Машинистер арасындағы ару

ҚТЖ келбеті
14.04.2023, 11:31
Суретті түсірген автор
Райхан Рахметова

«Қазақстан теміржолшысы» газетінің тілшісі

Қазалы айналым депосының локомотив бригадалары резервін тәжірибелі теміржолшы Алтынгүл Захарова басқарады. Нәзік болмысты әйел заты болса да алып техниканы бағындырған ерлер қауымына басшылық ететін оған жауапты қызмет сеніп тапсырылған.

Алтынгүл 30 жыл теміржолға қызмет етіп келе жатыр. Төрт жыл бұрын осы қызметке келгенге дейін ол теміржол саласында алған білімінің арқасында мықты тәжірибе мектебінен өтті. Еңбек жолын 1993 жылы депода тасымал құжаттарын өңдеу операторы болып бастап, 1996 жылы есептеу бухгалтері, 1998 жылы жұмыс бөлуші, 2019 жылы Қызылорда локомотив депосы еңбекті нормалау және ұйымдастыру жөніндегі инженері болып жұмыс істеді. Алтынгүлдің жолдасы да өзінің әріптесі, машинист. Төрт ұлы бар, тұңғышы үйленіп, немерелі де болып үлгерген кейіпкеріміз қызметте абыройлы, отбасында аяулы ана, адал жар, сүйікті әже болып отырған нағыз қазақ әйелі.  

«Менің міндетім – жолаушылар тасымалындағы локомотив бригадаларына ай сайын жұмыс кестесін жасау, локомотив бригадаларына демалыс беру кестесін бекіту, жыл сайын берілетін еңбек демалысын реттеу, локомотив бригадаларының жұмыс сағатының тең болуын, жұмыс жасау тәртібін қадағалау, локомотив бригадаларын іссапарға жіберу, машинистердің медициналық тексеруден уақытылы өтуіне бақылау жасау. Жұмыс әрине жауапкершілікті талап етеді, әр адамның мінезі әртүрлі, түрлі отбасылық жағдайы бар, соған ыңғайлап кесте түзіп, алдын ала келістіріп, сөйлесе білу керек. Бізге жүктелген тапсырма мүлтіксіз орындалуы үшін бригаданы басқару, жұмысты үйлестіре білу – ең бірінші қажеттілік», – дейді машинистер арасындағы ару.  

Алтынгүл Нұртазақызының әкесі де қырық жыл машинист көмекшісі болып еңбек еткен екен. Теміржолшы келіншек болашағын тек осы саламен ғана байланыстырады. Ұлдары ата-анасының ісін жалғаймын десе, қуана құптауға дайын. Себебі темір жол бұл әулеттің өмір жолына айналғалы қашан.  

 

Инфографика
22.08.2025
Биыл «Достық – Мойынты» учаскесінің екінші жолдарының құрылысы аяқталады
Инфографика
22.08.2025
ТХКБ бойынша жүк тасымалы соңғы бес жылда 6 есеге өсті
Инфрақұрылым
22.08.2025
Теміржол әлеуеті сөз болды
Цифрландыру
22.08.2025
Цифрландырудың бес бағыты
Қауіпсіздік
22.08.2025
Кәсіби қырағылық: вагон қараушы пойыз қозғалысын қауіптен қорғады
Әлеумет
22.08.2025
Маңғыстаулық теміржолшылар отбасы Астанадағы байқаудан жүлдемен оралды
Аймақтар
22.08.2025
Семей теміржол вокзалы жаңғыртылуда
Жаңалықтар
22.08.2025
Жүйелі жұмыстар жалғасуда
Жаңалықтар / Мұрағат
22.08.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №68 22 тамыз 2025 жыл
Әлемде
21.08.2025
Alstom жаңа сутекті пойызын сертификаттауға шығарды
Жүк тасымалы
21.08.2025
"Шұбаркөл Премиум" көмірін тасымалдау бойынша рекорд орнатылды
Аймақтар
21.08.2025
800 метрге дейінгі түйіспесіз рельс плеттерін дайындайтын кәсіпорын
Инфрақұрылым
21.08.2025
Құлсары жолы жаңарып жатыр
Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ