Аңырақай – Қордай: екінші жол қолданыста
Жаңалықтар
17.10.2017, 15:10

Жамбыл жүк тасымалы бөлімшесі аумағы арқылы өтетін Алматы-1 – Шу теліміндегі Аңырақай – Қордай аралығында 7,9 километрден астам қос жолды жаңа жол пайдалануға берілді.
Алматы-1– Шу кешенді темір жолын іске қосу бойынша екінші жолдар құрылысы «ҚТЖ» ҰК» АҚ еңбеккерлерінің күшімен «Нұрлы жол» бағдарламасы аясында жүргізілуде.
«Біз ұзындығы 4 км №8 және 3,923 км №9 телімдеріндегі жұмыстарды аяқтап, оларды пайдалануға бердік. Аралықтарының ұзындығы 16,9 км құрайтын Аңырақайдан Қордай станциясына дейінгі телімде жүк және жолаушылар пойыздарының жүруі үшін екі жолды желі қозғалысы ашылды», – деді ұлттық компанияның Ірі жобаларды жүзеге асыру жөніндегі дирекциясы Алматы-1-Шу теліміндегі екінші жолдар құрылысы бойынша басқармасының бастығы Құмбай Байдәулетов.
Ол сондай-ақ Қордай станциясы басында 7 бағыттама бұрмасы жаңасымен ауыстырылып жатқанын және бұл жұмыстардың аяқталуға жақын екенін жеткізді. Сонымен қатар Қордай – Отар аралығындағы блок-қосындары аудандарындағы бағыттама бұрмалары бөлшектеніп алынуда. Келесі аптада Құлжабасы станциясын жабу бойынша жұмыстар аяқталмақ. «Сонда ұзындығы шамамен 18,8 км құрайтын Қордайдан Отар станциясына дейінгі аралық та толығымен екі жолды болады», – деп атап өтті Құмбай Байдәулетов.
Алматы-1–Шу желісінің барлық ұзындығында 92 км жерге екінші жолдар салынды, құрылысшыларға ендігі қалғаны 21 км жолды іске қосу ғана. Биыл жоба сонымен тәмам болады. Алматы-Шу телімінің екінші жолдарынң жалпы ұзындығы 113 км құрамақ.
Еске сала кетсек, өткен жылы Алматы-1 – Шу теліміндегі үш учаскедегі жол берілген болатын. Ал ағымдағы жылы мұндағы құрылыс жұмыстары ел тәуелсіздігі күні қарсаңында толық аяқталмақ.
–Алдағы кезеңде өзге де құрылыс учаскелеріндегі жолды пайдалануға беру үшін жұмыс қызу жүріп жатыр. Амандық болса биылғы жылы мұндағы жұмыстар толық аяқталады. Соның нәтижесінде жүк және жолаушылар тасымалында жылдамдықты көтеру, қозғалыс қауіпсіздігін еңсеруде елеулі жұмыстар жүргізілетін болады. Екінші жолдардың пайдалануға берілуіне байланысты телімнің өткізгіштік мүмкіндігі үш еседен астам ұлғайды, сәйкесінше, жүк пойыздарының кезек күту уақыты екі есеге дейін кемітілуде. Осы жол бойынша жобаны жүзеге асыру барысында 49 шақырымнан астам басты жолдар салынбақ. Бұл аталған телімнің өткізгіштік қабілетін тәулігіне 68 жұп пойыз өткізуге дейін ұлғайта түседі. Жолдың учаскеге тікелей тартылған бөлігінде жолаушылар пойызының қозғалыс жылдамдығы сағатына – 140, ал жүк пойыздары үшін – 120 шақырымды құрайды, – дейді Жамбыл магистральдық желі бөлімшесінің директоры Қайрат Сазаев.
Ирина Бектиярова
Жаңалықтар
18.10.2025
ҚТЖ: балалармен бірге табиғат үшін!
Жаңалықтар
17.10.2025
«Таза Қазақстан: теміржолшылар 90 мыңнан астам ағаш отырғызды
Жаңалықтар
17.10.2025
Оқытушылар құрамы ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
17.10.2025
ШҚО теміржолшылары көмір қорын тексерді
Жаңалықтар
17.10.2025
Теміржолшы «Ерен еңбегі үшін» медалімен марапатталды
Жаңалықтар
17.10.2025
ҚТЖ электрмен жабдықтау шаруашылығында телемеханика жүйесін жаңғыртуда
Аймақтар
17.10.2025
Әлеуметтік ахуал – ерекше назарда
Аймақтар
17.10.2025
Теміржолшылардың отбасына алғыс хат табысталды
Аймақтар
17.10.2025
Атырауда теміржолшылар кәсіподақтың 120 жылдығын атап өтті
Әлеумет
17.10.2025
100 теміржолшы донор болды
Жаңалықтар / Мұрағат
17.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №86 17 қазан 2025 жыл
Жүк тасымалы
16.10.2025
ҚТЖ Шығыс Қазақстанға көмірдің үздіксіз теміржолдық жеткізілімін қамтамасыз етеді
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ-да жапондық Riken KOGYO компаниясы өкілдерімен кездесу өтті
Аймақтар
16.10.2025
Жамбылда экологиялық акция жалғасуда
Трансформация
16.10.2025
Тепловоздарды автоматтандыру процесі үздіксіз жүруде
Аймақтар
16.10.2025
Түбекке су жаңа тепловоздар келді
Қауіпсіздік
16.10.2025
Атырауда биыл 417 рет шұғыл тежеу қолданылған
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ, ГТЖ және қазақстандық экспорттаушылар жаңа мүмкіндіктерді талқылады
Жаңалықтар
16.10.2025
ҚТЖ Жас кадрлар резервіне іріктеу жариялайды
Жаңалықтар
16.10.2025
Қара теңіз бен Каспий арасында жаңа контейнерлік бағыт іске қосылатын болды