Ақжайықтың көрсеткіші көтеріңкі

Фоторепортаждар
02.10.2019, 10:39
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Ақжайық станциясы жүк тасымалы жоспарын орындауда бар мүмкіндігімен жұмыс істеуде. Станциядан күніне 2-3 пойыз, 100150 вагон қабылдапжөнелтіледі, жолдары қысқа, дөңесі жоқ станция үшін бұл аз мүмкіндік емес, жоғары көрсеткіш деуге болады.

Әсіресе жүк тиеу мен түсіру көлемі артып кеткен кезде оңай емес. Егер Құлсары, Махамбет станциялары тек мұнаймен жұмыс жасаса, мұнда цистерналарға бензин, мазут, реактивті отын құйылады. Егін егу мен жинау науқаны кезінде еліміздегі ауыл шаруашылығы мекемелеріне тапсырыс бойынша дизель отыны жіберіледі. Міне, сол кездерде станцияның қауырт жұмысы күндіз-түні бір тынбайды.

Станцияның 7 қабылдап-жөнелту, 3 тұрақтау жолы бар. Маневр жұмыстары станция ішінде жасалады, ол үшін екі маневрлік тепловоз тынымсыз жұмыс істейді. Станция бастығы Есенжан Темірғалиевтің айтуынша, биыл өткен 8 айда станцияның атқарған жұмысы ауқымды болды. Маусым айында орташа тәуліктік жүк тиеу көлемі жоспарда 12.59 вагон болса, нақты 5.2 вагон тиеліп, 41 пайызды құраған. Тоннамен есептегенде 50.7 тонна тиеліп, жоспар 48 пайызды құрапты. Ал жүк түсіру тәулігіне 93.5 вагон болып, 111,4 пайызға жеткен.

Енді сегіз айлық көрсеткішке тоқталсақ, орташа тәуліктік тиеу жоспардағы 6,6 вагон орнына 8,4 вагон болып, 127,3 пайызды құраған. Тоннаға шаққанда 487,9 тонна болып, 150,1%-ға орындалған. Жүк түсіру көлемі де аз емес – жоспар 60,12 вагон, орындалуы 67,99 вагон, 113,1%. Статистикалық салмақ 118,4 пайызға орындалды. Жұмыс паркі 109 вагон ды құрап, 100% болды. Жергілікті вагонның тұруы да 126,6 пайызды құрап, жоғары көрсеткішті көрсетті. Сегіз айда станцияда орташа тәуліктік вагон айналымы 236,9 вагонды құрап, жоспар 123,0 пайызға орындалды. 16522 вагон түсіріліп, жоспар 113,1%-ті құрады. Қысқасы, жұмыстың ауырлығы мен күрделілігіне қарамастан станция ұжымы өздеріне берілген жоспар межесінен көрініп келеді. 

Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Адамдар неге пойызбен жүруді жөн санайды?
Жолаушылар тасымалы
17.09.2025
Тағы қай бағыттың пойыздары Starlink интернетіне қосылатыны айтылды
Әлемде
17.09.2025
Калифорнияда сутекпен жүретін алғашқы пойыз іске қосылды
Жаңалықтар
17.09.2025
ALT университетінде ҚТЖ басшыларына арналған «Үздіктер алаңы» бағдарламасы басталды
Жүк тасымалы
17.09.2025
Қостанай өңірінен темір жолмен астық тасымалдау 20%-ға артты
Жаңалықтар
17.09.2025
Теміржолшылар қалдықтарды сұрыптау жолдарын үйренді
Жаңалықтар
16.09.2025
Теміржолшылардың қысқы маусымға дайындығы талқыланды
Жүк тасымалы
16.09.2025
Қытай – Қазақстан – Түрікменстан – Иран теміржол дәлізі жанданады
Трансформация
16.09.2025
Жүк тасымалы мен магистральдық желіні біріктіру – уақыт талабы
Аймақтар
16.09.2025
Қысқа әзірлік қарқынды жүргізілуде
Қауіпсіздік
16.09.2025
Екі көпір тұрса да, ерінетіндер көп
Аймақтар
16.09.2025
Әулиеата командасы бас жүлдені жеңіп алды
Қауіпсіздік
16.09.2025
«ҚТЖ»-да еңбек қауіпсіздігі мен экология бойынша үздіктер анықталды
Жаңалықтар / Мұрағат
16.09.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №75 16 қыркүйек 2025 жыл
Жаңалықтар
15.09.2025
ҚТЖ мен РЖД стратегиялық ынтымақтастық бойынша басым бағыттарды айқындап алды
Әлеумет
15.09.2025
Теміржолшының студент баласына жол ақысы өтеледі
Жүк тасымалы
15.09.2025
Мамыр-қыркүйек аралығында 24 млн тонна көмір тасымалданды
Цифрландыру
15.09.2025
Бейнеу станциясы цифрландыруға көшеді
Станция тынысы
15.09.2025
Теміржолшылардың қажырлы еңбегі: Арал станциясының көрсеткіштері
Аймақтар
15.09.2025
Матай станциясында локомотившілердің демалыс үйі күрделі жөндеуден өтті