол тарихы
26.07.2024
Сауатты кадрлар ғана салада оң өзгеріс жасайды – ардагер
Жүк тасымалы
26.07.2024
Контейнерлік тасымалдың инновациялық үрдістері
Жүк тасымалы
26.07.2024
Иран-Қытай көлік бағыты жаңартылуда
Жаңалықтар / Мұрағат
26.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №61 26 шілде 2024 жыл
Жүк тасымалы
25.07.2024
ЕАЭО елдері теміржол көлігін дамыту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
25.07.2024
Атырауда жүк тасымалы межеден асып түсті
Әлеумет
25.07.2024
Қызылордалық 20 бала «Туған жерге саяхат» турымен Астанаға аттанды
Темір жол тарихы
25.07.2024
Паровоз тізгіндеген қазақ қызы
Жолаушылар тасымалы
24.07.2024
Пойызға билетсіз мінгізгені үшін жұмыстан шығарылды
Жаңалықтар
24.07.2024
Құрық теңіз порты мен Транскаспий халықаралық көлік бағытын байланыстыратын жол күрделі жөндеуден өтті
Жаңалықтар
24.07.2024
Кірме жолдарды мемлекеттік меншікке беру рәсімі аяқталды
Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады