Атырау темір жолында 150 шақырымға қоршау тартылмақ

Қауіпсіздік
09.06.2023, 11:06
Қосұйым Мұқашев

Атырау облысы бойынша меншікті тілші

Атырау магистральдық желі бөлімшесіне қарасты теміржол Құрманғазы, Исатай, Махамбет, Мақат, Қызылқоға, Жылыой сынды алты аудан аумағын қиып өтеді. Жолдағы мал аймақ теміржолшылары үшін аса өзекті мәселеге айналғалы қашан.

Атырау магистральдық желі бөлімшесінде жыл сайын жол дистанцияларының өз күшімен теміржол бойын малдан оқшаулау, қоршау, яғни тосқауыл-шарбақ салу жұмыстары жүргізіліп келеді. Бүгінде 300 шақырымда қоршау бар, ол барлық ұзындықтың тек 35 пайыздайы ғана. Соның ішінде Атырау жол дистанциясы бойынша 118 шақырым, Сағыз-Мақат-Атырау-Ганюшкино-рзд. Д.Нұрпейсова учаскесі және Құлсары дистанциясы бойынша Мақат-Құлсары-Бейнеу учаскесінде 106 шақырымды алып жатыр. Бөлімшенің жол шаруашылығы қызметкерлері күшімен 2021 жылы 100 шақырым көлемінде қараусыз малдың теміржолға шығып кетпеуі мақсатында қарсы қоршау салынса, бұл көрсеткіш былтыр жол дистанциялары бойынша 77 шақырым көлемін құраған. Ал 2023 жылға 149,2 шақырым қоршау тұрғызылуы жоспарланып, қазіргі уақытта қолданыстан шығарылған ескі шпалдар қада ретінде орнатылып жатыр, енді оған сым қоршаулар байланады.  

– Бұл қоршаулардың айтарлықтай көмегі бар. Мәселен, 2021 жылдың 6 айында пойыздардың 138 шұғыл тежеу оқиғасы орын алған болса, 2022 жылдың 6 айында малдың жолға шығуына байланысты пойыздардың небәрі 17 шұғыл тежеу оқиғасы орын алған. Ал биыл бүгінгі күнге дейін тек 6 оқиға тіркелген. Яғни малдың жолға шықпауына қоршаудан да көмек бар. Алайда, малдың жол бойына шығуының артында апат қаупі, азаматтарымыздың өмірі, экономикалық-материалдық шығындар жатқанын естен шығармағанымыз абзал, – дейді бөлімше басшысының өндірістік мәселелер бойынша орынбасары Аманқос Жылқыбаев.  

Аймақта аса қауіпті саналатын жерлер Атырау-Махамбет, Махамбет-Қызылжар, Бақсай-Аққыстау, Құлсары-Шоқпартоғай, Жантерек-Мұқыр-Сағыз, Ганюшкино-Атырау аралықтары.

 

Спорт
23.09.2023
Астанада теміржолшылар марафоны өтті
Жаңалықтар
22.09.2023
«ҚТЖ» ҰК» АҚ Шэньчжэньде өткен CILF 2023 халықаралық көліктік-логистикалық көрмесіне қатысты
Әлеумет
22.09.2023
Медпойыз Батыс Қазақстан облысында жұмыс істеуде
Жаңалықтар
22.09.2023
Гендерлік тепе-теңдік – теңдік белгісіне ұмтылу
Қауіпсіздік
22.09.2023
Қараусыз мал үшін қатаң жаза
Жаңалықтар
22.09.2023
Жас теміржолшылармыз Ресейде өтіп жатқан жастар слетіне қатысуда
Әлеумет
22.09.2023
Жұмысшылар ұсынысы ескеріледі
Жаңалықтар
22.09.2023
ҚТЖ мен ЕАДБ Аягөз — Бақты темір жол желісін салу жөніндегі жобаны іске асыру мәселесін талқылады
Әлеумет
22.09.2023
«Саламатты Қазақстан»: Бір күнде екі жүз адам қаралды
Жүк тасымалы / Инфографика
22.09.2023
Қыркүйекте темір жол желісімен 1,1 млн тонна астық тасымалданады
Жүк тасымалы
22.09.2023
Әлеуметтік маңызды жүк тасымалдау қорытындысы жарияланды
Жаңалықтар / Мұрағат
22.09.2023
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №79 22 қыркүйек 2023 жыл
Жүк тасымалы
21.09.2023
Семейде контейнерлік тасымал әлеуеті артып келеді
Жаңалықтар
21.09.2023
Ақтөбеде теміржол кластері құрылады
Аймақтар
21.09.2023
Құлсары станциясына жаңа басшы тағайындалды
Станция тынысы
21.09.2023
Белкөлдіктер бағындырған белестер
Жүк тасымалы
20.09.2023
ҚТЖ: астық тасымалдау негізгі жоспар бойынша жүзеге асырылады
Әлемде
20.09.2023
Ирландия темір жолында сутегімен жүретін локомотив сынақтан өткізілмек
Жаңалықтар
19.09.2023
Мемлекет басшысы Wabtec компаниясының президенті және бас атқарушы директоры Рафаэль Сантананы қабылдады
Жаңалықтар
19.09.2023
Ұйымда – жаңа төраға