Табиғи газды пайдалану ұсынылмақ

Жаңалықтар
26.03.2020, 20:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

«ҚТЖ» ҰК» АҚ ISO 50001:2011 халықаралық стандартының талаптарын орындау негізінде энергетикалық тиімділікті үздіксіз жақсартуда. Осы ретте, энергетика саясатының басым бағыттары мен міндеттері пойыздар тартымына кететін энергияресурстарды пайдалану мөлшерін азайтуға негізделген.

Компания мамандары, соңғы төрт жылда отын-энергетикалық ресурстардың нақты үнемі 1,1 млн тонна шартты отын санын немесе 137,8 млрд теңгені құрағанын мәлімдеп отыр. Электртартымымен байланысты жұмыс көлемі 2,4% ұлғайғанда, электрэнергиясының абсолюттік шығыны барлығы 0,03%-ке өскен.

«Өткен жылдың желтоқсанында компанияның энергоаудиті аяқталды. Оның барысында желілік деңгейдегі 192 бөлімше қамтылып, 663,1 млн теңгенің немесе жылдық ОЭР тұтынуда 4,6% энергияны жинақтау әлеуеті анықталды. 20202025 жылдар кезеңіне арналған энергияжинақтау шараларының кешенді жоспары биылғы жылдың сәуір айына дейін бекітілуі тиіс», – деген мәліметпен бөліскен болатын компанияның бас инженері-басқарушы директоры Батыр Котырев бұл мәселеге қатысты.

Десе де, пойыздар тартымына кететін дизельдік отынның үлестік шығынының төмендегеніне қарамастан, соңғы бес жылда бұл отын түрін сатып алуға кеткен шығын артқан. Оның себебін мамандар отын бағасының 70%-ке дейін өскенімен түсіндіріп отыр. Осы ретте, энергия тұтынуды әртараптандыру бойынша неғұрлым дұрыс шешім болып сұйытылған табиғи газға көшу табылуда.

Осыған орай, ел Үкіметінің тапсырмасы аясында Wabtec және «ҚазТрансГаз Өнімдері» ЖШС өкілдерінің қатысуымен сұйытылған табиғи газды мотор отыны ретінде пайдалану мәселесі бойынша жұмыс тобы құрылып отыр. Бұл жұмыс тобы қазақстандық және ресейлік ғылыми және жобалық ұйымдарды тарта отырып, жобаны жүзеге асыру үшін жобаалды негіздеме жүргізетін болады.

Ал жобаны бағалау Солтүстік Америка мен Ресей теміржолдары жобаларын жүзеге асыру тәжірибесіне сүйене отырып, жүргізілмек. Жүргізілген жұмыс қорытындылары биылғы жылдың екінші тоқсанында Компанияның ғылыми-техникалық кеңесінің отырысында ұсынылады деп күтілуде.

Жүк тасымалы / Инфографика
21.11.2025
10 айда темір жол көлігімен 220 млн тоннадан астам жүк тасымалданды
Әлеумет
21.11.2025
Теміржолшылар түзету-білім беру мектебінің ашылуына қатысты
Жүк тасымалы
21.11.2025
Порттардың транзиттік әлеуеті таныстырылды
Инфрақұрылым
21.11.2025
Бұл – болашақ «Бақты» станциясы
Жолаушылар тасымалы
21.11.2025
«Алматы – Қостанай» бағытында жаңа «Тальго» пойызы жүреді
Жаңалықтар
21.11.2025
«Қонақжай қазақ бауырларға чоң рахмет»
Аймақтар
21.11.2025
Тыңнан түрен салған топ
Жаңалықтар / Мұрағат
21.11.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №97 21 қараша 2025 жыл
Әлеумет
20.11.2025
Бейнеу ауданында жаңа спорт кешені салынады: Әкімдік пен кәсіподақ өзара меморандумға қол қойды
Инфрақұрылым
20.11.2025
Макинск станциясы вокзалын жаңғырту аяқталды
Әлеумет
20.11.2025
Теміржолшыларға тұрмыстық құқық бұзушылықтың салдары мен алдын алу жолдары түсіндірілді
Станция тынысы
20.11.2025
Сексеуіл станциясы жүк тиеу жоспарын екі есе арттырды
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшылар депоны жасыл желекке бөледі
Аймақтар
20.11.2025
Теміржолшыларға алғашқы медициналық көмек пен азаматтық қорғаныс дағдылары үйретілді
Жаңалықтар
20.11.2025
ҚТЖ басшылығы Алматының айналасындағы айналма теміржол желісінің құрылысын тексерді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚТЖ Қытайда бірқатар құжаттарға қол қойылды
Жаңалықтар
19.11.2025
Экспорттаушылар Маңғыстау өңіріндегі порттар мен терминалдар инфрақұрылымымен танысты
Жаңалықтар
19.11.2025
«Бахты – Аягөз» теміржол жобасының іске асырылу барысы тексерілді
Жаңалықтар
19.11.2025
ҚХР-ға сапары аясында ҚТЖ халықаралық ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
19.11.2025
Dostyk Trans Terminal БҰҰ ЭСКАТО-ның құрғақ порттар жөніндегі үкіметаралық келісімінің тізіміне енгізілді