Байланыс жүйесінің мінсіз жұмысы

Жаңалықтар
23.07.2018, 15:04
Шілденің ми қайнатар аптап ыстығы. Шымкент станциясының темір жолдарында трансформатор жәшігін тексеріп, бағдаршамдар жұмысын реттеп жүрген электромеханик +45 градус ыстықты елемейтін секілді. Бұл – Шымкент белгі беру және байланыс дистанциясының бағдаршамдар мен байланыс нүктелерінің мінсіз жұмыс істеп тұруын қамтамасыз ететін электромеханик  маманы Фахриддин Мәмбетов. Темір жол саласында 28 жылдан бері табан аудармай еңбек етіп келе жатқан ол дистанцияның оңтүстік алқымдағы бағдаршам мен релелерге жауапты СОБ электромеханигі. Машинистер бағдаршамды алыстан анық көруі тиіс. Сол үшін электромеханиктер бағдаршамның бұлыңғыр емес, таза жанып тұрғанын 1 км қашықтықтан тексеріп көреді. Фахриддин Қаһарұлының айтуынша, өзі жұмыс істейтін телімде 43 бағдаршам бар. Былтыр станция жолдарындағы екеуі жаңа диодты түріне ауыстырылыпты. Қалғандары бұрынғы лампалы шамдар. Әрине, жаңадан орнатылған диодты шамдардың жарық қуаты алыстан байқалады. Дегенмен, лампалы бағдаршамдар да жақсы көрінуі үшін кестеге сәйкес, бағдаршамдардың шаңын сүртіп, тазалап тұрады. Лампалы бағдаршамның көрінуі 400 метрден кем болмауы тиіс. Шымкент станциясында Арыс – Шу, Шу – Арыс қозғалысының бағытын реттейтін 24, 68, 1416, 2022 нөмірлі 4 жиынтық екі айқаспалы және бір жиынтық тұйық бағыттама бұрма бар. Өте күрделі темір жол бөлігі саналатын, 4 жиынтықтан тұратын екі айқаспалы бұрма (двойной перекрестный стрелочный перевод) Қазақстан бойынша екі жерде ғана орналасқан, соның бірі осы Шымкент станциясында. Бұл бағыттағыш бұрманың ұзындығы 79 метрге жетеді. Сегіз дана бұрма мен 1 дана тұйық қиылыспадан тұратын бұрманың төменгі төсемінде 400 дана ағаш білеу төселген. Сондықтан ондағы бұрманың жұмысы да кестеге сай атқарылуы тиіс. Автоматты түрде ашылып-жабылғанымен оған ток беретін жіңішке сымдардың жұмысын электромеханиктер реттеп отырады. «Мен қазір мына жолға арналған трансформатор жәшігін ашып, өзіңіз көріп тұрғандай сымдарын дұрыстап, ағашын ауыстырдым. Бұл жәшікке су тұрмақ, шаң кірмеу керек. Сол үшін арнайы герметикадан жасалған. Көктемде, күзде бір рет ашып тексеріп тұрамыз. Мына қызыл түс жолда жылжымалы құрам – пойыз, вагон, электровоздың тұрғанын көрсетеді. Ал ақ түс жанып тұрса, жолдың бос тұрғанын білдіреді», – деп тәптіштей түсіндірді  байланыс жүйесінің мінсіз жұмысын қамтамасыз етіп отырған тәжірибелі электромеханик.   Жансая СЫДЫҚБАЙ Суретті түсірген автор  
Жаңалықтар
30.08.2024
«Нұрлы жол» вокзал кешені ҚР Ұлттық музейінің бірегей материалдарымен безендірілді
Қауіпсіздік
30.08.2024
Болашақ станциясында оқу-жаттығу өтті (Фото)
Инфрақұрылым
30.08.2024
Ақтөбеде күрделі жол жөндеу жұмыстарының 70 пайызы аяқталды
Әлеумет
30.08.2024
Кәсіподақ ұйымдары балаларға оқу құралдарын таратты
Әлеумет
30.08.2024
Теміржолшылардың балаларына қолдау көрсетілуде
Әлеумет
30.08.2024
Шымкентте 3 мыңға жуық балаға көмек көрсетіледі
Жаңалықтар / Мұрағат
30.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №74 30 тамыз 2024 жыл
Жаңалықтар
29.08.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі Industry Power байқауының жеңімпазы атанды
Жаңалықтар
29.08.2024
Абай облысының әкімдігі мен ҚТЖ басшылығы Семейдегі балалар темір жолын іске асыруды талқылады
Аймақтар
29.08.2024
Абай облысында жүк тасымалдау 4,8 млн тоннаға дейін өсті
Әлеумет
29.08.2024
Семейде «Мектепке жол» акциясы өтті
Жаңалықтар
29.08.2024
Атбасарда локомотив құрастыру зауытының капсуласын салу рәсімі өтті
Әлеумет
29.08.2024
Жамбыл бөлімшесі 292 балаға оқу құралын сыйлады
Аймақтар
29.08.2024
Техникалық күтім жоспарға сай жасалуда
Жүк тасымалы
29.08.2024
Астық қай елдерге экспортталып жатқаны айтылды
Аймақтар
29.08.2024
ҚТЖ басшылығы Павлодар өңірінің жүк жөнелтушілерімен кездесті
Жаңалықтар
28.08.2024
Көлік полицейлері ҚТЖ музейінде болды (Фото)
Әлемде
28.08.2024
Končar аккумулятормен жүретін алғашқы пойызын таныстырды
Жүк тасымалы
27.08.2024
ҚТЖ желісі бойынша биыл 55,6 млн тонна көмір тасымалданды
Жүк тасымалы
27.08.2024
Президент Жолдауын іске асыру: Транскаспий дәлізі бойындағы серіктес елдермен бірлескен шаралар күшейтілді