«Түйіспесіз жол» айлығы өтуде

Жаңалықтар
24.09.2020, 20:16
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Биыл 21 қыркүйек пен 21 қазан аралығында Қазақстан теміржолының барлық жол дистанцияларында «Түйіспесіз жол жағдайы және оны күтіп ұстау» айлығы өтуде. 

Айлық барысында 154-ЦЗ Ережесіне сәйкес түйіспесіз жолдар бойынша журналды жүргізудің дұрыстығы тексеріледі. Сонымен қатар түйіспесіз жол бунақтарында жол машиналарымен жұмыс жүргізу орындарына талдау жүргізіліп, олар туралы деректерді ТЖ журналына енгізу, тозығы жеткен бунақтарды жаңартатын жерлерді тексеру, жол дистанциясы бойынша дәнекерленген түйіспелер саны, телім блогына дейін ұзына бойы дәнекерлеу үшін бунақ жұптары жөнінде түйіспесіз жолдардың жиынтық талдауын жүргізу жұмыстары да осы айлықтың еншісіндегі шаруа. Түйіспесіз жол жұмысын қадағалау бунақтарды бекіткен сәттен басталады. Бүгінде барлық жол дистанциялары айлықты өз деңгейінде өткізуге атсалысуда. 

– Түйіспесіз жолды пайдаланудағы мақсат – жолдың ең әлсіз және күш көп түсетін тұсы болып саналатын рельс түйіспелерінің санын мейлінше азайту немесе жою. Түйіспеліге қарағанда түйіспесіз жолдардың артықшылықтары көп. Атап айтқанда, пойыздар қозғалысында меншікті негізгі қарсылықты төмендету, әйкесінше, тепловоздың отыны мен электр қозғалтқыш бөліктегі электр энергиясы 12-15 пайыз үнемделеді. Сонымен қатар рельс бунақтарының ақаулар бойынша жарамсыз болып қалуы 2 есеге дейін кеміп, соның арқасында жолдың жоғарғы бөлігі ұзақ уақыт қызмет көрсетуге жарамды болады. Міне, осындай және басқа да оң жақтары бойынша қызметін пайдалану үшін түйіспесіз жолдың күтіміне бағытталған айлықтар өткізіліп тұрады, – дейді «ҚТЖ» ҰК» АҚ Магистральдық желі дирекциясы филиалы директорының экплуатация жөніндегі орынбасары Төлеубай Кенжебеков. 

Дистанциялардың бірінші басшылары «Түйіспесіз жолдар қызметін есепке алу» журналының соңғы бетінде жүргізілген тексерудің әрқайсысын белгілеп жазып отырады. Айлық қорытындысында Магистральдық желі дирекциясына жалпы жиынтық есеп беріліп, келесі жылға блокқа дейін бунақты дәнекерлеу жоспары, перегонға дейін бунақты дәнекерлеу жоспары жасалады.

Жүк тасымалы
18.09.2025
Қазақстаннан Қытайға өсімдік майының пилоттық партиясы жеткізілді
Цифрландыру
18.09.2025
Германия теміржолға 5G желісін енгізуде
Жаңалықтар
18.09.2025
Қарағандыда жүк пойызынан дизель ұрлаған қылмыстық топ ұсталды
Жаңалықтар
18.09.2025
Алматыда оқыту семинары өтті
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі