Теміржол бойында балалардың ойнауы тыйылмай тұр

Қауіпсіздік
04.04.2024, 14:18
Суретті түсірген автор
Сабырхан Сейілбекұлы

Қызылорда облысы бойынша меншікті тілші

Теміржолшылар үшін пойыздардың қозғалыс қауіпсіздігін сақтау – ең маңызды міндет. Қызылорда магистральдық желі бөлімшесінде өткен дөңгелек үстелде Түркістан-Сексеуіл, Сексеуіл-Қоскөл станциялары арасында қауіпсіздікті қамтамасыз ету сөз болды.

Қызылорда магистральдық желі бөлімшесі бойынша орын алған қауіпсіздікке кереғар жағдайларды сараптап, бөгде адамдардың, иесіз малдың пойызға басылуы секілді келеңсіз жайттардың алдын алу үшін қандай амал жасау керек, т.т. мәселелер дөңгелек үстел басында талқыланып, ұсыныс-пікірлер айтылды, келісімдер жасалды.

Жиынға Қызылорда магистральдық желі бөлімшесінің бас инженері Берік Бекжановтың басшылығымен бөлімшенің қауіпсіздік қызметінің басшысы Бақытбек Сейсенов, Қызылорда бөлімшесі бойынша аймақтық бас ревизор Алмат Молдашев, Көліктік бақылау комитетінің бөлім басшысы Еркін Тайғашев, ЖІІб полиция майоры Бақыт Айғали, аға лейтенант Серік Асанов, аймақтағы  локомотив, жол, электрмен жабдықтау және белгі беру және байланыс дистанцияларының бас инженерлері қатысты.    

– «ҚТЖ» ҰК» Магистральдық желі дирекциясы бойынша өткен жылы 12 адам, 650 мал басу оқиғасы орын алған, пойыз машинистері 95 рет шұғыл тежегіш қолданған. Ал біздің бөлімше бойынша белгіленбеген жерден өту салдарынан 3 адам басу, 28 мәрте мал басу орын алған, одан бөлек иесіз малдың жолға шығуынан тепловоз машинистері тағы 8 рет жедел тежегіш басып, тоқтауға мәжбүр болған. Өкінішке орай, мұндай жайттар биылғы жылы да қайталануда, – деді бөлімшенің бас инженері Берік Бекжанов жиынды ашып сөйлеген сөзінде.

Аймақтық бас ревизор Алмат Молдашев, жол бойындағы қайғылы жағдайлар жиі орын алатын жерлерді атап, сол маңайларды түгел тікенек сымдармен қоршау керектігіне назар аударды. Қаншама рет мектеп, оқу орындарында теміржолдың қауіпті аймақ екендігін түсіндіру жұмыстары жүргізілгенмен, бала-шаға жол бойына келіп ойнаудан тыйылмай отыр, ал жолдан өтемін деп тікенек сымға үстіндегі киімін ілдіріп, жыртып алғанын көрген ата-ана баласына бақылауды күшейтетін болар деген ойын жеткізді. Жол дистанциясының бас инженері Ақылбек Әбілдаев станция маңында теміржолды қоршау тікенек сыммен емес, тек арнайы темір қоршаулармен жүргізілетініне тоқталды. Бірақ темір қоршаудың орнатылуына көп уақыт пен қаражат жұмсалатыны сөз болып,  адам өмірінің маңыздылығын ескере отырып жол бойын тікенек сыммен қоршау тиімді де үнемді деген де пікірлер айтылды. Сонымен қатар жолды күрделі жөндеуден өткізуші мердігер компанияға жол бойын қоршау жұмысын да қоса жасауды міндеттеу қажеттігі сөз болды.    

Машинистің жедел тежегіш қолдану кезіндегі әрекетінің бейнетаспаға жазылуын міндеттеу жайын ортаға салған ЖІІб полициясының аға лейтенанты Серік Асанов, кейде мал басылды деп дабыл қағылғанмен, оқиға орнына жедел топ барғанда пойызға басылған малдың болмауы сирек те болса кездесетінін, қауіпсіздікке қатысты толтырылатын хаттамалар белгілі уақыт ішінде қағидаларға сай өткізіліп, тергеу амалдары жергілікті уәкілетті құқық органдарымен жүргізілетіндігін жеткізді.  

Тепловоз машинистерінің сапар бойынша әрекеті таспада бедерленетіні, тепловоздарды бейнекамералармен жабдықтау жұмысы жүргізіліп жатқанын айтқан депоның бас инженері міндетін атқарушы Жанатбек Жүнісов машинистермен өткізілетін күнделікті техникалық сабақтарға қатысып, қауіпсіздікке қатысты мәселелерді олармен де өткізуге қарсы емесін білдірді.

Жалпы, пойызға басылған мал иесін тауып, әкімшілік жауапқа тарту, өткелдерде биыл жүргізілген 25 рейд, 1126 адам қатысқан 34 рет жиын, оқу орындарында 4010 оқушы қатыстырылған тағы 23 түсіндіру жиынын өткізу,  ҚР Кодексінің 559-бабына сәйкес 1431 адамға ескерту парақшаларын тарату,  әлеуметтік желіге қауіпсіздік бейнероликтерін жариялау, 11 мәрте жергілікті әкімдіктерге хат жолдау, өткелдерге бейнекамералар орнату, т.т. шаралар қауіпсіздікке төнген қауіпті сейілткенімен, нәтижесі көңіл көншітерлік деңгейде емес деген қорытынды жасалды. Жиында айтылған пікір, ұсыныстар хатталып,  қатысушылар ортақ мәселелердің шешімін бірге қарастыруға уағдаласты. Ал шешім біреу ғана – ол қауіпсіздікті қамтамасыз ету.  

 

Жаңалықтар
02.06.2025
Сианнан ТХКБ бойынша 100 мыңыншы контейнер жөнелтілді
Жаңалықтар
02.06.2025
Мас жолаушы әйел Көкшетауға барар жолда пойыздан түсірілді
Қауіпсіздік
02.06.2025
Жануарлар жүздеген шұғыл тежеуге себепкер болуда
Әлеумет
02.06.2025
Қызылордада ерекше мерекелік шара өтті
Спорт
02.06.2025
Теміржолшылар әлемдік сайыста жүлделі болды
Әлеумет
02.06.2025
«Мыңбала» мереке құшағында
Әлеумет
02.06.2025
Қуантсаң, қуант баланы...
Жаңалықтар
02.06.2025
Марат Қарабаев Аустрияның Федералдық темір жолдары басқарма төрағасы Андреас Маттэмен кездесті
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
ҚТЖ пойыздарымен 484 мыңнан астам бала тасымалданды
Жолаушылар тасымалы
01.06.2025
Сианьнан шыққан халықаралық туристік пойыз Алматыға келді
Жаңалықтар
31.05.2025
ҚТЖ Пәкістанның ірі компаниясымен ынтымақтастықты нығайтуда
Жаңалықтар
31.05.2025
Ақтаудағы жаңа контейнерлік хабтың іске қосу кезеңі маусым айында басталады
Жаңалықтар
30.05.2025
Қазақстан мен Конго Республикасы логистика саласындағы ынтымақтастықты талқылады
ҚТЖ келбеті
30.05.2025
Темірден түйін түйген Момын Өтегенов – 95 жаста
Әлеумет
30.05.2025
Болашақ станциясында жаңа ойын алаңы ашылды
Аймақтар
30.05.2025
Арыс теміржол торабы жаңартылған соң вагон айналымы 20 пайызға артты
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар арасында футболдан тартысты турнир өтті
Аймақтар
30.05.2025
Жұмысқа тұрудың жаңа тәртібі
Спорт
30.05.2025
Теміржолшылар зияткерлік пен дәлдікте бақ сынады
Жаңалықтар / Мұрағат
30.05.2025
Қазақстан теміржолшысы газеті, №41 30 мамыр 2025 жыл