Маңғыстау депосының КТСМ құрылғысымен қамтылу деңгейі – тоқсан пайыз

Аймақтар
02.09.2022, 10:07
Суретті түсірген автор
Шахида Жұман

Маңғыстау облысы бойынша меншікті тілші

Вагон шаруашылығына енгізіліп жатқан жаңа технологиялар қатарында КТСМ аппаратының алатын орны ерекше. Бұл «жансыз вагон қараушылар» көз жетпейтін жерлердегі ақауларды да анықтап, қауіпсіздіктің сақталуына зор септігін тигізіп отыр.

 Жыл басынан бері аталған ақылды құрылғының көмегімен Маңғыстау вагон пайдалану депосында 12 вагон түрлі ақаумен ағытылған. Маңғыстау депосының КТСМ құрылғысымен қамтылу деңгейі – тоқсан пайыз. Яғни, бүгінде 27 данасы жұмыс істеп тұр. Жоспар бойынша 2027 жылға дейін жүз пайыз қамтамасыз етіледі деп күтілуде. Қолда бар қондырғылар үлкен техникалық қызмет көрсету пункттерінің аумағына орнатылған.  

– Негізгі бес техникалық қызмет көрсету пунктіміз бар. Олар Маңғыстау, Бейнеу, Сай-Өтес, Өзен, Болашақта және бір бақылау пункті Шетпеде, қалғандары – бақылау бекеттері. Бұлардың көбісі КТСМмен қамтамасыз етілген. Тағы да үш жерге – Маңғыстау, Сай-Өтес, Жетібай станцияларына орнату қажет. Қашықтыққа байланысты әр 25-30 шақырым аралықта біреуі болуы тиіс. Алдағы уақытта қажеттілік өтеледі деген жоспар бар. Жыл өткен сайын бұрынғы қондырғылар жаңарып, жаңасымен ауыстырылып, жалпы өндіріс жаңғыртылып жатыр.

 Осыған дейін КТСМ1, ПОНАБ, ДИСК құрылғылары қолданылғаны белгілі. Жалпы, бұл көмекші құрылғының пайдасы көп. Адам жаңылысуы мүмкін, көзі көрмей, құлағы естімей, кемшілікті жіберіп алуы мүмкін. Ал заманауи құрылғы жаңылыспайды, келе жатқан вагондағы кемшілікті тауып, диспетчерге жеткізіп, белгі беріп тұрады. Вагонның қатты қызып кетуі, қисайып келе жатуы сияқты адам көзбен көре алмайтын  кемшіліктерді анықтайды. Егер ондай белгі берілсе, вагон келесі станцияда мұқият тексеріліп, қажет болса ағытылады, болмаса жөндеп жіберіледі, – дейді Маңғыстау вагон пайдалану депосының инженер-технологы Наурызбай Байтұрақов.  

Айтуынша, вагон депосы осы құрылғының көмегімен және вагон қараушылардың қырағылығы нәтижесінде қаншама ақауды анықтап, апаттың алдын алуда. Ақаулы вагондарды жолдан алып, жөндеп, құрамға қайта қосып жа  тыр. Мәселе қосалқы бөлшектер қорының жеткілікті болуында. Депода үш түрлі – азайтылмайтын (неснижаемый), ағымдағы және апаттық жағдайдағы қосымша бөлшектер қоры жинақталады. Олар қазіргі таңда жеткілікті көрінеді. Дегенмен кейбір қорларды толықтыру жоспарланып отыр. Керекті бөлшек-тетіктер тізімі жасалып, тапсырыс берілген. Жақында мың дана тежегіш қалып алыпты. Енді қалғаны да жеткізіліп, қорды толықтыруы күтілуде екен.

 Одан бөлек өткен жылы депоның оқыту алаңдары маркерлі тақталармен жабдықталса, алдағы уақытта проекторлармен жабдықтау жоспарланып отыр. Мұндай оқыту алаңы жеті техникалық қызмет көрсету орнында қарастырылған.  

Сонымен қатар биыл құрылыс жұмыстары да жалғасқан. Маңғыстау, Өзен станциясындағы техникалық қызмет көрсету пунктінде (ТҚКП) жылу жүйесі бойынша құбырлар ауыстырылып, жаңартылған. 36 нысанда ағымдағы жөндеу жүргізілген. Олар – ТҚКП бақылау бекеттері мен Болашақтан бастап Опорная станциясына дейінгі аралықтағы вагон қараушылар отыратын ғимараттар, тамақтанатын, демалып тынығатын орындар.  

 

Әлемде
23.07.2024
Германияда Еуро-2024 кезінде қалааралық пойыздармен 12 миллион жолаушы тасымалданды
Әлемде
23.07.2024
Еуропалық Одақ көлік жобаларына 7 миллиард еуро бөлмек
Жүк тасымалы
23.07.2024
ҚТЖ астық тасымалына дайындығын пысықтауда
Қауіпсіздік
23.07.2024
Атырауда техникалық-әдістемелік сабақ өтті
Жаңалықтар / Мұрағат
23.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №60 23 шілде 2024 жыл
Жаңалықтар
22.07.2024
Қазақстан, Түрікменстан және Ауғанстан жаңа теміржол магистралінің құрылысын талқылады
Инфрақұрылым
22.07.2024
Күрделі жөндеу жұмыстары кезең-кезеңімен жүзеге асырылуда
Әлеумет
22.07.2024
Теміржолшылардың балалары лагерге аттанды
Спорт
22.07.2024
Қазақстан темір жолының 120 жылдығына орай Таразда спартакиада өтті
Жаңалықтар
22.07.2024
Ауғанстан, Түрікменстан және Өзбекстан делегациясы Бейнеу астық терминалының мүмкіндігімен танысты
Жолаушылар тасымалы
22.07.2024
Қаныш Сәтбаевтың 125 жылдығына арнайы безендірілген пойыз жолға шықты
Темір жол тарихы
21.07.2024
«Алатау» жүрдек пойызы қалай пайда болды?
Жаңалықтар
19.07.2024
Жаңа – Есіл локомотив депосының паркі жаңартылды
Жаңалықтар
19.07.2024
Мемлекеттік тілді дамыту бойынша өткен байқаудың жеңімпаздары анықталды
Станция тынысы
19.07.2024
Шағыр станциясында жүк тиеп жөнелту артып келеді
Аймақтар
19.07.2024
«Жасыл істер марафонында» Жамбыл бөлімшесі бірінші орынды жеңіп алды
Жүк тасымалы
19.07.2024
Биыл Қытайға 2 млн тоннадан астам астық экспортталмақ
Сұхбат
19.07.2024
Барлық сын-тегеурінге төтеп бердік
Инфрақұрылым
19.07.2024
11 мың шақырым теміржол жөндеуден өтеді
Жаңалықтар / Мұрағат
19.07.2024
«Қазақстан теміржолшысы» газеті, №59 19 шілде 2024 жыл