Қозғалыс сенімді қолда
Жаңалықтар
23.01.2018, 12:49

Састөбе станциясының тәжірибелі станция кезекшісі Мәмбет Құлыбаевтың шеберлігі жайлы «маневрды ұйымдастыруы – шахмат ойынындай» деген сөз бар. Мақтаулы маманды жұмыс орнына іздеп келіп таныстық. Әдеттегідей пойыздарды қабылдап-жөнелтіп, маневр жұмыстарын жүргізіп отырған теміржолшы станциядағы бүкіл қозғалысты, бейнелеп айтсақ уысында ұстап отыр деуге болады.
Таблодан көз айырмай, телефон мен рациясына кезек жауап беріп, маневрлік қозғалысты бақылап отырып, керек кезде сигналды уақытылы ашып, сол мезетте әріптестеріне тапсырма беріп үлгеруде... Сырттай бақылағанға, бір адамның бекеттегі бүкіл жұмысты ұршықша үйіріп отырғаны таң қалаларлық дүние. Станция кезекшілерін «қозғалыс командирі» деп бекер айтпайтыны тағы еске түседі.
Кейде жолшылар күрделі жөндеу кезінде толаскез алып, сағаттап жолды жабуға мәжбүр болатыны бар. Сонда 4-5 сағат бойы пойыздарды бір жолмен жіберіп, жолшылардың кедергісіз жұмыс істеуіне жағдай жасайтын осы – станция кезекшілері. Құрамның ұзындығы мен келетін уақытын, кестесін біліп, бірінен соң екіншісіне жолды ашып отыру керек. Арасында локомотивтің ары-бері вагондарды жылжытуын да ұйымдастырады. Сондай-ақ, Састөбедегі цемент, әк шығаратын зауытқа келетін-кететін жүктің бәрін бағыттап, жөнелтіп отырады.
– Алдымда тұрған станция кезекшісінің таблосы 1972 жылы қойылған екен. Бірақ уақыт талабына сай қазіргі басқару жүйесіне негізделіп, жаңартылып, өзгертіліп келеді. 1980 жылдары бұл жерде төрт вагон қараушы екі жақтан вагон дөңгелегін бақылап тұратын. Қазір арғы жағынан бір вагон қараушы, бергі жағына станция кезекшісі қарап шығарып салады. Бүгінде станция кезекшісінің қасындағы көмекші операторы қысқартылған соң, оның міндеті де станция кезекшісіне жүктелді. Заманға сай шығар, дегенмен теміржолдағы жүйе өзгермегендіктен, ол да жүйкеге артық салмақ түсіріп, тез шаршауыңа әсер етеді, – дейді Мәмбет Салыбекұлы.
Теміржол саласына 1976 жылы келген ол әу баста еңбек жолын жол монтері болып бастапты. 1979 жылы әскерден келген соң пойыз құрастырушының көмекшісі болып жұмысқа кіріседі. Ал, станция кезекшісі болып 1981 жылдан бері еңбек етіп келеді. Қырық бір жылдық еңбек өтілі бар маман жастарға не атқарса да, алдымен түсініп алуын ескертеді. Өйткені, түсінбеген жұмыстан бір шикілік шығатынын айтады.
Бекәли АЛТЫН, Шымкент
Жолаушылар тасымалы
09.05.2025
Астанадан Жеңіс күніне арналған тақырыптық пойыздар жолға шықты
Аймақтар
08.05.2025
Жамбыл жол бөлімшесі ҰОС ардагерін құттықтады
Жаңалықтар
08.05.2025
ҚТЖ Ұлы Отан соғысы ардагерлерін құттықтады
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс салған жара. Тұщыбектегі тағзым ескерткішінің тарихы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Жамбыл теміржолшыларының ерлік жолы
Темір жол тарихы
08.05.2025
Соғыс жылдарындағы шойын жол шежіресі
Темір жол тарихы
08.05.2025
Сұрапыл жылдар шындығы
Жолаушылар тасымалы
08.05.2025
ҚТЖ жазғы кезеңде қосымша бағыттарды іске қосады
Мұрағат / Жаңалықтар
08.05.2025
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің 2025 жылғы 8 мамырдағы арнайы саны
Жаңалықтар
06.05.2025
«Нұрлы жол» вокзал кешенінде Жеңістің 80 жылдығына орай ағаш отырғызылды
Жолаушылар тасымалы
06.05.2025
«Keruen Express» туристік пойызы сапарға аттанды
Жаңалықтар
06.05.2025
«Батырлар ұраны» шырқалған кеш
Аймақтар
06.05.2025
Семейде өрт сөндіру пойызы қоймадағы өртті өшірді
Спорт
06.05.2025
Семейлік теміржолшы жүзден жүйрік шықты
Темір жол тарихы
06.05.2025
Жеңіс рухын сөндірмеген Қызылорда алауы
Аймақтар
06.05.2025
Арыстағы «Батырлар аллеясы»
Спорт
06.05.2025
Машинистер сайысы
Темір жол тарихы
06.05.2025
Майданға тартылған мұнай жолы
Қауіпсіздік
06.05.2025
Теміржолдағы тәртіп – адам өмірінің кепілі
Темір жол тарихы
06.05.2025
Ешкім де, ештеңе де ұмытылмайды