Қызылордада алты айда 52 шұғыл тоқтау тіркелді

Қауіпсіздік
11.08.2023, 09:53

Мал шаруашылығымен айналысатын қожалықтар, жеке адамдар төрт түлігін аса қауіпті саналатын теміржол аумағына бетімен қоя беруі – қаншалықты экономикалық шығынға ұшыратып отырғаны айтпаса да түсінікті. «Малым – жанымның садағасы» деген жұртпыз. Ендеше, неге өсіріп отырған ақ адал малымызды пойыз басып кетіп, арам қатуына жол береміз?

Сонымен қатар мемлекеттің басты байлығы саналатын адамдар өз өмірлерін қиып, жылжымалы құрамның астына түсу оқиғалары да аз емес. Жолға шыққан мал мен жанның кесірінен машинистер былтырғы шілде айында 12 рет, биылғы шілде айында да 12 рет жедел тежегіш қолданып, пойызды шұғыл тоқтатқан. Ал ол өткен жылдың алты айында 58 рет, биылғы алты айда 52 рет тіркеліп отыр. Бұның ішінде жыл басынан бері 4 рет мал, 4 рет адам басу жағдайы орын алған...  

Әрине, теміржолшылар қол қусырып қарап отырған жоқ. Қозғалыс қауіпсіздігі бұзылмау үшін рейдтер, тексерулер мен түрлі топтармен кездесулер өткізіп, теміржолдың аса қауіпті аймақ екенін түсіндіру жұмыстары үздіксіз жүргізілуде. Бірақ нәтиже көңіл көншітпей тұр. Қызылорда жол дистанциясы Қаракеткен – Түркістан станциялары аралығына қызмет көрсетеді. Негізгі міндетіміз – пойыздар қозғалысының қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жолдың бабын жасау. Десек те, қараусыз мал мен бөгде адамның жолға шығып, жылжымалы құрам қозғалысына кедергі келтіру оқиғасы артқалы жолшылардың да жұмысы көбейіп, функционалдық міндетіне кірмейтін жүктемені қоса атқарып отырған жайы бар.  

Қызылорда жол дистанциясының ұжымы жыл басынан бері жылжымалы құрамдардың қозғалыс қауіпсіздігі бұзылуына жол бермеген. Дегенмен адамдардың, қараусыз малдың жолға шығуы, бала-шағаның бөгде заттарды темір жолдың бойына қойып кетуі және азаматтардың өрт ережелерін сақтамауы салдарынан дистанция телімдерінен өткен локомотив машинистерінің жоғарыда айтып өткеніміздей жедел тежегіш қолданған. Қауіпті жағдайлар әсіресе Жалағаш, Жаңақорған, Шиелі аудандары мен Қызылорда қаласы, Түркістан облысы Сауран ауданы аумағында жиі орын алады.  

Иесіз малдың және тұрғындардың темір жолға шығуына тосқауыл қою үшін қауіпті деген жол бойын қоршау аз да болса оң нәтижесін беріп келеді. Жыл сайын теміржол қоршауларына тікенекті сыммен күнделікті және күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізіп отырамыз. Облыстағы 8 аудан әкімшіліктеріне хат жолданып, Жаңақорған, Сырдария ауданы тұрғындарымен кездесу өткізіліп, 3 рет әлеуметтік желілерге бейнероликтер жіберілді.  

Сонымен қатар желілік полиция бөлімі қызметкерлерімен бірлесіп жергілікті тұрғындар және мектеп оқушыларымен биыл 73 мәрте рейд жүргізілді. Рейд кезінде иесіз малдың және адамның жолға шығу, жолға бөгде заттарды қоюы және өрт қауіпсіздігінің алдын алу, т.б. іс-шаралар қамтылды. Дистанция бойынша 9 күзетпелі, 7 күзетпесіз теміржол өткелі бар. Алты ай ішінде оған қатысты 192 рет рейд өткізіліп, 4949 автокөлік иелері өткелдерден өту ережелерімен таныстырылды. ОПД ӘПБ қызметкерлерімен 2 мәрте өткелдерге тексеріс жүргізілді.  

Темір жол – қауіпті де стратегиялық маңызы бар аймақ. Ол жерде бей-берекет жүруге, жол бойын жағалай мал жаюға болмайды. Сонымен қатар бала-шағаның бұзақылық жасап, пойыз терезесіне тас лақтырып немесе жол үстіне бөгде заттарды қойып кетуіне жол бермей, қауіптің алдын алу барлық саналы азаматтардың міндеті болуы керек. Көктем-күзгі егін жұмыстары, сенбілік кезінде және ауа температурасының жоғарғы жағдайында өрт қауіпсіздігі ережелерін, санитарлық-экологиялық норма талаптарын қатаң сақтау да назарда ұсталуы керек. Сондай-ақ автокөлік жүргізушілер теміржол өткелінде ережелерді қатаң сақтаса, ешқандай апат болмайды. Міне, осы талаптар орындалмаса, ҚР Әкімшілік кодексінің 559-бабында көрсетілген тармақтар бойынша жауап беруге тура келетінін азаматтардың есіне тағы да салып қойған артық болмас.  

Ахметқали ЕЛЕУСІНОВ, 

Қызылорда жол дистанциясының жетекші инженері

Жаңалықтар
20.08.2025
ҚТЖ Қытай инвесторларымен Каспий логистикасын кеңейту мәселесін талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
ҚТЖ мен ірі жүк жөнелтушілер жыл соңына дейін тасымалдау жоспарларын талқылады
Жүк тасымалы
20.08.2025
Орта дәліз: Чэнду қаласынан шыққан контейнерлер 15 күнде Карсқа жетті
Трансформация
20.08.2025
Елде теміржол техникасын өндіру көлемі еселеп артты
Цифрландыру
20.08.2025
Цифрлық технологиялар тасымал тиімділігін 45%-ға арттырады – Жаслан Мәдиев
Инфрақұрылым
19.08.2025
Үкіметте теміржол саласын жаңғырту мәселелері қаралды
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан Қытаймен арадағы теміржол жүгін өткізу қабілетін 25 миллион тоннаға арттырмақ
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ жеті айда 177 млн тонна жүк тасымалдады
Жаңалықтар
19.08.2025
ҚТЖ трансұлттық мультимодальды компания ретінде қалыптасуда – Жақыпов
Жаңалықтар
19.08.2025
Қазақстан 456 локомотив сатып алады
Жаңалықтар
19.08.2025
Биыл елімізде екі ірі теміржол жобасы мерзімінен бұрын аяқталмақ
Қауіпсіздік
19.08.2025
Қауіпсіздікті қамтамасыз ету – ортақ міндет
Спорт
19.08.2025
Кіл мықтылар анықталды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Ұрлық түбі – қорлық
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы мамандығына грант саны артуда
Жаңалықтар
19.08.2025
Ұлы ақынды ұлықтады
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Бибігүлдің жүрек қалауы
ҚТЖ келбеті
19.08.2025
Құрметті теміржолшы Асқар Шокулбаевтың еңбек жолы
Аймақтар
19.08.2025
Теміржолшы отбасы жеңімпаз атанды
Қауіпсіздік
19.08.2025
Өрт сөндіру пойызы тосын жайтқа толықтай даяр