Орталық Азияға бастар көпір
Жаңалықтар
23.09.2016, 17:42

Павлодардағы Орталық Азияға бастайтын ірі көпірдің құрылысы аяқталуға жақын. Бірнеше айдан бері салынып жатқан өткелдің күні кеше аркасы боялып болды. Ертіс өзені үстінен тұрғызылған нысан биыл желтоқсан айында қолданысқа берілу үшін мұндағы құрылысқа 480 адам жұмылдырылған.
Жалпы бұл ірі көліктік инфрақұрылым нысанын салу екі жарым айдың ішінде жүзеге асырылуы тиіс. Дәл қазіргі таңда негізгі міндет – ауа райы қолайлы болып тұрғанда асфальттау жұмыстарын жүргізу. Себебі қазан айында температуралық режим жұмысқа кедергі келтіруі мүмкін.
–Қазірде көпір өткеліндегі негізгі жұмыстар аяқталды. Егер Кенжекөл (Павлодардың шеткі ауылы) жағынан аз ғана жұмыстар, яғни ұзындығы 500 метрлік эстакада бөлігіндегі асфальттың негізгі қабатын төсеу ісі қалса, Ақсу бағытындағы Ертістің негізгі арнасынан кейінгі эстакадада әлі бір жарым км асфальт төселу керек, – дейді «ҚазАвтоЖол» ҰК» АҚ Павлодар облыстық филиалы директорының орынбасары Амантай Қасымханов.
Расында да, негізгі құрылыс біткенімен көпір толық қолданысқа өту үшін әлі де қыруар шаруа тындыру керек. Атап айтқанда, кедергі және көпір таянышы қоршауларының бөлігін орнату, жарықтандыру, жол белгілерін қою, көгалдандыру, көпір таянышының 5 км-ін бояу жұмыстары бар. Бұл жұмыстармен келісімшарт негізінде жергілікті қосалқы мердігер мекемелер айналысуда. Сонымен қатар олар құлама бөктерлерді бекіту, көпір бөлшектерінің астын қалыпқа келтіру, су ағысын бағыттайтын бөгеттер қондырғылар салу жұмыстарын жасайтын болады.
Еске сала кетейік, жоба құны 53,9 миллиард теңгені құраған. Көпір «Нұрлы жол» мемлекеттік бағдарламасы шеңберінде салынуда. Төрт көпірден тұратын ұзындығы 12,5 км көпір өткелі «Орталық-Шығыс» республикалық төрт жолақты автобанының бір бөлігі болмақ және Қазақстанның орталық бөлігін көрші Ресейдің аймақтарымен байланыстырады.
Нұрай Сәрсенғали
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті