Жыл басынан бері елордаға қарасты темір жолда пойыз 15 рет мал қаққан

Жаңалықтар
12.10.2021, 13:03
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Астана жол дистанциясының өндірістік-техникалық бөлім бастығы Әлішер Сыздық адамдардың бейғамдығы пойыздар қозғалысына үлкен қауіп төндіріп отырғанын айтады. Ол жыл басынан бері дистанцияға қарасты телімдерде жолға малдың шығып кетуіне байланысты оқыс тежеу беру жағдайлары жиілегенін, сондай-ақ, мал басу оқиғаларының 15 оқиғасы болғанын мәлімдеді. 13 сәуірде Макинка-Елтай аралығында №328 пойыз машинисі Ведутов 312 шақырымға келген кезде бір жылқының жолдан өтуіне байланысты оқыс тежеу берген. Ал түнгі бір шамасында болған оқиға кезінде пойыз малды басып кеткен. Сол жерге желілік тәртіп сақшылары, №1 өндірістік телім бастығы, жол шебері келген. Бірақ малдың иесі кім екенін анықтай алмаған. Дәл осындай оқиға 29 сәуірде 468 шақырымдағы 5 пикетте болып, тағы да жылқыны пойыз басып кетті.

«Жол бүлінбегенмен локомотив автотізбегі бүлінді. Мұның бәрі компанияға уақыт пен материалдық тұрғыдан шығын келтірді», – дейді Әлішер.

Жайнақ-Нұр-Сұлтан аралығында мамыр айында болған оқиға кезінде басылған жылқының иесі табылып, оған әкімшілік құқықбұзушылық бойынша хаттама толтырылған. Елордалық азамат малын қараусыз жібере салған. Мұндай оқиғалар маусым айында 4 рет, шілдеде 4 рет, тамызда 1 рет, қыркүйек айында 3 рет болыпты. Көп жағдайда жолға қараусыз ірі малдың шығып кетіп жататынын айтады теміржолшы маман.

«Біріншіден, малды теміржол маңайына жаяр болса, жолдан 300 метр әрі жаю керек. Теміржолдан 2000 метр қашықтықта жайылар болса, міндетті түрде мал қараусыз болмауы тиіс. Малды теміржолдан өткелдер, жол өтпелері, арнайы мал өтуге арналған жерлер арқылы ғана өткізу керек. Алайда, осы жерлердің өзінен малды тұман түскенде, нөсер жауында, боранда және түнде өткізуге болмайды», – дейді ол.
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті
Әлемде
15.09.2025
Alstom Польшаға арнап екіқабатты электр пойыздарын жасайды
Әлемде
15.09.2025
Ресей Арктикадағы теміржол желісін дамытуға ниетті
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ-да еңбек қорғау және экология бойынша корпоративтік олимпиаданың жеңімпаздары анықталды
Жаңалықтар
12.09.2025
ҚТЖ сатып алу жүйесіне жасанды интеллект енгізіп, отандық өндірісті қолдайды
Жолаушылар тасымалы
12.09.2025
«Алматы – Мәскеу» бағытында тікелей теміржол қатынасы ашылады
Жаңалықтар
12.09.2025
Өткенге есеп, келешекке міндет