Теңдік – теміржолшылар игілігінде

Жаңалықтар
06.04.2018, 15:10
Атырауда мұнай тасымалын оңтайландыру мақсатында қолға алынған ірі жоба – Теңдік станциясын қайта жаңарту жұмыстары түгелдей аяқталып, өткен жылдың тамыз айынан бастап өңір теміржолшыларының басқаруына берілді. Атырау мұнай өңдеу зауытына келетін вагон-цистерналар енді Теңдік станциясынан әрі қарай зауыттың сұрыптау станциясы арқылы өткізіледі. Арнайы жоба бойынша салынған зауыт ішіндегі Промышленная станциясында 11 жол бар. Вагондар сонда сұрыпталады. Пойыз бұрынғыдай Ақжайық станциясына соқпай, Теңдіктен зауыттың сұрыптау станциясына тікелей келеді де, әрі қарай зауытқа жол тартады. Осылайша Теңдік пен Промышленная станциясы бір-бірімен қоян-қолтық жұмыс жасауда. Зауыт станциясы Теңдікке толық құрамды пойыз дайындап береді, соңғысы оларды жан-жаққа таратады. Жоғарыда айтқанымыздай, Теңдік станциясы 2017 жылдың тамыз айынан бастап Атырау магистаральдық желі бөлімшесіне қарайды. Теңдік пен Мақат станциясының телімі 118 шақырымды құрайды. Олардың аралығында Қарабатан, Ескене, Доссор станциялары мен разъездер бар. Мақат әр тарапқа жол тарайтын желілік станция болғандықтан, жан-жақтан жүк және жолаушы пойыздары сол арқылы өтеді. Өндірісте – тек озық технология Теңдік станциясының бастығы Болатбек Меңдешов – тәжірибелі маман. Еңбек жолын пойыз құрастырушыдан бастап, станция кезекшісі, жетекші инженер, салалық ревизор, Атырау станциясында бас инженер, Атырау жол бөлімшесінің өндірістік-техникалық бөлім бастығы лауазымдарын атқарған. Яғни теміржолды, оның салалық жұмыстарын өте жақсы біледі, бейнелеп айтқанда «майын ішіп, жілігін шағады» деген сөз. Сондықтан да оған осындай алып станцияны басқаруға сенім артылып отыр. Бұрын тәулігіне 15-20 вагон тиелген болса, бүгінде станцияда тәулігіне 240 вагон тиеліп, 30-40 вагон жүк түсіріледі. – 4-ші класты Теңдік станциясы ҚТЖ теңгеріміне қабылданып, станцияның өткізу қабілеті бұрынғыдан бірнеше есеге артты. Станцияда соңғы технология бойынша жабдықталған «МПЦ-И» орталықтандырылған басқару пульті орналасқан су жаңа ғимарат бой көтерді. Ол – әрі станция вокзалының әкімшілік кеңсесі. Онда станция бастығы, станция кезекшісі, оператор, вагон қараушылар, байланысшы, жолшылар, электр энергиясымен қамту, кеден, басқа да қызметкерлер үшін арнайы бөлмелермен жабдықталған. Дербес газ, су, жарық, кәріз жүйелері жүргізілген. Қысты күнгі суықта үнемі далада жүретіндіктен, жолшыларға арнап жылынатын бөлме де салынған. Станция аумағында жоғары матчталы, биіктігі 25 метрлік 17 дана жарық бағандары орнатылған. Оның әрқайсысында 8 прожектордан бар, сонда барлығы 136 прожектор станцияға күндізгідей жарық беріп тұр. Басқасын айтпағанда, бұл ең алдымен күні-түні тынымсыз еңбек етуші вагонқұрастырушылар үшін өте жақсы болды,- дейді станция бастығы. Станция басында бұрынғы 2 жолға қосымша жаңа 2, 4, 6-шы 3 қабылдап-жөнелту және 1 құрастыру жолы салынған. Олардың жалпы ұзындығы 5690 метрді құрайды. Бұл станцияның өткізу қабілетін бұрынғыдан бірнеше есеге арттырғаны анық.  Бүгінгі таңда, магистральдық қатынасты есептемегенде, Атырау мұнай өңдеу  зауытына тәулігіне 19 жұп пойыз қабылдап-жөнелтіледі. Станциядағы пойыздар қозғалысы, маневр жұмыстары, вагон қабылдап-жөнелту монитор арқылы автоматты түрде бақыланып отырады, бұл станция кезекшілерінің жұмысын едәуір жеңілдеткен. – Сонымен қатар, 9 дана бағыттамалы бұрма іске қосылып, олар автоматты түрде ажыратылып, қосылады. Станция басында қуаттылығы 50 киловатт алып дизель генераторы бар ғимарат салынған. Егер жарық сөніп қалған жағдайда, генератор автоматты түрде қосылып, станция жұмысына «жан» береді, жұмыс тоқтамайды. Сондай-ақ 37 жаңа светофор орнатылды. Радио, телефон байланысы, станция паркіне таралатын дыбыскүшейткіш, машинистермен байланыстың бәрі соңғы үлгідегі қондырғылар арқылы жабдықталған. Қысқасы, станция соңғы технологиялармен жабдықталған үлкен өндіріс алаңына айналды. Мұнда қазір жұмыс көлемі өте қомақты, – дейді Б.Меңдешов.   Жас мамандар жұмысқа тартылды  Теңдік станциясында бүгінгі күні 62 адам жұмыс жасайды. Оның ішінде 6 пойыз құрастырушы, 5 станция кезекшісі, 13 жүк кассирі, 15 тасымалдау құжаттарын өңдеу операторы, 13 жүк-багаж қабылдаушы, 4 белгі беруші, 5 ЭВМ операторы, 1 тауар кеңсесінің бастығы бар. Бұрын 10 шақты адам болған станция ұжымы бүгінде 50-дің үстінде жаңа мамандармен толықты. Жаңа жұмыс орындары ашылып, ондаған жас мамандардың жұмысқа орналасуына мүмкіндік ашылды. Солардың бірі  тауар кеңсесінің бастығы Дина Тұрақбайқызы станцияға келген вагон, түсірілген-тиелген жүктер құжаттарының талапқа сай дұрыс рәсімделуін қадағалайды. Ал станция бастығының орынбасары Азамат Мұздақов та жұмысты пойыз құрастырушыдан бастаған, Ақжайық станциясында инженер болып жұмыс істеген. Ол да өз ісін жетік білетін, талай сыннан өткен маман әрі Ақжайық станциясындағы мұнай өңдеу зауыты мамандарымен бірлескен жұмыс тәжірибесі де бар, енді соны жаңа жұмыс орнында пайдалануда.   Табыс көзі – тынымсыз қозғалыс Станция басында әр уақытта қайнаған тірлік. Станциялықтар тынымсыз қозғалыс табыс көзі екенін жақсы біледі. Станция бастығы таңертең ертемен жұмысқа келгеннен қанша вагон келді, қанша кетті, қайда жөнелтілді деген секілді ақпарды жинап, бөлімшеге есеп береді. Сонан соң, бүгінгі күнге қанша пойыз-вагон қабылдауға мүмкіндігі барын хабарлайды. Тиісті мамандармен жедел жиын өткізіп, нұсқаулықтар береді. Сонан соң желі бойына шығып жолды тексереді. Түстен кейін тағы да келіп-кеткен пойыздар жұмысы қайта сараланады. Станцияда тәулігіне 240 вагон тиеліп, 30-40 вагон жүк түсіріледі. Тиелген жүктер Атырау, Мақат, Ақсарай станцияларына жөнелтіледі. Соның ішінде Мақат пен Ақсарайға вагондар Зауыттан толық құрамда шығады, 60-70 вагоннан. Ал сұрыпталатын вагондар Атырау станциясына жіберіліп, сол жерден Мақат, Махамбет, Ақжайық станцияларына беріледі. Мақат станциясына дизель, бензин, бензол сынды ашық түсті өнімдер жіберілсе, Ақсарайға мазут, вакуум газойл, кокс өнімдері кетеді. Ол бағытта 5 СКД-6 қытайлық маневр тепловоздары өнім тасымалдайды. Келген бос цистерналардың жарамдылығы тексеріліп, Промышленная станциясына беріледі. Онда «Батыс-Петролеум» ЖШС-нің Жуу-булау станциясы керек цистерналарды жуып, эстакада астына тосады. Яғни қай станцияда да жолға май ағу фактісі жоқтың қасы. Ол бір жағынан экологиялық талаптарды сақтайтыны рас. Жалпы, Теңдік станциясының 12 кірме жолы бар. Оларда да жүк түсіріліп-тиеледі. Міне, станция бастығы осы жұмыстардың қай-қайсысының да күн ұзағына басы-қасында.  Өткен екі айда жүк тиеу көлемі 85,8 пайызға, жүк түсіру 93,3 пайызға орындалған. Станция арқылы 12 жұп жолаушылар пойызы да өтеді. Атап айтқанда, Атырау-Астана, Атырау-Алматы, Атырау-Маңғышлақ, Атырау-Ақтөбе, Москва-Душанбе, Саратов-Ташкент, Волгаград-Ташкент, Москва-Худжант сынды халықаралық пойыздар да өтеді. Теңдік елді мекенінде бүгінде 50 шақты отбасы тұрады. Олар, негізінен, Теңдік станциясында еңбек еткен зейнеткер-теміржолшылар және бүгінгі күні еңбек етіп жатқан солардың ұрпақтары.  

Қосұйым Мұқашев, Атырау

Жаңалықтар
14.10.2025
Қоғамдық тыңдау өтті
Цифрландыру
14.10.2025
Сандық жүйеге көшу – уақыт талабы
Инфрақұрылым
14.10.2025
«Бақты-Аягөз» құрылысы қарқын алды
Жаңалықтар
14.10.2025
Колледж оқытушылары ҚТЖ-да тағылымдамадан өтті
Аймақтар
14.10.2025
Семейлік теміржолшылар 5 мың түп көшет отырғызды
Аймақтар
14.10.2025
Экочеллендж жалғасып жатыр
Инфрақұрылым
14.10.2025
Жаңа жолдың тиімділігі неде?
Инфрақұрылым
14.10.2025
Түркістан өңірінде алты вокзалда ауқымды жұмыс жүріп жатыр
Жаңалықтар
14.10.2025
Мұражайға саяхат
Спорт
14.10.2025
Кәсіподақтар күніне орай теміржолшылар арасында боулингтен жарыс өтті
Қауіпсіздік
14.10.2025
Теміржолшылар мен құтқарушылар төтенше жағдайға дайындықтарын пысықтады
Әлеумет
14.10.2025
Теміржолшыға шұғыл көкмек қажет
Спорт
14.10.2025
Дәстүрлі турнир жалғасын тапты
Жаңалықтар / Мұрағат
14.10.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №84-85 14 қазан 2025 жыл
Қауіпсіздік
13.10.2025
Темір жол қателікті кешірмейді
Жаңалықтар
13.10.2025
Бақты – Аягөз теміржол желісінің құрылысы талқыланды
Аймақтар
13.10.2025
Теміржолшылар кәсіподағына – 120 жыл: Жамбылда үздіктер марапатталды
Аймақтар
13.10.2025
Қисановтар әулеті – байқау жеңімпазы
Спорт
13.10.2025
Корттағы күш пен құлшыныс
Жүк тасымалы
13.10.2025
Қазақстан логистика арқылы экономиканы дамытуды көздеп отыр