Табиғи газды пайдалану ұсынылмақ

Жаңалықтар
26.03.2020, 20:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ ISO 50001:2011 халықаралық стандартының талаптарын орындау негізінде энергетикалық тиімділікті үздіксіз жақсартуда. Осы ретте, энергетика саясатының басым бағыттары мен міндеттері пойыздар тартымына кететін энергияресурстарды пайдалану мөлшерін азайтуға негізделген.

Компания мамандары, соңғы төрт жылда отын-энергетикалық ресурстардың нақты үнемі 1,1 млн тонна шартты отын санын немесе 137,8 млрд теңгені құрағанын мәлімдеп отыр. Электртартымымен байланысты жұмыс көлемі 2,4% ұлғайғанда, электрэнергиясының абсолюттік шығыны барлығы 0,03%-ке өскен.

«Өткен жылдың желтоқсанында компанияның энергоаудиті аяқталды. Оның барысында желілік деңгейдегі 192 бөлімше қамтылып, 663,1 млн теңгенің немесе жылдық ОЭР тұтынуда 4,6% энергияны жинақтау әлеуеті анықталды. 20202025 жылдар кезеңіне арналған энергияжинақтау шараларының кешенді жоспары биылғы жылдың сәуір айына дейін бекітілуі тиіс», – деген мәліметпен бөліскен болатын компанияның бас инженері-басқарушы директоры Батыр Котырев бұл мәселеге қатысты.

Десе де, пойыздар тартымына кететін дизельдік отынның үлестік шығынының төмендегеніне қарамастан, соңғы бес жылда бұл отын түрін сатып алуға кеткен шығын артқан. Оның себебін мамандар отын бағасының 70%-ке дейін өскенімен түсіндіріп отыр. Осы ретте, энергия тұтынуды әртараптандыру бойынша неғұрлым дұрыс шешім болып сұйытылған табиғи газға көшу табылуда.

Осыған орай, ел Үкіметінің тапсырмасы аясында Wabtec және «ҚазТрансГаз Өнімдері» ЖШС өкілдерінің қатысуымен сұйытылған табиғи газды мотор отыны ретінде пайдалану мәселесі бойынша жұмыс тобы құрылып отыр. Бұл жұмыс тобы қазақстандық және ресейлік ғылыми және жобалық ұйымдарды тарта отырып, жобаны жүзеге асыру үшін жобаалды негіздеме жүргізетін болады.

Ал жобаны бағалау Солтүстік Америка мен Ресей теміржолдары жобаларын жүзеге асыру тәжірибесіне сүйене отырып, жүргізілмек. Жүргізілген жұмыс қорытындылары биылғы жылдың екінші тоқсанында Компанияның ғылыми-техникалық кеңесінің отырысында ұсынылады деп күтілуде.

Жүк тасымалы
06.02.2025
Былтыр қостанайлық теміржолшылар 26,5 млн тоннадан астам жүк тиеді
Аймақтар
06.02.2025
Теміржолшылар балық аулап жарысты
Жаңалықтар
06.02.2025
Грузияның Премьер-министріне еліміздің теміржол тасымалы саласындағы цифрлық шешімдер таныстырылды
Жаңалықтар
06.02.2025
Машинажасау саласы: рекордтық көрсеткіш
Жаңалықтар / Инфрақұрылым
06.02.2025
Абай облысында теміржол инфрақұрылымын дамыту қалай жүріп жатыр?
Әлемде
06.02.2025
Әзербайжанның Зиря портынан алғашқы пойыз жөнелтілді
Жолаушылар тасымалы
06.02.2025
Наурыз мейрамына орай «Керуен Экспресс» және «Jibek Joly» туристік пойыздары жолға шығады
Станция тынысы
06.02.2025
Манкент – Шымкенттің қақпасы
Жүк тасымалы
06.02.2025
Қазақстан жүк тасымалы бойынша Грузиямен байланыстарын нығайтуда
Жаңалықтар
05.02.2025
Көлік полицейлері теміржол оқиғаларын тергеу бойынша семинар өткізді
Аймақтар
05.02.2025
Теміржолшының киімі талапқа сай ма?
Аймақтар
05.02.2025
Көктемгі су тасқынына дайындық басталды
Жаңалықтар
05.02.2025
«Самұрық-Қазына» мен Wabtec басшылары серіктестік мәселесін талқылады
Жаңалықтар
05.02.2025
ҚТЖ 2024 жылы атмосфераға шығарындылар мен қалдықтар көлемін азайтты
Әлемде
05.02.2025
Түркиядағы жаңа мультимодальды терминал 2025 жылы іске қосылады
Жаңалықтар
05.02.2025
Темір жол машинасын жасау саласында 3 мыңнан астам жұмыс орны ашылады
Жаңалықтар
04.02.2025
Теміржолшылар мен тыл қызметкерлері әскери техниканы тиеу және түсіру сынағын өткізді
Жаңалықтар
04.02.2025
«Jibek joly» наурызда жолға шығады
Жүк тасымалы
04.02.2025
ҚТЖ желісі бойынша Орталық Азия елдеріне жаңа астық экспорты 36% артты
ҚТЖ келбеті
04.02.2025
Қиын жылдар бізді шыңдады